xigzo
Guld
den dÀr var fan fet grymMUDMASTER GWG-1000-1AJF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
den dÀr var fan fet grymMUDMASTER GWG-1000-1AJF
Verkligen, riktigt ballden dÀr var fan fet grym
SÄ hÀr blev min 5600 "All black" med Mil-shock adaptrar frÄn Chronoworld. Riktigt nöjd med resultatet sÄ den har fÄtt hÀnga med hela sommaren. Enda problemet var att adaptrarna var helt sjukt svÄra att fÄ dit, fick ta fram kniven och operera lite pÄ dom för att dom skulle gÄ in.
Tack för svar! Vafan, blir en bestÀllning hursom, klumpig eller ej, mÄste ha ett misshandelsobjekt.Köpte min Rangeman pÄ Amazon, gav ganska precis 2000 svenska pengar men Äkte pÄ tull sÄ den kostade ca 2300 allt som allt.
Mitt intryck av den efter nÄgra mÄnader i rotationen Àr att den nog Àr nÄgot klumpig men ÀndÄ med vÀldigt lÄg vikt sÄ man kÀnner knappt av den annat Àn nÀr man dunkar in den i saker, vilket hÀnder titt som tÀtt.
Men det Àr ju en G-Shock sÄ man vet att den tÄl det.
Det bÀsta med den Àr nog de exakta sensorerna, (höjdmÀtaren registrerar varje meter isf 5-metersintervaller, sÄ den Àr intressant att ex Äka hiss med) & den vÀldigt solida kÀnslan i de överdimensionerade knapparna.
Tidtagningen gÄr igÄng med ett enda knapptryck, man behöver inte fumla runt i menyerna ifall det Àr brÄdis.
Finns nog nÀstan inget att anmÀrka pÄ, det hÀr Àr nÀra nog den perfekta uteklockan.
Den svarta var riktigt trevlig! Kör!Reflektioner? Har den helsvarta, kanske Àr sugen pÄ en till. Vitt kÀnns som att nÀr det blir skitit sÄ blir det skitit o dÄ e det kört. Svart med mÀssing/guldfÀrgat? NÄt annat förslag? Denna modellen gÀller.
Viktig funktion, förstÄr inte hur folk kan Äka hiss utan G-Shock med höjdmÀtare.Det bÀsta med den Àr nog de exakta sensorerna, (höjdmÀtaren registrerar varje meter isf 5-metersintervaller, sÄ den Àr intressant att ex Äka hiss med) & den vÀldigt solida kÀnslan i de överdimensionerade knapparna.
De visar ju inte samma tid.Alla min G-s Àr multiband med tough solar och gÄr Alltid rÀtt nÀr man plockar upp dem frÄn lÄdan, vad mer kan man begÀra?
Hade letat efter en militÀrgrön eller en av de nya camoversionerna.Reflektioner? Har den helsvarta, kanske Àr sugen pÄ en till. Vitt kÀnns som att nÀr det blir skitit sÄ blir det skitit o dÄ e det kört. Svart med mÀssing/guldfÀrgat? NÄt annat förslag? Denna modellen gÀller.
Viktig funktion, förstÄr inte hur folk kan Äka hiss utan G-Shock med höjdmÀtare.
De visar ju inte samma tid.
Hade letat efter en militÀrgrön eller en av de nya camoversionerna.
Edit: Hittade ingen i camo.
+-15 sek/mÄn men de borde ju synka kan man tycka.Har mÀrkt att de inte alltid gÄr exakt rÀtt om de inte synkat pÄ ett tag. Efter synk sÄ Àr de +-0.5 sek
Köpte du en vit? Nöjd? Betalade?
Köpte du en vit? Nöjd? Betalade?
Hade ju en likadan fast svart för mindre Àn en mÄnad sen. SÄ Àr ju van vid modellen. Den vita funkar.
SÀg till om du tröttnar pÄ den vita ocksÄ
Tror jag inte. I princip hela vÀrlden utom Sverige kör vÀl det systemet?NÄn som vet ifall man kan Àndra pÄ mÄnads visningen? PÄ den svarta klockan stÄr det
TUE 10 - 13
Skulle vilja ha TUE 13 - 10 (tisdag 13/10)
Tror jag inte. I princip hela vÀrlden utom Sverige kör vÀl det systemet?
Sysslar inte med att lÀsa instruktionsböcker, men pÄ G-Shock brukar det varaOkidoki, vet du vad andra eller tredje funktionen Àr för nÄgot? Ser ut som typ timer