Ska ju bara vÀrstingmodellen nr-1, sÄ den Àr sÀkert riktigt nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska ju bara vÀrstingmodellen nr-1, sÄ den Àr sÀkert riktigt nice.
Kunde inte hÄlla mig. Köpte denna. Kommer sÀkert till nytta
Glx 5600f-1
VĂ€ldigt dĂ„lig pĂ„ Casio, men denna modell Ă€r vĂ€ldigt lockandeĂlskar G-Shock!
Reser vÀldigt mycket och dÄ Àven mellan olika tidszoner och resefavoriten Àr min Riseman.
StÄr ut med allt frÄn tung monsunregn i Burma till motorcykelresor i djungeln.
Det kanske vi vet om typ en vecka.tror endÄ att mudman master Àr tuffast
vadÄ en vecka ?^^Det kanske vi vet om typ en vecka.
Edit: Antar att du menar Mudmaster.
köpt ?Det kanske vi vet om typ en vecka.
Edit: Antar att du menar Mudmaster.
Inte helt omöjligt att vi vet det om nÄgra dagar. That's all I'm saying.vadÄ en vecka ?^^
Hade du inte en sÄdan?
Hade du inte en sÄdan?
KÀrlek direkt! Grym klocka, kÀnns inte ett dugg stor.
FÄtt min 5600bb men tÀnkte kolla med dig om knapp A, eller knappen högst upp till vÀnster, ska ligger lÀngre intryckt Àn övriga tre? FrÄgade ÄterförsÀljaren men dom sa att det skulle vara sÄ. Kan man bara trycka in den med tex en penna, inte med fingret.
Yes sÄ ska det vara.
Andledningen till att det Àr sÄ antar jag Àr för att man inte ska rÄka komma Ät den knappen, dÄ det Àr med den som man stÀller om tiden med.
FÄ se lite bilder dÄ!Tack! Grym klocka Àr det.
FÄ se lite bilder dÄ!
En liten rackare kan vÀl bju' pÄ
Snyggt! Hur Àr den att lÀsa av i dagsljus? BÄda mina har behagliga Straps.
Edit 1: Och hÀr ser man hur vÀ övre Àr mer intryckt.
Edit 2: Stor skillnad mot gummit pÄ denna och min vita som jag haft 1 mÄnad o fortf Àr stelt.
SÄ grymt stealthig!En liten rackare kan vÀl bju' pÄ
Edit 1: Och hÀr ser man hur vÀ övre Àr mer intryckt.
Edit 2: Stor skillnad mot gummit pÄ denna och min vita som jag haft 1 mÄnad o fortf Àr stelt.
Edit: Haha. Vart försvann mitt inlÀgg? Aja. Jag undrade hur lÀsbarheten Àr i dagsljus pÄ inverterad display? Nu har du vÀl en av varje. Vilken typ av display föredrar du?
Haha. Det vore nÄgot. En g shock bara för nattskift!Föredrar inverterad. Lite tuffare. Lite bÀttre.
Jag jobbar natt sÄ det Àr lite skitsamma för mig hur det funkar.
Kör med toppen pÄ nageln.FÄtt min 5600bb men tÀnkte kolla med dig om knapp A, eller knappen högst upp till vÀnster, ska ligga lÀngre intryckt Àn övriga tre? FrÄgade ÄterförsÀljaren men dom sa att det skulle vara sÄ. Kan bara trycka in den med tex en penna, inte med fingret.
Kör med toppen pÄ nageln.
Var köpte du din? Sjukt sugen pÄ att ha en klocka för trÀning och aktiviteter i skog o mark sÄ som jakt o fiske Denna g-shocken faller mig mest i smaken!Detta Àr den coolaste och hÄrdaste g-Shocken. LÄs trÄden.
SkÀmt Äsido, fick hem denna för nÄgon vecka sedan och av de tre g-shocks jag haft över Ären Àr denna den som jag gillar mest. Basic, inget lull lull bara ren och barnförbjuden hÄrdhet.
Var köpte du din? Sjukt sugen pÄ att ha en klocka för trÀning och aktiviteter i skog o mark sÄ som jakt o fiske Denna g-shocken faller mig mest i smaken!