• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÄtt min 5600bb men tÀnkte kolla med dig om knapp A, eller knappen högst upp till vÀnster, ska ligga lÀngre intryckt Àn övriga tre? FrÄgade ÄterförsÀljaren men dom sa att det skulle vara sÄ. Kan bara trycka in den med tex en penna, inte med fingret.
Var ifrÄn köpte du din 5600bb?

FÄtt min 5600bb men tÀnkte kolla med dig om knapp A, eller knappen högst upp till vÀnster, ska ligga lÀngre intryckt Àn övriga tre? FrÄgade ÄterförsÀljaren men dom sa att det skulle vara sÄ. Kan bara trycka in den med tex en penna, inte med fingret.
Kollade precis pÄ min GW-M5610BC, alla knapparna sticker ut lika mycket, ingen mer intryckt Àn nÄgon annan. Inga svÄrigheter att komma Ät knapp "A".

Kollade precis pÄ min GW-M5610BC, alla knapparna sticker ut lika mycket, ingen mer intryckt Àn nÄgon annan. Inga svÄrigheter att komma Ät knapp "A".

Är vĂ€l nĂ„t speciellt för just 5600bb kanske. SĂ€ger folk att det ska va sĂ„ pĂ„ den sĂ„ stör inte mig det nĂ„t. Behövs vĂ€l inte anvĂ€ndas mer Ă€n 2ggr/Ă„r Ă€ndĂ„ typ.

http://www.dx.com/p/genuine-casio-g-shock-dw5600e-1v-men-s-watch-black-852388319#.VkHGexwRnqA
Nu Àr denna slutsÄld dÄ men kan denna ha varit en Àkta? 350kr med frakt Ä allt lÄter för billigt! SÄg en pÄ jobbet som hade denna och frÄgade var han hade köpt den och svarade dealextreme för denna peng.
Men sÄ mkt Tycks den ju sÀljas för i USA ocksÄ sÄ helt osannolikt Àr det ju inte.

Det trodde jag inte.
Efter att ha legat vaken halva natten pga sömnbrist och dÀrmed hÀngt pÄ KS, sÄ lyckades jag snöa in mig pÄ G-Shock. SÄ till den milda grad att jag Àven bestÀllde en, mitt i sömndimman. :)
Denna blev det(lÄnad bild):
image.jpeg

DÄ jag haft en G-Shock tidigare (sent 80-tal, tidigt 90, men minns ej modell) sÄ kÀndes det trevligt bekant.
Tuff Digitalbeater med Origin-inspirerat utseende frÄn första modeller (1983).
FörvÀntansfull!

Det trodde jag inte.
Efter att ha legat vaken halva natten pga sömnbrist och dÀrmed hÀngt pÄ KS, sÄ lyckades jag snöa in mig pÄ G-Shock. SÄ till den milda grad att jag Àven bestÀllde en, mitt i sömndimman. :)
image.jpeg

DÄ jag haft en G-Shock tidigare (sent 80-tal, tidigt 90, men minns ej modell) sÄ kÀndes det trevligt bekant.
FörvÀntansfull!
Den dÀr kommer att göra sitt jobb och ta alla smÀllar du kan ge den, utan att blinka. :cool:

Det trodde jag inte.
image.jpeg

FörvÀntansfull!
Stabilt val, har den sjĂ€lv som grovbeater! Älskar att den Ă€r 100% underhĂ„llsfri.

har nu bestÀmt att det blir en g-shock mudmaster, men skiljer vÀldigt mycket i pris bland olika handlare sÄ för försöka hitta en lÀmplig.

Det trodde jag inte.
image.jpeg

FörvÀntansfull!
SÄ dÀr ja! UtmÀrkt val.

Jag har haft en bunt klockor i mina dagar. Har simmat med dem, flugit skÀrm med dem, Äkt skidor med dem. Men nÀr uniformen Äker fram Äker G-Shocken pÄ armen. Analog/digital, oförstörbar, nÀra nog pÄ samtlig stridande personal. Fantastiska dinkor men inte behöver vara rÀdd om, nÄgonsin.
image.jpeg

Det trodde jag inte.
[...]
FörvÀntansfull!
Just precis en sÄdan skall det vara. Fortfarande grymt nöjd med min.

År 2005 köpte jag en AW-590-1AER, den har vart med pĂ„ byggen, fiske, tufft sportande, i garaget, slag och stötar, ja rubbet. Jag har faktist inte ens bytt batteri pĂ„ 8 Ă„r! För 1,5 Ă„r sedan va jag sĂ„ less pĂ„ den att jag böt ut den mot en GA-1000-4A
20160114_120456.jpg

Tillbaka
Topp