• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Edit: Glöm det, den var slut i lager. :confused:

Tror ni att man vÄgar bestÀlla hÀrifrÄn?
Namnlös.png

Edit: Glöm det, den var slut i lager. :confused:

Tror ni att man vÄgar bestÀlla hÀrifrÄn?
Namnlös.png

De Àr ok men skickar de utomlands? Verkar Àven slut nÀr den lÀggs till. Synd för har en kod som borde funka för ytterliggare 40£ rabatt.

Edit: den kanske bara funka pĂ„ en annan klocka 🙃

Jepp, guld Àr ju trevlig! Watchia hade ju dock bra priser pÄ mÄnga bas-G, för de Àr vÀll bra med?

Edit: hade pĂ„ danska kronor, inte konstigt allt var sĂ„ billigt synd för gr-b200 för tvĂ„ lax var ju lockande 🙈
Verkar vara dÄligt med rea pÄ just den modellen.

Edit: RÀttat lÀnken

Har metallmodellerna lÀngre lug-to-lug Àn exempelvis GW-M5610? Gillar fyrkanter, men tycker att banden gÄr vÀl "rakt ned", vilket blir smÄbesvÀrligt med större, breda handleder (jag har typ 18,5-19cm). Dock ser det ut som banden pÄ metallmodellerna gÄr mer "utÄt" om du förstÄr hur jag menar.

Jag tror att skillnaderna Àr marginella, inget jag kan se med blotta ögat.. Hur sitter 5610 pÄ dig?

Hade verkligen hoppats pĂ„ leverans frĂ„n ”Finland” innan jul men men..fĂ„r vĂ€nt till mĂ„ndag tĂ€nkte jag :-/ och nu Ă€r bĂ„tarna instĂ€llda till Gotland frĂ„n Oskarshamn till senare...jaja min mr-g kommer förhoppningsvis pĂ„ tis/ons. FĂ„r den iaf i Ă„r hoppas ja :)

Bilagor

• 61CBE9D6-99A2-43BA-9815-A0EC03A5F2E9.jpeg
    61CBE9D6-99A2-43BA-9815-A0EC03A5F2E9.jpeg
    78.5 KB · Visningar: 10
Hade verkligen hoppats pĂ„ leverans frĂ„n ”Finland” innan jul men men..fĂ„r vĂ€nt till mĂ„ndag tĂ€nkte jag :-/ och nu Ă€r bĂ„tarna instĂ€llda till Gotland frĂ„n Oskarshamn till senare...jaja min mr-g kommer förhoppningsvis pĂ„ tis/ons. FĂ„r den iaf i Ă„r hoppas ja :)
Vad blev det för MR-G 😍?

TrĂ„kigt att leveransen blir försenad av vĂ€dret... â˜č Men jag förstĂ„r att dom stĂ€ller in bĂ„tarna ikvĂ€ll.. BlĂ„ser som f..n hĂ€r ikvĂ€ll ju..
Men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott. 😉👍

Jag tror att skillnaderna Àr marginella, inget jag kan se med blotta ögat.. Hur sitter 5610 pÄ dig?
Okej, kanske sitter Ă€nnu bĂ€ttre med lĂ€nk 🙂 har inte klockan i nĂ€rheten för foto, men jag tycker att den ser ut att sitta bra men fĂ„r ofta röda mĂ€rken av de rĂ€fflade delarna nĂ€rmast boetten, och har jag den lösare sĂ„ glider den omkring. Men det Ă€r vĂ€l bara att acceptera lĂ€get haha, kanske blir det en King nĂ„n gĂ„ng 🙂 Min GW6900 sitter mycket bĂ€ttre pĂ„ mig, en mer lĂ€mplig storlek.

Blev den vÀldans tung? Jag tycker modellen Àr riktigt snygg, men jag vill gÀrna ha RC eller BT pÄ nya modeller sÄ jag hoppade aldrig pÄ den... Har blivit lite skadad :bag:
Tagit bort tvÄ frÄn varje sida - min handled Àr 17 ca...
DÄ blir resultatet sÄ hÀr:
ED3D4537-89AD-4933-B271-FC07D59E1070.jpeg

överlag kÀnns lÀnken och boetten rÀtt vÀlbalanserad.
Dock sÄ kan man nog inte ha mindre handleder dÄ lÀnken Àr integrerad i boetten och har en viss max-vinkel nedÄt om det blir tydligt? (Kan liksom inte böja ner lÀnken mer)...
Försökte mig pÄ en bild....
image.jpg

Har metallmodellerna lÀngre lug-to-lug Àn exempelvis GW-M5610? Gillar fyrkanter, men tycker att banden gÄr vÀl "rakt ned", vilket blir smÄbesvÀrligt med större, breda handleder (jag har typ 18,5-19cm). Dock ser det ut som banden pÄ metallmodellerna gÄr mer "utÄt" om du förstÄr hur jag menar.
Metalmodellerna med lĂ€nk har lĂ€ngre lug-to-lug Ă€n de vanliga fyrkantern med hartsband. De har Ă€ndlĂ€nkar med fasta han-lĂ€nkbitar som gör att L2L blir extrema 59-60 mm eller nĂ„got sĂ„nt. Galet. Men – vill du ha större Ă€n vanliga square Ă€r det ju bara en fördel. :)

Tillbaka
Topp