Och nu har de lagt ut denna bild i sitt FB flöde istÀllet, ingen aning om den Àr avsedd att vara Àkta eller mer skoj? Ser ju ut som en monokrom version av den första...Verkar onekligen vara ett skÀmt, frÄn deras IG:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och nu har de lagt ut denna bild i sitt FB flöde istÀllet, ingen aning om den Àr avsedd att vara Àkta eller mer skoj? Ser ju ut som en monokrom version av den första...Verkar onekligen vara ett skÀmt, frÄn deras IG:
Ja den spanade jag ocksÄ pÄ. Kanske den snuskigaste klockan som nÄgonsin sÄlts pÄ Tratten?à ngrar Àn idag att jag inte högg mer pÄ den som sÄldes pÄ Tratten i höstas. Gick för under 1500. Men sÀljaren hade - 1 i ömdöme!?
Ingen kommer ihÄg en fegis.Bara slÄ dom med handvÀskan vet jag!!
Go girl
Hade dom flera?Faktiskt, den Àr ju riktigt ball. Blir spÀnnande att se hur mÄnga som landar i trÄden
Jag förstod det som att minst tvÄ personer i trÄden köpt? @roosterman ?Hade dom flera?
Fattade jag det rÀtt var det den enda..Hade dom flera?
Jag har en annan lika rosa plan pÄ gÄng fast tvÀrt om liteJag förstod det som att minst tvÄ personer i trÄden köpt? @roosterman ?
Jag skulle sĂ€ga att dom Ă€r identiska i dimensionerna och sitter pĂ„ samma vis. Titanaren Ă€r dock inte topptung, och det svarta bidrar till att fĂ„ den lite mer slimmad till utseendet tycker jag. PĂ„ min handled sitter titan/stĂ„l lika som gw-b5600 eller gw-m5610. Jag har för mig att jag mĂ€tte bezel och kom fram till att det inte skiljde mer Ă€r nĂ„gon mm mellan resin och stĂ„l/titan. Det Ă€r bara den första lĂ€nkbiten som har en annan vinkel Ă€n resinbandet. Men pĂ„ mig böjs det ut nĂ€r klockan bĂ€rs, sĂ„ dom ser ut att sitta identiskt.Ni som har/haft bĂ„de stĂ„lis-squares samt titanium-squares, Ă€r L2L-mĂ„ttet samma dvs. har bĂ„da varianter âstelaâ Ă€ndlĂ€nkar som gör att de bĂ€rs större Ă€n en semi-stĂ„lis eller en GW-5000?
Har sjÀlv haft stÄlisar men Àr nyfiken pÄ titanium och hur de bÀrs.
Tack för svaret!Jag skulle sÀga att dom Àr identiska i dimensionerna och sitter pÄ samma vis. Titanaren Àr dock inte topptung, och det svarta bidrar till att fÄ den lite mer slimmad till utseendet tycker jag. PÄ min handled sitter titan/stÄl lika som gw-b5600 eller gw-m5610. Jag har för mig att jag mÀtte bezel och kom fram till att det inte skiljde mer Àr nÄgon mm mellan resin och stÄl/titan. Det Àr bara den första lÀnkbiten som har en annan vinkel Àn resinbandet. Men pÄ mig böjs det ut nÀr klockan bÀrs, sÄ dom ser ut att sitta identiskt.
Jag har bara pÄ lÀnk, men kan bekrÀfta att endlinks Àr ganska stela. Dock Àr den hög, sÄ att vikningen kommer nÀstan i höjd med baksidan. PÄ M5610 Àr ju bandet som stelast nÀrmast boetten, sÄ det hjÀlper inte sÄ mycket att lossa pÄ bandet om bredden Àr problemet. PÄ stÄlisen Àr dessutom ÀndlÀnkarna aningen lÀngre isÀr, sÄ det blir lite bredare naturligt ocksÄ.Har metallmodellerna lÀngre lug-to-lug Àn exempelvis GW-M5610? Gillar fyrkanter, men tycker att banden gÄr vÀl "rakt ned", vilket blir smÄbesvÀrligt med större, breda handleder (jag har typ 18,5-19cm). Dock ser det ut som banden pÄ metallmodellerna gÄr mer "utÄt" om du förstÄr hur jag menar.
Keep goingVÀldigt sen klocköppning men har varit full fart fram tills nu
Nice!! DÄ gick bÄten idag iafVÀldigt sen klocköppning men har varit full fart fram tills nu
Sedan lÀggdags?En lite till
En lite till
Top notch! FrÄn och med nu Àr (nÀstan) alla andra klockor trÄkiga.Nu ska bara de stÀllas in ruskigt snygg finish
Ser ju factorymade utVet om att jag kanske Àr ensam om att gilla dom hÀr Àldre dw-003orna men ville bara visa hur jag fixade bandet som helt saknade spÀnnen. Jag sydde fast ena sidan och satte velcro pÄ andra.
Tycker de Àr snygga, men drar inte bandet Ät sig mycket svett om man anvÀnder den som trÀningsklocka?Vet om att jag kanske Àr ensam om att gilla dom hÀr Àldre dw-003orna men ville bara visa hur jag fixade bandet som helt saknade spÀnnen. Jag sydde fast ena sidan och satte velcro pÄ andra.
Jo det stÀmmer sÀkert. SvÄrt att skölja av ocksÄ. Förbannat bekvÀmt dock. Blir dock inte sÄ svettig hÀr i hemma gymmet. Mest bÀnk, böj och markTycker de Àr snygga, men drar inte bandet Ät sig mycket svett om man anvÀnder den som trÀningsklocka?
AlltsÄ den har ju velcro pÄ grÄa delen frÄn start sen skall den gröna delen sÀttas fast med spÀnne. En rÀtt klumpig lösning dÀr den bygger rejÀlt pÄ höjden. SÄhÀr blir den bra mkt tunnare.Ser ju factorymade ut
Kanske en mudmaster? GWG-1000-1A3ER G-SHOCK MUDMASTERFinns det nÄgon G-shock lik denna i produktion https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/ga-800-1aer/ som Àr lika lÀttavlÀst o utan allt för mÄnga digitala tavlor, som jag ÀndÄ inte ser pga av att jag har tvÄ gamla ögon?
Ser ut som en trevlig variant, dock lite för dyr. Upp till 2000:- kan jag tÀnka mig o uret behöver inte vara fyllt med en massa funktioner.. NÄgon typ av bakgrundsbelysning Àr dock ett mÄste..Kanske en mudmaster? GWG-1000-1A3ER G-SHOCK MUDMASTER