• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Dagens tips. Metal/resin-varianten. :)


Ännu billigare hĂ€r 😊.

Bra pris pÄ Àven.

 

Derix

Patek
2-Faktor
Ännu billigare hĂ€r 😊.

Bra pris pÄ Àven.

Tack, det var ju riktigt bra. Jag redigerade mitt inlÀgg sÄ att ingen rÄkar bestÀlla frÄn Tyskland i onödan :)
 

dragonhf

Rolex
Ännu billigare hĂ€r 😊.

Bra pris pÄ Àven.

livinl0ud & Derix gör det inte lÀtt för mig. :eek: MÄste försöka att motstÄ frestelsen. haha

 

dragonhf

Rolex
Idag kör jag en klassiker , GW-056E.
Lite lÄngt armband, men sitter mycket bekvÀmt och vÀger ingenting.
Fantastisk klocka med tanke pÄ att den har nÄgra Är pÄ nacken.

IMG_5623.JPG
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Muddie idag. Den trillade in igĂ„r. Var sugen pĂ„ Rangeman men började med Mudman pga tunna handleder dĂ€r jag tror att Muddien sitter snĂ€ppet bĂ€ttre. Det bĂ€sta med detta beslutet mĂ„ste ju vara att jag fortfarande har Rangeman kvar att komplettera samlingen med 😂
AE2D2485-46EE-4CBB-94E4-70ED118246BB.jpeg
 

Buenaventura

Cartier
Ännu billigare hĂ€r 😊.

Bra pris pÄ Àven.

Jag kunde inte lÄta bli. Efter att jag köpte min silverstÄlis sÄ har jag varit extremt nöjd med klockan. Den tog över min gw 5610 helt nÀstan. DÀremot saknar jag gummibandkÀnslan. En semistÄlis kommer bli perfekt.

Tack för tipset. Fantastiska gshockstrĂ„den 👍😄
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag kunde inte lÄta bli. Efter att jag köpte min silverstÄlis sÄ har jag varit extremt nöjd med klockan. Den tog över min gw 5610 helt nÀstan. DÀremot saknar jag gummibandkÀnslan. En semistÄlis kommer bli perfekt.

Tack för tipset. Fantastiska gshockstrĂ„den 👍😄
Kul att du slog till :D, rugggit bra pris pÄ den sÄ helt rÀtt ;).
 

Buenaventura

Cartier
Kul att du slog till :D, rugggit bra pris pÄ den sÄ helt rÀtt ;).
Jag var ju inne pĂ„ att köpa bezel Ă„ band för att modda om. Men nu slipper jag det bekymmret 😂

DÀremot Àr det ganska frÀmmande för mig att köpa "mer Àn jag behöver" dÄ jag levt ganska minimalistiskt ett tag. Det har gÄtt till lite överdrift och försöker bryta det med att unna mig lite mer.

Jag har nu köpt 4 klockor totalt och det Ă€r för mig en jĂ€ttesamling 😅😄
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Jag var ju inne pĂ„ att köpa bezel Ă„ band för att modda om. Men nu slipper jag det bekymmret 😂

DÀremot Àr det ganska frÀmmande för mig att köpa "mer Àn jag behöver" dÄ jag levt ganska minimalistiskt ett tag. Det har gÄtt till lite överdrift och försöker bryta det med att unna mig lite mer.

Jag har nu köpt 4 klockor totalt och det Ă€r för mig en jĂ€ttesamling 😅😄
Farligt skit det dÀr med klockor... Hann bara handla pÄ mig strax över 30st förra Äret... :bag:
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag var ju inne pĂ„ att köpa bezel Ă„ band för att modda om. Men nu slipper jag det bekymmret 😂

DÀremot Àr det ganska frÀmmande för mig att köpa "mer Àn jag behöver" dÄ jag levt ganska minimalistiskt ett tag. Det har gÄtt till lite överdrift och försöker bryta det med att unna mig lite mer.

Jag har nu köpt 4 klockor totalt och det Ă€r för mig en jĂ€ttesamling 😅😄
Hehe ja det bekymret slipper du nu 🙌 :D.

FörstĂ„r absolut vad du menar, otroligt lĂ€tt att dras med i dom banorna tyvĂ€rr 😂.

Jag har tre klockor ja anvĂ€nder idag men har verkligen tappat suget/Ă€r nere i en dipp att jag funderar pĂ„ sĂ€lja av alla 😌 men men en dag i taget.
 

Buenaventura

Cartier
Hehe ja det bekymret slipper du nu 🙌 :D.

FörstĂ„r absolut vad du menar, otroligt lĂ€tt att dras med i dom banorna tyvĂ€rr 😂.

Jag har tre klockor ja anvĂ€nder idag men har verkligen tappat suget/Ă€r nere i en dipp att jag funderar pĂ„ sĂ€lja av alla 😌 men men en dag i taget.
Ja det gĂ„r upp och ner och jag mĂ€rker ju att jag inte Ă€r helt ensam med dom tendenserna. Jag försöker ha relativt genomtĂ€nkta köp vilket gör att jag inte behöver Ă„ngra mig sĂ„ mycket đŸ€Ł

Men som mÄnga hÀr skriver, det Àr ju bara sÀlja om man Ängrar ett köp. Sen verkar det faktiskt vara mer ofta som folk hÀr pÄ forumet snarare Ängrar att dom flippat nÄgot mer Àn köpt. Men det kanske inte alltid stÀmmer
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ja det gĂ„r upp och ner och jag mĂ€rker ju att jag inte Ă€r helt ensam med dom tendenserna. Jag försöker ha relativt genomtĂ€nkta köp vilket gör att jag inte behöver Ă„ngra mig sĂ„ mycket đŸ€Ł

Men som mÄnga hÀr skriver, det Àr ju bara sÀlja om man Ängrar ett köp. Sen verkar det faktiskt vara mer ofta som folk hÀr pÄ forumet snarare Ängrar att dom flippat nÄgot mer Àn köpt. Men det kanske inte alltid stÀmmer
Haha ja minst sagt upp och ner :D. Det gÀller inte riktigt mig med "genomtÀnkta köp" haha ;). Jo sÄ kan det definitivt vara med att man Ängrar vissa klockor man flippat vidare men gjort Àr gjort och med lite flax gÄr det kanske köpa tillbaka ifall nya Àgaren "tröttnar" ;).
 

Derix

Patek
2-Faktor
Ja det gĂ„r upp och ner och jag mĂ€rker ju att jag inte Ă€r helt ensam med dom tendenserna. Jag försöker ha relativt genomtĂ€nkta köp vilket gör att jag inte behöver Ă„ngra mig sĂ„ mycket đŸ€Ł

Men som mÄnga hÀr skriver, det Àr ju bara sÀlja om man Ängrar ett köp. Sen verkar det faktiskt vara mer ofta som folk hÀr pÄ forumet snarare Ängrar att dom flippat nÄgot mer Àn köpt. Men det kanske inte alltid stÀmmer
Som du skriver sÄ Àr det lÀtt att Ängra sig och sÀlja vidare igen. Det Àr en av fördelarna med att ha klockor som hobby.

Ett tag "flippade" jag mycket gitarrer. Helt vĂ€rdelöst. Frakten var dyr, det var svĂ„rt att packa och det fanns alltid risk för transportskador. Dessutom gick man i princip alltid i förlust pĂ„ varje gitarr đŸ€Ł
 

Fujoor

Patek
2-Faktor

Buenaventura

Cartier
Som du skriver sÄ Àr det lÀtt att Ängra sig och sÀlja vidare igen. Det Àr en av fördelarna med att ha klockor som hobby.

Ett tag "flippade" jag mycket gitarrer. Helt vĂ€rdelöst. Frakten var dyr, det var svĂ„rt att packa och det fanns alltid risk för transportskador. Dessutom gick man i princip alltid i förlust pĂ„ varje gitarr đŸ€Ł
Ja det lĂ„ter lite lĂ€tt uppstressande att skicka gitarrer, bara smĂ„paket Ă€r stressande för mig 😄
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Som du skriver sÄ Àr det lÀtt att Ängra sig och sÀlja vidare igen. Det Àr en av fördelarna med att ha klockor som hobby.

Ett tag "flippade" jag mycket gitarrer. Helt vĂ€rdelöst. Frakten var dyr, det var svĂ„rt att packa och det fanns alltid risk för transportskador. Dessutom gick man i princip alltid i förlust pĂ„ varje gitarr đŸ€Ł
Har du lyckats hĂ„lla dig frĂ„n GRÅ 2110 fortfarande? ;)
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Och pÄ tal om porter...
B5F8AC26-F97B-4FC4-B4C2-43B0E33CC4C6.jpeg

Är den dĂ€r ny? StĂ„l alltsĂ„, inte harts?

Edit: kollade lÀnken nu och fick svar pÄ mina frÄgor. Tror inte jag hoppar pÄ detta dock. Vill ha mb6/bluetooth och solceller.
 
Topp