• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

17D75AB0-0105-461C-BCEC-0CB9F7E10C6A.jpeg
5E63C42F-B3BD-4874-833D-A1512FEA0A1F.jpeg
850A57D1-231F-4AD3-BC81-E3A9E56DB3A3.jpeg
Riktigt vass klocka, snyggare Àn 6900 tycker jag
 
AlltsÄ den hÀr trÄden!
jag har sagt det förr och sÀger det igen, lÀtt forumets trevligaste trÄd.
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Har klickat hem 7 st sen 1 dec... đŸ€ŠđŸŒ
Don’t tell the wife đŸ€«
 
AlltsÄ den hÀr trÄden!
jag har sagt det förr och sÀger det igen, lÀtt forumets trevligaste trÄd.
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Har klickat hem 7 st sen 1 dec... đŸ€ŠđŸŒ
Don’t tell the wife đŸ€«
SĂ€ger bara 5-1 😁
 
AlltsÄ den hÀr trÄden!
jag har sagt det förr och sÀger det igen, lÀtt forumets trevligaste trÄd.
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Har klickat hem 7 st sen 1 dec... đŸ€ŠđŸŒ
Don’t tell the wife đŸ€«

Helt rÀtt :D Dock kan man bygga upp en riktigt imponerande G-Shock samling för en relativt (i KS sammanhang) blygsam summa (speciellt om man trÄlar Tradera som nÄgra hÀr gör ;)).
 
AlltsÄ den hÀr trÄden!
jag har sagt det förr och sÀger det igen, lÀtt forumets trevligaste trÄd.
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Har klickat hem 7 st sen 1 dec... đŸ€ŠđŸŒ
Don’t tell the wife đŸ€«
HÄller med till fullo, har haft möjligheten att göra nÄgra affÀrer med forummedlemmar och alltid varit supernöjd. Klocksnack Àr överlag ett grymt forum. Har tyvÀrr missat secret santa, gruppköp, passthroughs och vÀlgörenhets auktioner, det fÄr bli Àndring pÄ det under 2021. Vore jÀkligt kul om man under 2021 hade kunnat fÄ ihop en fysisk trÀff med forummedlemmar. Vet ni om det gjorts nÄgot sÄdat förr? TÀnker typ i samband med en "klockmÀssa", om det nu anordnas sÄdant inom branchen
 
NĂ„gon som har en svart casioak som vill byta visare med mig?
TÀnker att vi bÄda dÄ kommer se vad klockan Àr.

Jag kan dock inte mecka klocka sÄ om du med visarna kan vill?
 

Bilagor

  • 16099661284617497403374021595722.jpg
    16099661284617497403374021595722.jpg
    366.7 KB · Visningar: 10
Tillbaka
Topp