bob_sthlm
Basic
Riktigt vass klocka, snyggare Àn 6900 tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt vass klocka, snyggare Àn 6900 tycker jag
Tycker bÄda har sin charm men gw-7900 Àr helt klart en underskattad modell. Det hÀnder mkt kul pÄ tavlan och den Àr vÀldigt bekvÀm.Riktigt vass klocka, snyggare Àn 6900 tycker jag
SÀger bara 5-1AlltsÄ den hÀr trÄden!
jag har sagt det förr och sÀger det igen, lÀtt forumets trevligaste trÄd.
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Har klickat hem 7 st sen 1 dec...
Donât tell the wife
Kör tydligen 6-1, för en av de 7 kommer imorn och Àr till henneSÀger bara 5-1
Alltid lika hÀrligt att se dina mullebilder oavsett klocka! Livin' the dream!
AlltsÄ den hÀr trÄden!
Attityden till varandra, delandet av kunskap, frekventa uppdateringar samt alla trevliga klockbilder.
Det sistnÀmnda börjar dock göra det till en kostsam trÄd dÄ det finns sÄ mÄnga G och de flesta ÀndÄ vÀldigt prisvÀrda tycker jag.
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Donât tell the wife
Man fÄr passa pÄ nÀr vÀdret tillÄter tycker det Àr grymt avslappnande att göra upp en eldAlltid lika hÀrligt att se dina mullebilder oavsett klocka! Livin' the dream!
G-klocka??Kör tydligen 6-1, för en av de 7 kommer imorn och Àr till henne
HÄller med till fullo, har haft möjligheten att göra nÄgra affÀrer med forummedlemmar och alltid varit supernöjd. Klocksnack Àr överlag ett grymt forum. Har tyvÀrr missat secret santa, gruppköp, passthroughs och vÀlgörenhets auktioner, det fÄr bli Àndring pÄ det under 2021. Vore jÀkligt kul om man under 2021 hade kunnat fÄ ihop en fysisk trÀff med forummedlemmar. Vet ni om det gjorts nÄgot sÄdat förr? TÀnker typ i samband med en "klockmÀssa", om det nu anordnas sÄdant inom branchenAlltsÄ den hÀr trÄden!
Men mÄnga bÀckar smÄ...
Donât tell the wife
Trodde först att @livinl0ud flippat frugans julklappSjÀlvklart! En GMD-B800SU-3ER
Hahahahaha ingenting omöjligt nÀr det gÀller mig . Flippar allt nu .Trodde först att @livinl0ud flippat frugans julklapp
Inte frun vÀl?????Hahahahaha ingenting omöjligt nÀr det gÀller mig . Flippar allt nu .
Haha nej fan hon Àr definitivt en keeper men klockorna .Inte frun vÀl?????
Du vet vad mitt bud Àr för MR-GnHaha nej fan hon Àr definitivt en keeper men klockorna .
Den blev sÄld idag till en annan fantastisk medlem .Du vet vad mitt bud Àr för MR-Gn
Hojta om en Burton eller RD-4 Àr av intresse.Blev sugen pÄ en rangeman!
Det behövs en tuff klocka nÀr man Äker pÄ att tömma diskmaskinen