âPorterâ-modden med pĂ„ första arbetsdagen efter tre veckors ledighet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄld. Den var tÀnkt till min fru men hon ville rocka vidare pÄ en Casio-terrorist.Den var ju rosa Och vem fasen vill inte ha nÄgot rosa för att bejaka sin rosa sida??
@Derix har du kvar den tokrosa Baby-Gn??
Den gula oxÄ?SÄld. Den var tÀnkt till min fru men hon ville rocka vidare pÄ en Casio-terrorist.
Yes, bÄda sÄldes pÄ tratten för ett tag sedan. De var i annat material Àn vanliga G-Shocks, som en belÀggning pÄ plasten som började att lossna.Den gula oxÄ?
Va skeptisk till visarna med men efter lite Youtube o bilder sĂ„ stör jag mig inte lika mycke.Ălskar fĂ€rgen. Men visarna vette fan.
SĂ€lj den ej!âPorterâ-modden med pĂ„ första arbetsdagen efter tre veckors ledighet .
KÀnslan hÀr och nu Àr att den inte kommer sÀljas trots min dipp. Har beslutat mig för att den ska fÄ ligga i klocklÄdan och vÀnta tills det vÀnder .SÀlj den ej!
Det Àr bara den du har kvar nu av Gna eller???KÀnslan hÀr och nu Àr att den inte kommer sÀljas trots min dipp. Har beslutat mig för att den ska fÄ ligga i klocklÄdan och vÀnta tills det vÀnder .
Ăr Porter en egen nyans pĂ„ stĂ„let? Ibland ser den ut som "stĂ„l", ibland som svart dlc.KĂ€nslan hĂ€r och nu Ă€r att den inte kommer sĂ€ljas trots min dipp. Har beslutat mig för att den ska fĂ„ ligga i klocklĂ„dan och vĂ€nta tills det vĂ€nder .
Man kan en vÀldans mÄnga, och dessutom fina, G-shocks för en RollyMuddien vÀxer pÄ mig, börjar verkligen gilla den
LÀste om Rolex AD dÀr nÄn var tvungen att köpa tvÄ Tag för att fÄ köpa den Pepsi han ville ha. Om det nu stÀmmer?
Men oavsett Ă€r jag sjukt nöjd att jag fastnat för Gâs och andra mer affordable klockor. Trevlig helg pĂ„ er G-boys!
Har kvar Muddien men den ska bort men har dÀremot en annan G som jag ska hÀmta ut strax . KombilÀnkarna Àr alla sÄlda.Det Àr bara den du har kvar nu av Gna eller???
KombilÀnkarna gjorde du dig av med innan?
Ja den Ă€r lite som en kameleont beroende pĂ„ i vilket ljus man ser klockan och tar kort .Ăr Porter en egen nyans pĂ„ stĂ„let? Ibland ser den ut som "stĂ„l", ibland som svart dlc.
Tycker visarna funkar, men som tidigare nÀmnt, bakgrundsbeslysningen verkar usel. Synd, annars hade det varit en intressant modell, sÀrskilt den rödaVa skeptisk till visarna med men efter lite Youtube o bilder sÄ stör jag mig inte lika mycke.
Snygg! Ăr den mindre Ă€n gbd-800?Frugans nya G, succĂ©
Det verkar sĂ„. FrĂ„n klockmagasinet:Snygg! Ăr den mindre Ă€n gbd-800?
VÀnta nu - en ny?!Har kvar Muddien men den ska bort men har dÀremot en annan G som jag ska hÀmta ut strax . KombilÀnkarna Àr alla sÄlda.
Frugan kör likadan fast annan fÀrg .Frugans nya G, succé
Jepp tack vare @S.L . Bild kommer strax .VĂ€nta nu - en ny?!
GO BIG OR GO HOME !
JÀkligt cleant med att den Àr helsvart .
HÄller helt och hÄllet med dig .Mycket smakfull! All blacked out Àr alltid kanon.
Den Àr grym. GWG-1000 Àr en vÀldigt kompetent klocka egentligen. FörstÄr inte varför jag sÄlt den. TvÄ gÄnger dessutom..GO BIG OR GO HOME !
JÀkligt cleant med att den Àr helsvart .
HĂ„ller definitivt med att den Ă€r bĂ„de grym och vĂ€ldigt kompetent. Haha detta Ă€r iallafall âbaraâ min andra Mudmaster .Den Ă€r grym. GWG-1000 Ă€r en vĂ€ldigt kompetent klocka egentligen. FörstĂ„r inte varför jag sĂ„lt den. TvĂ„ gĂ„nger dessutom..