• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

”Porter”-modden med pĂ„ första arbetsdagen efter tre veckors ledighet đŸ„ł.
6D68F395-7C95-4FAD-BF22-9D4E298F57B0.jpeg
 
Muddien vĂ€xer pĂ„ mig, börjar verkligen gilla den 😍
LÀste om Rolex AD dÀr nÄn var tvungen att köpa tvÄ Tag för att fÄ köpa den Pepsi han ville ha. Om det nu stÀmmer?
Men oavsett Ă€r jag sjukt nöjd att jag fastnat för G’s och andra mer affordable klockor. 🙂 Trevlig helg pĂ„ er G-boys!
64F740D8-1B83-4944-AD69-11D14638B9A9.jpeg
 
Muddien vĂ€xer pĂ„ mig, börjar verkligen gilla den 😍
LÀste om Rolex AD dÀr nÄn var tvungen att köpa tvÄ Tag för att fÄ köpa den Pepsi han ville ha. Om det nu stÀmmer?
Men oavsett Ă€r jag sjukt nöjd att jag fastnat för G’s och andra mer affordable klockor. 🙂 Trevlig helg pĂ„ er G-boys!
64F740D8-1B83-4944-AD69-11D14638B9A9.jpeg
Man kan en vÀldans mÄnga, och dessutom fina, G-shocks för en Rolly ;)
 
Är Porter en egen nyans pĂ„ stĂ„let? Ibland ser den ut som "stĂ„l", ibland som svart dlc.
Ja den Ă€r lite som en kameleont beroende pĂ„ i vilket ljus man ser klockan och tar kort 😎😉.
IRL Ă€r den mer Ă„t det mörkgrĂ„a fĂ€rgen med lite bling bling. Den Ă€r betydligt trevligare och ballare IRL Ă€n pĂ„ bild 😃.
 
Tillbaka
Topp