Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den har en egen video juCasio G-Shock GA-900-4AER
Denna va rÀtt cool ÀndÄ.
MĂ„ste nog handla en vit snart, riktigt snygg!Camo day.
Casio G-Shock GA-900-4AER
Denna va rÀtt cool ÀndÄ.
Har kikat pÄ den modellen, tycker oxÄ den ser himla trevlig ut. Billig Àr den oxÄ. Har dock helt missat den röda varianten. Den var ju riktigt snygg!Den har en egen video ju
Tur det va ett fint sorteringsverk och inte BergDen har en egen video ju
Hade gÀrna velat men dÄ behöver jag köpa en till grÄ. RÀdd att jag inte alltid vill ha röda visare...+ nÄgon behöver agera moddareFan va helt sÀker pÄ att nÄgon ville byta visare med mig pÄ den röda ga-2100.
Ăr det lĂ€tt Ă„ öppna en klocka och komma Ă„t visarna man kanske kan dra en mĂ€rkpenna eller nĂ„tt pĂ„ visarna
MĂ„ste nog handla en vit snart, riktigt snygg!
Men belysningen var ju för taskig, det blir viktigare med ökande Älder blir ingen för min del...Har kikat pÄ den modellen, tycker oxÄ den ser himla trevlig ut. Billig Àr den oxÄ. Har dock helt missat den röda varianten. Den var ju riktigt snygg!
Ja, har alltid trott att det Àr en fÀrg enbart för sommarmÄnaderna, men jag hÄller med, hÄller för vinterbruk medGO for it. Funkar i alla Ärstider!
Fasen vet om du inte borde handla en sÄn och ett rejÀlare sorteringsverk o visa att den tÄl minsann Ànnu merTur det va ett fint sorteringsverk och inte Berg
SĂ„ snygg!Gillar denna skarpt!
Bergkross finns med saknar klockanFasen vet om du inte borde handla en sÄn och ett rejÀlare sorteringsverk o visa att den tÄl minsann Ànnu mer
NÄgon hÀr som knep denna?Dagens Traderatips
Casio G-Shock GMW-B5000G-2ER - Herrklocka - Som NY!!!!
Utropspris: 2400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-06 12:41:43. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Ălskar fĂ€rgen. Men visarna vette fan.Casio G-Shock GA-900-4AER
Denna va rÀtt cool ÀndÄ.
Varför vill jag ha den hÀr? Jag har aldrig sett ett avsnitt av Pokemon.
Den var ju rosa Och vem fasen vill inte ha nÄgot rosa för att bejaka sin rosa sida??Varför vill jag ha den hÀr? Jag har aldrig sett ett avsnitt av Pokemon.