Tackar anskaffat den genom ett klockbyte med seikosthlmGrym!
Knep du den dÀr pÄ Tradera nÄn gÄng före jul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar anskaffat den genom ett klockbyte med seikosthlmGrym!
Knep du den dÀr pÄ Tradera nÄn gÄng före jul?
Hur tÀnkte du nÀr du satte den köpspÀrren för 2021?Rangeman Àr hÀrlig, kanske skulle köpa en till ÀndÄ. Kollat lite pÄ din 5610 med, grymt G-shocksug men bara 3st klockor kvar köpa i Är
Casiooak Àr cool i grÄtt! Köpte du den ny?
InstÀmmer helt. En otroligt bra klocka för överkomlig peng.Och sÄ kom vintern ... promenad med GW9400.
Den tycker jag Àr den absolut bÀsta kompromissen mellan utseende/funktioner/ pris.
- Ă sikter om det
Och sÄ kom vintern ... promenad med GW9400.
Den tycker jag Àr den absolut bÀsta kompromissen mellan utseende/funktioner/ pris.
- Ă sikter om det
Hur tÀnkte du nÀr du satte den köpspÀrren för 2021?
HÄller med. Sannolikt den modell jag köpt flest gÄnger. Köpte den nu igen. BÀst funktioner. LÀtt att lÀsa av. Tidtagning med en knapptryckning. Ser ut som en transformer. Vad mer kan man önska sig.Och sÄ kom vintern ... promenad med GW9400.
- Ă sikter om det
Det Ă€r ju inte ens en klocka varannan vecka. En annan utmaning vore att dubbla den siffranUtmana sig sjĂ€lv âliteâ (brukat köpa/sĂ€lja 15-25st per Ă„r)
HÄller absolut med! Kanske den allra bÀsta g-shocken med möjligt undantag för squares.Och sÄ kom vintern ... promenad med GW9400.
- Ă sikter om det
- Ă sikter om det
InstÀmmer helt. En otroligt bra klocka för överkomlig peng.
HÄller med, man fÄr otroligt mkt för rimliga pengar. Snygg ocksÄ
HÄller med. Sannolikt den modell jag köpt flest gÄnger. Köpte den nu igen. BÀst funktioner. LÀtt att lÀsa av. Tidtagning med en knapptryckning. Ser ut som en transformer. Vad mer kan man önska sig.
HÄller absolut med! Kanske den allra bÀsta g-shocken med möjligt undantag för squares.
Ăr det INGEN som lyfter den fantastiska belysningen?SĂ„ som ni lovordar Rangeman mĂ„ste jag ju skaffa en, men att ha bĂ„de Rangeman och Mudman Ă€r lite kaka pĂ„ kaka va?
Fast Ä andra sidan kan man vÀl inte fÄ för mycket av det goda?
@spammerstakeahike du har bÀgge va?
Oavsett, sÀg bara ja sÄ jag har lite stöd i min teori
Men bara tre kvar? Av hur mĂ„nga?Utmana sig sjĂ€lv âliteâ (brukat köpa/sĂ€lja 15-25st per Ă„r)
OVNO?Heads up ifall nÄn hÀr Àr sugen, min Titan Camo Square finns nu pÄ K&S:
Skulle vara kul om den stannade kvar âi trĂ„denâ.Avslutad - Casio G-Shock GMW-B5000TCM-1ER
11000kr SpÄrbar frakt (skicka lÀtt) ingÄr, ansvarar ej för Postnords Ätagande. Komplett/fullset, alla lÀnkbitar finns, uttagen hos svensk à F 2019-11-23, stÀmplat cert och daterat original butikskvitto finns. Jag hittar inga som helst spÄr/mÀrken pÄ klockan, mycket nÀra nyskick. FrÄgor? Bud? Dra...klocksnack.se
Man kan visst ha bÀgge Funkar iaf i den hÀr delen av landetSÄ som ni lovordar Rangeman mÄste jag ju skaffa en, men att ha bÄde Rangeman och Mudman Àr lite kaka pÄ kaka va?
Fast Ä andra sidan kan man vÀl inte fÄ för mycket av det goda?
@spammerstakeahike du har bÀgge va?
Oavsett, sÀg bara ja sÄ jag har lite stöd i min teori
Olika klÀder! SÄklartMan kan visst ha bÀgge Funkar iaf i den hÀr delen av landet
Muddien har fÄtt GY-klÀder pÄ sig, sÄ den Àr ocksÄ lite tillpiffadOlika klÀder! SÄklart
silver bezel? GM-S5600Finns nĂ„gon mindre square G-shock med silvrig âringâ runt skĂ€rmen?
Nja, den dÀr Àr silvrig boett. Vill ha silvrigt runt displayen.silver bezel? GM-S5600
- Ă sikter om det
Syftade pÄ det blÄa jag markerat. Men den du skicla var inte tokig!Typ denna DW-5600?
A database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...
A database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...shockbase.org
Som GBX-100 dÄ?Syftade pÄ det blÄa jag markerat. Men den du skicla var inte tokig!
GBX-100?Syftade pÄ det blÄa jag markerat. Men den du skicla var inte tokig!
Jaa! En sÄdan! Aldrig haft en square. Hur bÀrs en 50 x 46 square? Likt en seiko Skx009?Som GBX-100 dÄ?
A database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...
A database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...shockbase.org