• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Kör försiktigt idag om ni ska ut pÄ vÀgarna!
8AB6D468-9246-4917-964F-9D765A5AAFA6.jpeg
Najs! Ref pĂ„ den? 🙂
 
Tycker jag spridit G-shock andan rÀtt bra pÄ mitt jobb. 2 st kolleger utan intresse har nu skaffat sig fina G-shocks
Kollega 1: Mudmaster, 2xMTG (rainbow) och Frogman.
Kollega 2 MTG Vulkan och GA2000.
Ingen av dom hade nÄgot intresse av G-shock innan och vi snackar 12 mÄn i tid:)
 
Tycker jag spridit G-shock andan rÀtt bra pÄ mitt jobb. 2 st kolleger utan intresse har nu skaffat sig fina G-shocks
Kollega 1: Mudmaster, 2xMTG (rainbow) och Frogman.
Kollega 2 MTG Vulkan och GA2000.
Ingen av dom hade nÄgot intresse av G-shock innan och vi snackar 12 mÄn i tid:)

SÄ ska en slipsten dras! Impad att de gick pÄ lite tyngre pjÀser med en gÄng :)
 
Den kan du ha som beater. SÄ du behÄller din fÀrgglada?
MRG's lÀnksystem Àr vÀldigt estetiskt tilltalande.
En "fin-MRG" och en "beater-MRG". DÄ har det gÄtt för lÄngt :oops: Jag har faktiskt inte bestÀmt mig. Just den modellen av MRG Àr vÀldigt estetiskt tilltalande men sÄ fort de hamnar pÄ min handled sÄ ser det ut som en mekanisk snusdosa. Lug-to-lug Àr nog egentligen inte problemet, det Àr nog snarare höjden som stör.
 
En "fin-MRG" och en "beater-MRG". DÄ har det gÄtt för lÄngt :oops: Jag har faktiskt inte bestÀmt mig. Just den modellen av MRG Àr vÀldigt estetiskt tilltalande men sÄ fort de hamnar pÄ min handled sÄ ser det ut som en mekanisk snusdosa. Lug-to-lug Àr nog egentligen inte problemet, det Àr nog snarare höjden som stör.

MÄste ÀndÄ sÀga att det var rÀtt snyggt med battle scars pÄ mrg.

Höjden Àr snusdosa-aktiv ja, men dÀr tycker jag att det Àr en del av charmen. Industrialistisk, over-engineered typ.
 

G-Shock GMA-S2100 “Mini CasiOak” S Series is coming soon​

GMA-S2100-Mini-CasiOak.jpg


Frugan tyckte att den grÄa Casioaken var snygg men tyvÀrr var den lite för stor för henne. Kanske blir att köpa en mini till henne dÄ :)
 
NÀsta lustköp blir en grodman. Jag har skjutit upp det för lÀnge. Men jag kan inte vÀlja fÀrg. SvÄrt sugen pÄ arktis ett tag.


Alla Àr ju vÀldigt trevliga pÄ sitt sÀtt. Inte för att jag har sett den svarta eller Arktik IRL :)
Om du gillar Arktis och fÀrger, go for it. Jag velade mellan den svarta och den blÄa.
Eller som kompromiss, den blÄa som ibland upplevs som djup marinblÄ fastÀn den egentligen inte Àr det.
 
Tillbaka
Topp