Najs! Ref pÄ den?Godmorgon! Kör försiktigt idag om ni ska ut pÄ vÀgarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Ref pÄ den?Godmorgon! Kör försiktigt idag om ni ska ut pÄ vÀgarna!
GW-7900-1ERNajs! Ref pÄ den?
Tycker jag spridit G-shock andan rÀtt bra pÄ mitt jobb. 2 st kolleger utan intresse har nu skaffat sig fina G-shocks
Kollega 1: Mudmaster, 2xMTG (rainbow) och Frogman.
Kollega 2 MTG Vulkan och GA2000.
Ingen av dom hade nÄgot intresse av G-shock innan och vi snackar 12 mÄn i tid
Sjukt snygg Vet inte vilken av dem jag gillar mest. BĂ„da Ă€r snygga pĂ„ sitt sĂ€tt. Denna var ocksĂ„ mer âingĂ„ngenâ, för att lĂ€gga fram det fint Den extra lĂ€nken var en bonus.Ha, dĂ€r kom den! Hur gillar du den? Den Ă€r ju mer dĂ€mpad Ă€n den du har men vĂ€ldigt snygg.
Sjukt snygg Vet inte vilken av dem jag gillar mest. BĂ„da Ă€r snygga pĂ„ sitt sĂ€tt. Denna var ocksĂ„ mer âingĂ„ngenâ, för att lĂ€gga fram det fint Den extra lĂ€nken var en bonus.
En "fin-MRG" och en "beater-MRG". DÄ har det gÄtt för lÄngt Jag har faktiskt inte bestÀmt mig. Just den modellen av MRG Àr vÀldigt estetiskt tilltalande men sÄ fort de hamnar pÄ min handled sÄ ser det ut som en mekanisk snusdosa. Lug-to-lug Àr nog egentligen inte problemet, det Àr nog snarare höjden som stör.Den kan du ha som beater. SÄ du behÄller din fÀrgglada?
MRG's lÀnksystem Àr vÀldigt estetiskt tilltalande.
Ingen kÀrlek alls för squars...SÄ ska en slipsten dras! Impad att de gick pÄ lite tyngre pjÀser med en gÄng
En "fin-MRG" och en "beater-MRG". DÄ har det gÄtt för lÄngt Jag har faktiskt inte bestÀmt mig. Just den modellen av MRG Àr vÀldigt estetiskt tilltalande men sÄ fort de hamnar pÄ min handled sÄ ser det ut som en mekanisk snusdosa. Lug-to-lug Àr nog egentligen inte problemet, det Àr nog snarare höjden som stör.
Bra start!Fick hem min första G-shock idag, otroligt imponerad!
Galet stor samtidigt som den sitter bra!Midmaster pÄ 15,50 cm handled.
Helt galet stor...
Absolut, det funkar..Galet stor samtidigt som den sitter bra!
Mudmaster pÄ 15,50 cm handled.
Helt galet stor...
Den Àr maffig. fÄr vÀl se om det blir en keeper.Handledens omkrets har inte sÄÄÄ stor betydelse. Helheten Àr viktigare. Och de flesta klockor ser ju lite stora ut rakt uppifrÄn. Hur ser den ut pÄ dig nÀr du tittar dig i spegeln, lite pÄ avstÄnd?
G-Shock GMA-S2100 âMini CasiOakâ S Series is coming soon
G-Shock GMA-S2100 "Mini CasiOak" S Series - G-Central G-Shock Fan Site
Update: New images of the G-Shock GMA-S2100 series were released by Casio Europe, including some wrist shots. The watches look just like smaller versions of awww.g-central.com
Jag som trodde att du skulle sÀlja din MRG, istÀllet köpte du en till Fint par! Ska bli spÀnnande att se vad du behÄller!NytvÀttad!
NÀsta lustköp blir en grodman. Jag har skjutit upp det för lÀnge. Men jag kan inte vÀlja fÀrg. SvÄrt sugen pÄ arktis ett tag.Inbyggd och diskret dykförlÀngning.
Inte mÄnga klockor som har Frogmans karaktÀr.
NÀsta lustköp blir en grodman. Jag har skjutit upp det för lÀnge. Men jag kan inte vÀlja fÀrg. SvÄrt sugen pÄ arktis ett tag.