Magnussons har haft dem tidigare men sist jag var dÀr hade de inga inne tyvÀrr.Vet nÄgon hÀr om det finns en klockaffÀr i Göteborg som sÀljer MR-G? Skulle vilja testa varianten IRL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Magnussons har haft dem tidigare men sist jag var dÀr hade de inga inne tyvÀrr.Vet nÄgon hÀr om det finns en klockaffÀr i Göteborg som sÀljer MR-G? Skulle vilja testa varianten IRL
Magnussons har haft dem tidigare men sist jag var dÀr hade de inga inne tyvÀrr.
Det dÀr Àr en riktigt schysst leksak alltsÄDet var lite dÄlig belysning pÄ squaren men i övrigt en fin kvÀll
Ni fÄr sluta upp med sÄdana bilder, vi andra kÀnner oss inte som vÀrdiga G-ShockanvÀndare dÄDet var lite dÄlig belysning pÄ squaren men i övrigt en fin kvÀll
Rosegold version, den var fin. Vill ha.Ănnu en ny stĂ„lis, denna gĂ„ngen med positiv display vilket sĂ„ klart Ă€r positivt!
GMW-B5000GD-4
Fan det slĂ€pps mycket bra nu.Ănnu en ny stĂ„lis, denna gĂ„ngen med positiv display vilket sĂ„ klart Ă€r positivt!
GMW-B5000GD-4
Den dÀr fÀrgglada Àr riktigt rolig ÀndÄ.Trevlig kvÀll G-shockare!
Casio verkar ha fattat vad folk vill ha. Förutom en digital Frogman dÄ..Fan det slÀpps mycket bra nu.
Det kommer sÀkert ocksÄ. Dom var nog tvungna att experimentera lite med analog.Casio verkar ha fattat vad folk vill ha. Förutom en digital Frogman dÄ..
Samma hÀr, jag hÄller tummarna!StÀmmer det hÀr sÄ lÀr det bli en mini Casioak för min del!
En brasa i skogen med familjen och med en MRG beater pÄ armen, det kallat jag vÀrdigtNi fÄr sluta upp med sÄdana bilder, vi andra kÀnner oss inte som vÀrdiga G-ShockanvÀndare dÄ
Gender: woman?! Gillar inte nÀr man definierar kön pÄ ett ur. SÀrskillt inte ett pÄ 42 mm. Hoppas det inte skrÀmmer mÀn till att köpa! Unisex kan jag köpa, Àven om jag hellst hade sett att man helt struntade i den definitionen helt.Samma hÀr, jag hÄller tummarna!
Vilken spec Àr det som gör den lockande för er?Samma hÀr, jag hÄller tummarna!
StÀmmer det hÀr sÄ lÀr det bli en mini Casioak för min del!
Riktiga mÀn struntar i vad andra tyckerGender: woman?! Gillar inte nÀr man definierar kön pÄ ett ur. SÀrskillt inte ett pÄ 42 mm. Hoppas det inte skrÀmmer mÀn till att köpa! Unisex kan jag köpa, Àven om jag hellst hade sett att man helt struntade i den definitionen helt.
Ni fÄr sluta upp med sÄdana bilder, vi andra kÀnner oss inte som vÀrdiga G-ShockanvÀndare dÄ
Mer frÀna och fina bilder till oss alla i trÄden G-shocken Àr ju allsidigheten klockifieratEn brasa i skogen med familjen och med en MRG beater pÄ armen, det kallat jag vÀrdigt
Fasen sÄ manligt med en hÄrig arm och en rosa klocka!Riktiga mÀn struntar i vad andra tycker
Damur ftw!
Agree!Riktiga mÀn struntar i vad andra tycker
Damur ftw!
För mig Ă€r det frĂ€mst att den finns i helvitt med positiv display men ingen nackdel att den âbaraâ Ă€r 42mm.Vilken spec Ă€r det som gör den lockande för er?
Vart fÄr ni tag pÄ Bezel skruvar? Kollat runt lite och hittar inga till GW 9400. Sugen pÄ svarta och kanske nÄn nya silvriga!Riktiga mÀn struntar i vad andra tycker
Damur ftw!
Min Àr en limited edition med svarta knappar och skruvar, det finns en gul limited ocksÄ med samma svarta detaljer.Vart fÄr ni tag pÄ Bezel skruvar? Kollat runt lite och hittar inga till GW 9400. Sugen pÄ svarta och kanske nÄn nya silvriga!