Hehehe, gick inte att lÄta bli med nya prisetBling bling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehehe, gick inte att lÄta bli med nya prisetBling bling?
Jag sÄg den till det nya priset och hoppades pÄ att han skulle sÀnka ytterligare. Men dÄ var det nÄgon dÀr och knep denHehehe, gick inte att lÄta bli med nya priset
Min lilla samling G fick en egen vÀska idag.
Fattas en plats men den kommer in idag.
Sen ska det till en Rangeman sÄ smÄningom. Men den och Mudman fÄr vila i fönsterbrÀdan istÀllet.
Trevlig helg
Det har varit dÄligt med sol hÀr i norra VÀstmanland ett tag, sÄ jag köpte en CoolFire för att stödladda med. NÄn som har erfarenhet av hur lÄng tid det tar att fÄ en halvladdad klocka helt laddad?
Tex GW9400.
Jag har ett par Job Vinter ocksÄ och man kommer vÀldigt lÄngt med dem tycker jag. Det var för övrigt de jag bytte till nÀr Lars FÀlt-handskarna blev för varma. Det beror helt klart pÄ klimat och vad man ska ha dem till. Job kan man bekvÀmt ha ner till - 10°C, speciellt med en liner i, men Lars FÀlt har jag anvÀnt i - 35°C med en merinoullsliner i utan att frysa och det skulle aldrig Job klara. Ska tillÀgga att jag inte Àr sÀrskilt frusen av mig.För dig och alla andra sjÀlvplÄgare sÄ Àr det ett utmÀrkt val
Lite OT men sÄhÀr ser min hestra samling ut @Derix
översta höger Àr ett par bra arbetshandskar som Àr varma och tÄl stryk. Nedersta vÀnster kostar runt hundralappen och Àr medium varma och tÄl bÄde stryk och eld bra. Kan rekommendera dom som ett bra friluftsalternativ
För mig Ă€r det frĂ€mst att den finns i helvitt med positiv display men ingen nackdel att den âbaraâ Ă€r 42mm.
Jag har haft fyra olika av den nuvarande stora och den sitter som en smÀck!
En nÄgot mindre borde rimligtvis sitta Ànnu bÀttre, min sweetpoint Àr 42-43 pÄ vanliga klockor.
Jag Àr lite inne pÄ samma spÄr med storlekarna. Jag tycker om baby-gs men drar mig faktiskt lite för att bÀra en klocka dÀr det stÄr baby-g, sÄ löjlig Àr jag42 mm, helt klart! Har inget emot större klockor, kör ju min DW-6900 just nu, men i Casioakens fall sÄ Àr urtavlan sÄ stor i relation till boetten att jag tycker den upplevs stor visuellt. Kollar man pÄ 6900 Àr det tvÀrt om, stor boett med liten urtavla vilket gör att den upplevs som midsize pÄ armen trots sina 53 mm. KÀnns som 42 mm kommer vara helt perfekt för Casioaken!
Jag Àr som dig, har inte balls att bÀra dem.Jag Àr lite inne pÄ samma spÄr med storlekarna. Jag tycker om baby-gs men drar mig faktiskt lite för att bÀra en klocka dÀr det stÄr baby-g, sÄ löjlig Àr jag
FörstÄr varför hon blev f.dJag har burit Baby-G. Min f.d flickvÀn tvingade mig.
En sÄn fick det bli! tack för tips. Första köpet pÄ Amazon SE. Inget att vara stolt kanske.
Konstigt, jag fick min i mÄndags. Det var vÀl din tips som jag fick veta att den finns pÄ svenska Amazon.
Jaaahaaapp... BestÀllde laddare den 5:e, skulle levereras 11-14:e. Idag fick jag veta att den inte kommer. Glad man blir. Första erfarenheten av Amazon.se fÄr 0 bananer av fem möjliga.
Jag hÄller mig pÄ min kant, lovarDin samling Àr misstÀnkt likt min! HÀlsar du pÄ min fru nÀr jag inte Àr hemma?!
De enda jag inte har Ă€r den grĂ„a oaken (ĂN!) och Mudmastern.
Edit : Den svarta oaken Àr blacked out hos mig.
Haha. Grattis dÄ! Kom gÀrna med ett utlÄtande. Jag funderar pÄ att gÄ Coolfire istÀllet. Verkar finnas inom EU pÄ Ebay. Jag hatar lÄnga leveranstider bara. Jag Àr lite unik pÄ det sÀttet .Konstigt, jag fick min i mÄndags. Det var vÀl din tips som jag fick veta att den finns pÄ svenska Amazon.
Tror inte jag hade velat bÀra dem om jag vore kvinna heller faktiskt, det Àr ett puckat produktnamn.Jag Àr lite inne pÄ samma spÄr med storlekarna. Jag tycker om baby-gs men drar mig faktiskt lite för att bÀra en klocka dÀr det stÄr baby-g, sÄ löjlig Àr jag
Ruskigt snygg i rött tycker jag. Hur bÀrs Rangeman jÀmfört med Mudman?Gött med rangeman igen!
Tack, har dock inga G-shock som Àr pÄ jÀttelÄg nivÄ. Men ska testa om jag kan fÄ den att vara fulladdad.Haha. Grattis dÄ! Kom gÀrna med ett utlÄtande. Jag funderar pÄ att gÄ Coolfire istÀllet. Verkar finnas inom EU pÄ Ebay. Jag hatar lÄnga leveranstider bara. Jag Àr lite unik pÄ det sÀttet .
Samma sak hÀnde mig nÀr jag bestÀllde Moonwatch Only. Blev ocksÄ avbruten samma dag den skulle levererats. Riktigt surt...
Jaaahaaapp... BestÀllde laddare den 5:e, skulle levereras 11-14:e. Idag fick jag veta att den inte kommer. Glad man blir. Första erfarenheten av Amazon.se fÄr 0 bananer av fem möjliga.
DÀr gÄr min grÀns ocksÄ Men om det stÄr man/woman i specifikationer pÄ nÄgon hemsida spelar inte mig nÄgon roll.Jag Àr lite inne pÄ samma spÄr med storlekarna. Jag tycker om baby-gs men drar mig faktiskt lite för att bÀra en klocka dÀr det stÄr baby-g, sÄ löjlig Àr jag
Den Àr sÄ snygg i sina röda klÀder! PÄminner lite om en sportbilGött med rangeman igen!
LikvÀrdigt ÀndÄ. Mudman Àr lite mindre. Eller uppfattas iaf mindre. Jag har alltid tyckt rangeman Àr bekvÀm ÀndÄ.Ruskigt snygg i rött tycker jag. Hur bÀrs Rangeman jÀmfört med Mudman?
Hehehe, gick inte att lÄta bli med nya priset
Jag sÄg den till det nya priset och hoppades pÄ att han skulle sÀnka ytterligare. Men dÄ var det nÄgon dÀr och knep den
Hatar sticksiga klÀder - ull! Speciellt tröjor, halsdukar och polotröjor. MÄr nÀstan fysiskt illa av sticksighet.
Lite lÀnkjustering o puts sÄ ska det nog bli bra
FörstÄr varför hon blev f.d
Jajamen! @roosterman du fÄr nog doppa klockan i frÀtande syra innan du anvÀnder denVar det den som annonserades som Àkta guld pÄ tratten ?