Bra samling det börjar bli nuWohoo! Tack!
Blev visst en till innan mÄnadens slut.. nu fÄr det vara bra, en stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra samling det börjar bli nuWohoo! Tack!
Blev visst en till innan mÄnadens slut.. nu fÄr det vara bra, en stund.
Den Àr toppen, gillar min skarpt!DÄ ramlade den till slut in hemma hos mig. Riktigt nöjd det lilla jag kollat pÄ den
Min frÄga till er G-shockers, borde man be ÄterförsÀljaren fylla i garantikortet, dvs att man skickar tillbaka garantikortet för pÄskrift/stÀmpling? Det kom ju hem ej ifyllt.
RÄkade bestÀlla en annan beggad G-Shock ocksÄ hehe som förhoppningsvis dyker upp nÄgon dag i veckan ocksÄ.
Tack sÄ mycket, klockor Àr kul! à ngrar bittert att jag sÄlde Camo titan just nu.. den hade gjort sig bra i min lilla samling.Bra samling det börjar bli nu
Jag tror de flesta hÀr skulle hÄlla med om att det gÄr bra att köpa bÄda?Multiband Àr ju bara en gimmick
Det dÀr lÀt mycket intressant, frÄgan Àr om man klarar av att vÀnta bara Tror inte det
Jag har inte klockan du efterfrÄgar men dock svar pÄ varför du inte kan posta i K&S.Jag verkar inte fÄ posta pÄ köp&sÀlj sÄ jag tar det hÀr istÀllet. Om nÄgon har en Antarctic Research Frogman att sÀlja sÄ Àr det bara PM:a mig. Jag Àr intresserad.
DÄ ramlade den till slut in hemma hos mig. Riktigt nöjd det lilla jag kollat pÄ den
Min frÄga till er G-shockers, borde man be ÄterförsÀljaren fylla i garantikortet, dvs att man skickar tillbaka garantikortet för pÄskrift/stÀmpling? Det kom ju hem ej ifyllt.
RÄkade bestÀlla en annan beggad G-Shock ocksÄ hehe som förhoppningsvis dyker upp nÄgon dag i veckan ocksÄ.
Visst funkar det, men personligen siktar jag pÄ bÄde ToughSolar och Multiband nÀr jag letar... Kan vara dÀrför jag inte har nÄgon DW-5600 som alla andra har?Jag tror de flesta hÀr skulle hÄlla med om att det gÄr bra att köpa bÄda?
Den Àr toppen, gillar min skarpt!
Jag har faktiskt bara fÄtt garantikortet ifyllt frÄn Klockmagasinet. Aldrig frÄn Klockia eller Cyberphoto. Jag har inte reflekterat sÄ mycket mer över det. vad sÀger ni andra?
MÀrkligt ÀndÄ? Men kanske ingenting man behöver bry sig om dÄ, men jag gillar att fÄ saker pÄskrivna hehe. TÀnkte mest pÄ om man nÄgon gÄng skulle behöva anvÀnda sig av en garanti Àr det alltid skönt att sÄdant finns pÄskrivet.Jag har bara fÄtt certet ifyllt en gÄng och det var av den spanska ÄterförsÀljaren som jag köpte min Gameboyoak av.
Det kan man vÀl tÀnka sig eller eventuellt ett byte med GWG1000 eller Resarch med pengar emellanFinns denna kvar @Sonnyboy ?
Avslutad - Casio G-Shock Frogman GF-8250CM-2JR
Bump med nytt pris, perfekt till OWG i mars! DĂ„ finns det en âMen in camouflageâ Frogman inköpt av mig i januari 2019 till försĂ€ljning. Klockan Ă€r i fint skick med lite bruksspĂ„r som man kan se om man skĂ€rskĂ„dar klockan. Rekommenderad frakt ingĂ„r i pris.klocksnack.se
ResarchDet kan man vÀl tÀnka sig eller eventuellt ett byte med GWG1000 eller Resarch med pengar emellan
Jag drev lite bara med att multiband Àr en gimmick. Visst Àr det bra med multiband och tough solar, riktigt jÀkla bra till och med! Men man ska inte förakta de utan dessa funktioner. Som jag har nÀmnt tidigare sÄ har min dw5600 gÄtt i 5Är nu, casio uppger 2Ärs batteritid om man anvÀnder alarm och bakgrundsbelysning 1 gÄng om dagen. HÄller tiden gör den utan problem det ocksÄ. Och appropÄ att hÄlla tiden sÄ har jag en f91w alltsÄ terrorist klockan som hÄller tiden grymt bra, mÀtte den över flera mÄnaders tid och den gick plus minus 0sek!Visst funkar det, men personligen siktar jag pÄ bÄde ToughSolar och Multiband nÀr jag letar... Kan vara dÀrför jag inte har nÄgon DW-5600 som alla andra har?
Det verkar variera mellan butikerna om de fyller i garantikortet frÄn de butiker jag har handlat.DÄ ramlade den till slut in hemma hos mig. Riktigt nöjd det lilla jag kollat pÄ den
Vill du köpa tillbaka den, sÄ dra ett PMTack sÄ mycket, klockor Àr kul! à ngrar bittert att jag sÄlde Camo titan just nu.. den hade gjort sig bra i min lilla samling.
Lockande, sÄklart. Nu har jag fyllt ett Pelicase med Ätta platser, det fÄr allt rÀcka en stund. Men vem vet, imorgon kanske du har PMVill du köpa tillbaka den, sÄ dra ett PM
MÄnaden Àr ju inte slut ÀnLockande, sÄklart. Nu har jag fyllt ett Pelicase med Ätta platser, det fÄr allt rÀcka en stund. Men vem vet, imorgon kanske du har PM
Snygg! Du verkar ha en ordentlig samling klockor! Ăr det fult att frĂ„ga om en bild pĂ„ din samling?
Behöver man verkligen ha sÄ mÄnga rangeman? RÀcker vÀl med enEn jÀkligt grinig minion med Rangemanhögen
@Meraborsten . +1 pĂ„ den frĂ„ganSnygg! Du verkar ha en ordentlig samling klockor! Ăr det fult att frĂ„ga om en bild pĂ„ din samling?
Behöver och behöver... Funderar pÄ att skaffa en till.. Smidigare att byta klocka Àn klÀder nÀr man vill byta fÀrgBehöver man verkligen ha sÄ mÄnga rangeman? RÀcker vÀl med en
Jag kan nog villhöva en sÄn