• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Visst funkar det, men personligen siktar jag pĂ„ bĂ„de ToughSolar och Multiband nĂ€r jag letar... Kan vara dĂ€rför jag inte har nĂ„gon DW-5600 som alla andra har? 😁

KÀnns som att du hinner med ytterligare ett inköp innan januari Àr slut ;)

NÄn av er som har en Baby-G, BGD-560-1er och kan visa hur den sitter pÄ en barnarm (tanig 8-Äring ett plus i kanten)? :)

Har lovat sonen en G-shock nu nĂ€r han med sin analoga klocka slutat sĂ€ga "tio i halv" 😂 och tycker den borde sitta okej pĂ„ honom.

HÀr bild pÄ en BGD-560PKC-1 pÄ min ÄttaÄrings handled :)

PXL_20210125_165938985.NIGHT~2.jpg

HÀr bild pÄ en BGD-560PKC-1 pÄ min ÄttaÄrings handled :)

PXL_20210125_165938985.NIGHT~2.jpg
Lysande! tack :)

NÄgon som har bra erfarenhet av att fylla i bokstÀverna pÄ en bezel hÀr?
Helst nĂ„gon som har lust att ta sig an ett uppdrag đŸ€Ł

Hur lÀnge kan en G-Shock med Tough Solar ligga utan att laddas utan att bli förstörd? För till slut kommer den inte vilja laddas upp antar jag. Eller Àr det inte sÄ?
BÄde ja och nej. Risken Àr stor om den legat lÀnge ja. Men samtidigt kan du prova att ge den ett par dagars rejÀlt med ljus sÄ kan den hoppa igÄng.
Det som Àr nÄgorlunda angenÀmt Àr att det inte Àr speciellt dyrt att byta till ett nytt uppladdningsbart batteri :)

NÄgon som har bra erfarenhet av att fylla i bokstÀverna pÄ en bezel hÀr?
Helst nĂ„gon som har lust att ta sig an ett uppdrag đŸ€Ł
Kör med vanlig akrylfÀrg, sÄn man mÄlar tavlor med. Bara att kladda i och torka av det som kommer pÄ ovansidan med fuktig trasa och sedan lÄta torka. Det grejjer du lÀtt pÄ egen hand ;)

Köpte min pÄ Klockson, 628 kr inkl frakt. Kom fram idag.
Kommer bli donator till en modd sÄ smÄningom.
E7241176-2CA4-48A0-A8A4-42A093CC4851.jpeg

EDIT: LĂ€nk https://www.klockson.se/product/casio-g-shock-black-dw-5600e-1ver-svart-casioklocka

Tillbaka
Topp