• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fasen ocksÄ... Nu börjar den blÄ titanaren gÄ nerÄt i pris :nailbiting:
Tur att den fortfarande Ă€r "dyr" 😁
Jag har satt 10k som en egen grĂ€ns för en titanare, gött det för dĂ„ lĂ€r det inte bli nĂ„n 😝

Mount G2.

IMG_20210126_073941.jpg

Jag tog beslut angĂ„ende MTGn ungefĂ€r 5-6 gĂ„nger den hĂ€r helgen. Problemet var att beslutet var olika varenda gĂ„ng. Det slutgiltiga beslutet Ă€r dock till slut taget och MTGn pĂ„ vĂ€g tillbaka. Det Ă€r nog som @Derix sa. Är det nĂ„tt som gnager Ă€r det bĂ€st att ta reda pĂ„ vad. Jag kan ju alltid köpa den pĂ„ nytt om jag kommer fram till det.

Det Àr en riktigt bra klocka som jag verkligen kan rekommendera, inget snack om den saken. Finish Àr riktigt bra och det finns mÄnga detaljer att studera. Att trycka pÄ knapparna och se visarna flytta sig runt pÄ tavlan utifrÄn dina knapptryckningar Àr ren och skÀr njutning. Storleken funkar pÄ en 16-16,5 handled utan större problem men att gÄ runt med den en hel dag och kvÀll kan nog bli pÄfrestande. Ivf. för mig som har en tidigare handledskada och generellt föredrar mindre ur. FÀrgsÀttningen svart/röd pÄ gummi Àr makalöst bra. Med brasklappen att bara ha sett den live tycker jag absolut att den Àr bÀst, sÀrskilt efter att ha sett den live och fÄtt klÀmma pÄ den. Vet inte vad mer jag ska sÀga Àn: kööööööp!!!

G-vÀrldens Göran Kropp! Villhöver ocksÄ ett Mount G2 att bestiga :D Snyggt!

Min samling Àr vÀl ÀndÄ rÀtt modest men det börjar bli lite farligt. Började med GW 5000 och sen trillade de in, en efter en. Men slÄr jag ut inköpen per Är Àr det rÀtt fÄ - Bara 5-6 klockor / Är! Det hÀnger ju vÀrre typer hÀr :)

Min samling Àr vÀl ÀndÄ rÀtt modest men det börjar bli lite farligt. Började med GW 5000 och sen trillade de in, en efter en. Men slÄr jag ut inköpen per Är Àr det rÀtt fÄ - Bara 5-6 klockor / Är! Det hÀnger ju vÀrre typer hÀr :)
Jag har ju ingen stor samling (Ă€n) but I came out sprinting, med 9 G’s sen första veckan i december 😅

LÀtt att fastna i detta, sjÀlv Äker jag fortfarande i pulkabacken men jobbar mig mot högre höjder. HÀr Àr senaste tillskottet! :)
IMG_20210126_111157_256.jpg

Tillbaka
Topp