LÀtt att fastna i detta, sjÀlv Äker jag fortfarande i pulkabacken men jobbar mig mot högre höjder. HÀr Àr senaste tillskottet!
HelrÀtt fÀrgkombination! Snyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀtt att fastna i detta, sjÀlv Äker jag fortfarande i pulkabacken men jobbar mig mot högre höjder. HÀr Àr senaste tillskottet!
1022gr sista invÀgningen 7e SeptemberSka vÀga ikvÀll nÀr frugan gÄtt och lagt sig. Sist var det 1kg tror jag.
Jag som precis hade fjÀskat för sÀljaren om att lÀgga dit ett förmÄnligt "köp nu"-pris@Derix
Nu ger du fasen i att tipsa om Rangemanen som ligger ute pÄ Tratten, för den har jag lagt bud pÄ
Vi fÄr se var den slutar. Dom har ju inte vart direkt dyra nu pÄ sistone... Mycket klocka för pengen juJag som precis hade fjÀskat för sÀljaren om att lÀgga dit ett förmÄnligt "köp nu"-pris
Edit: Jag tipsar dessutom bara om "köp nu" pÄ Tradera, sÄ du kan vara lugn!
Verkligen, blev förvÄnad över hur snabbt det gick faktiskt Den kÀnns mycket bra, gillar fÀrgen och detaljerna som poppar fint. KÀnns gedigen, tyngre Àn förvÀntat. Vilket var en positiv överraskningSnabba ryck att fÄ hem den KÀnns den bra?
Tack! Ja, jag gillar fÀrgkombinationen mycket!HelrÀtt fÀrgkombination! Snyggt.
En DW-5030-1 efter tips frĂ„n en âtrĂ„drĂ€vâ. FĂ„r se hur det gĂ„r nĂ€r det vĂ€l Ă€r dags.Vad det blir för mod? nyfiken
Var hittar du modglas?En DW-5030-1 efter tips frĂ„n en âtrĂ„drĂ€vâ. FĂ„r se hur det gĂ„r nĂ€r det vĂ€l Ă€r dags.
Var hittar du modglas?
Japp, det mÄste bli en sÄn framöver.
SÄ himla cool, dom har verkligen lyckats bra med den dÀr. Har du haft den lÀnge?
SÄ det blir screwback ocksÄ? Kul!Ska köpa boett inkl glas och baksida frÄn Watchtech. Allt utom plastboetten frÄn nuvarande DW-5600 ska flyttas.
Det och en röd ram var det frÀmsta mÄlet.SÄ det blir screwback ocksÄ? Kul!
Knappar och skruvar ser nÀstan ut att vara guldfÀrgade pÄ bilden och pÄ tal om det, vet nÄgon om det finns mod kit med just guld knappar och skruvar till rangeman?
24hSÄ himla cool, dom har verkligen lyckats bra med den dÀr. Har du haft den lÀnge?
Det och en röd ram var det frÀmsta mÄlet.
YeppĂr det nedan som Watchtech menar Ă€r boetten?
Den gör sig riktigt bra med dom vita detaljerna i displayen
Gul 800 och röda klÀder till muddienHar behov av lite mer poppig fÀrg i samlingen, vad tycker vi om GBA/GBD-800?
Tycker den ser rÀtt ball ut som analog och dÄ framförallt den gula. Men stegrÀknaren Àr inget jag bryr mig om och som trÀningsklocka kör jag Fenix 6 (oh no hi didnŽt).
Ăr det nĂ„t att ha eller ska jag köpa röda klĂ€der till Mudman istĂ€llet tycker ni? KĂ€nner jag @roosterman rĂ€tt sĂ„ ska jag köööööööpa bĂ„de och
LÄnad bild frÄn google.
LÀtt att smasha pÄ ett sÄnt upplÀgg!Gul 800 och röda klÀder till muddien
Köööööööp
Grattis! Ja den Àr toppen
Nu fÄr jag ocksÄ vara med och leka! Men vilken klocka hörrni! FörstÄr verkligen hypen