• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

7D111C79-77A1-4681-B4EB-85174BB5C62C.jpeg

Har behov av lite mer poppig fÀrg i samlingen, vad tycker vi om GBA/GBD-800?
Tycker den ser rÀtt ball ut som analog och dÄ framförallt den gula. Men stegrÀknaren Àr inget jag bryr mig om och som trÀningsklocka kör jag Fenix 6 (oh no hi didnŽt:eek:).
Är det nĂ„t att ha eller ska jag köpa röda klĂ€der till Mudman istĂ€llet tycker ni? KĂ€nner jag @roosterman rĂ€tt sĂ„ ska jag köööööööpa bĂ„de och ;)

g-shock-g-squad-gba-800-series-00.jpg

LÄnad bild frÄn google.

Jag har en svart GBA-800 pÄ vÀg som ska ta min g-shock oskuld, kan Äterkomma med hur klockmodellen kÀnns om nÄgra dagar om du vill. :)

Jag har en svart GBA-800 pÄ vÀg som ska ta min g-shock oskuld, kan Äterkomma med hur klockmodellen kÀnns om nÄgra dagar om du vill. :)
Tack! Problemet i den hĂ€r trĂ„den Ă€r att vi har svĂ„rt att vĂ€nta nĂ„gra dagar 😂 Men du fĂ„r gĂ€rna Ă„terkomma oavsett om jag kunnat hĂ„lla mig eller ej.

Har behov av lite mer poppig fÀrg i samlingen, vad tycker vi om GBA/GBD-800?
Tycker den ser rÀtt ball ut som analog och dÄ framförallt den gula. Men stegrÀknaren Àr inget jag bryr mig om och som trÀningsklocka kör jag Fenix 6 (oh no hi didnŽt:eek:).
Är det nĂ„t att ha eller ska jag köpa röda klĂ€der till Mudman istĂ€llet tycker ni? KĂ€nner jag @roosterman rĂ€tt sĂ„ ska jag köööööööpa bĂ„de och ;)

g-shock-g-squad-gba-800-series-00.jpg

LÄnad bild frÄn google.
Har en GBD-800 antracitgrÄ med negativ display, inte alls samma klocka som du listar men formen, materialen och armbanden Àr nog desamma. Som trÀningsklocka betraktad tycker jag inte den duger, dÀremot sÄ gillar jag formen riktigt bra. Armbandet Àr mycket skönt. Byggkvaliteten Àr sÄdÀr. Knakar lite nÀr jag bÀr den ibland och kÀnns lite plastig. Appen funkar bra, klockan Àr alltid i synk. Det jag stör mig mest pÄ Àr att mittenknappen inte styr bakgrundsbelysningen. För priset sÄ tycker jag ÀndÄ att den fÄr godkÀnt, men inte mycket mer.

Har en GBD-800 antracitgrÄ med negativ display, inte alls samma klocka som du listar men formen, materialen och armbanden Àr nog desamma. Som trÀningsklocka betraktad tycker jag inte den duger, dÀremot sÄ gillar jag formen riktigt bra. Armbandet Àr mycket skönt. Byggkvaliteten Àr sÄdÀr. Knakar lite nÀr jag bÀr den ibland och kÀnns lite plastig. Appen funkar bra, klockan Àr alltid i synk. Det jag stör mig mest pÄ Àr att mittenknappen inte styr bakgrundsbelysningen. För priset sÄ tycker jag ÀndÄ att den fÄr godkÀnt, men inte mycket mer.
Tack, nyanserat och bra svar :)
Ska nog försöka hÄlla mig ifrÄn köpknappen. Men vi vet alla hur svÄrt det kan vara. Skulle dock gÀrna hitta sÄdÀr skrikljusgula klÀder till min mudman. Hade blivit en kanonfin sommarklocka av den.

Snyggt fÄngat, riktigt bra foto :)

Edit: Kikade in pÄ din signaturlÀnk, kom först till Watche dude pÄ instagram? Tror du bara fÄtt halva signaturen som lÀnk.
Sen kom jag rÀtt. Du Àr en förbannat duktig fotograf!
Tack!

Watch Dude Ă€r numera pensionerad 😊 Söker man pĂ„ ljungdahl_photo pĂ„ insta sĂ„ kommer rĂ€tt.
Tackar! Började som en hobby för nÄgra Är sen men har numera blivit ett yrke, vilket Àr svinroligt!

Tillbaka
Topp