Kanske matchade ganska bra med de vita detaljerna iallafall
Rangeman passar ju perfekt som dressklocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske matchade ganska bra med de vita detaljerna iallafall
Tack!
Watch Dude Àr numera pensionerad Söker man pÄ ljungdahl_photo pÄ insta sÄ kommer rÀtt.
Tackar! Började som en hobby för nÄgra Är sen men har numera blivit ett yrke, vilket Àr svinroligt!
Snyggt (som vanligt!).Ny klocka, woho!
Hahahhaa, som nÀr knarkkungarna börjar vÀga pengarna istÀllet för att rÀkna dem.
Pengarna ligger ju pÄ vÄgenHahahhaa, som nÀr knarkkungarna börjar vÀga pengarna istÀllet för att rÀkna dem.
SjĂ€lvklart, dethĂ€r Ă€r ju âinvesteringarâ!Pengarna ligger ju pĂ„ vĂ„gen
Glöm inte bort vÀrdet av att vara en god förebild för sina barn, vilket du sÄklart Àr!Min samling Àr vÀl ÀndÄ rÀtt modest men det börjar bli lite farligt. Började med GW 5000 och sen trillade de in, en efter en. Men slÄr jag ut inköpen per Är Àr det rÀtt fÄ - Bara 5-6 klockor / Är! Det hÀnger ju vÀrre typer hÀr
à ÄÄÄÄh, det gamla behÄller du va?Det kom ett brev, lite vassare gul Àn 5630.
Riktigt bra nyans pÄ den gula. Kommer bli grymt!Det kom ett brev, lite vassare gul Àn 5630.
5630 stannar kvar orörd. LÀnkarna försvann omgÄende tyvÀrr.à ÄÄÄÄh, det gamla behÄller du va?
Hojta till annars
Har du nÄgon lÀnk kvar btw?
Jag borde ha klippt en direkt men hade ju ingen klocka till den dÄ5630 stannar kvar orörd. LÀnkarna försvann omgÄende tyvÀrr.
Finns tydligen personer hÀr pÄ forumet som Àr besatta av dom.
Jag kan ha ett vitt. Ska kolla nÀr jag kommer hem!Jag borde ha klippt en direkt men hade ju ingen klocka till den dÄ
Jag Àr hursomhelst sugen pÄ antingen ett vitt eller gult kitt till 5600 om nÄgon har extra
Underbart!Jag kan ha ett vitt. Ska kolla nÀr jag kommer hem!
Besatt... Nu fattar jag ingenting5630 stannar kvar orörd. LÀnkarna försvann omgÄende tyvÀrr.
Finns tydligen personer hÀr pÄ forumet som Àr besatta av dom.
Har lĂ€rt mig att det alltid Ă€r bra att ha en lĂ€nk liggande NĂR behov uppkommerJag borde ha klippt en direkt men hade ju ingen klocka till den dĂ„
Jag Àr hursomhelst sugen pÄ antingen ett vitt eller gult kitt till 5600 om nÄgon har extra
Wow! Gillar verkligen fÀrgen. Förmodligen lÄngt ifrÄn gratis?!
VÀnta nÄn mÄnad sÄ ligger de nog runt 6000 kr nya.Wow! Gillar verkligen fÀrgen. Förmodligen lÄngt ifrÄn gratis?!
Mer bilder!MÄste slÄ ett slag för GBX-100, det Àr en kanon klocka för pengen. Funkar superbra som trÀningsklocka, Àr bland de skönaste g-shock i min lilla samling. Har en grym display och enligt mig, en riktigt intressant design.
Man fÄr ju Ängest att lÀgga upp bilder efter att ha sett @ArosMer bilder!
Köpte du den som lÄg ute pÄ tradera? Var lite sugen men har annat pÄ radarn just nu. Hade nÄgon sagt att jag skulle spana pÄ frogman för 6 mÄnader sedan hade jag idiotförklarat hen, men ju fler bilder jag ser desto intressantare blir den asymmetriska formen.Den var fin den dÀr