• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och dendĂ€r Ă€r ju svinsnygg, metallen + det svarta gifter sig riktigt snyggt. Har sjĂ€lv en A168 som trĂ€ningsklocka, lillebror 😄?
Har en sunto som funkar kanon dÄ den Àr laddad, vilket den aldrig Àr. Moment 22... Det Àr den absolut största fördelen med gbx-100. Mobiltelefon har jag ÀndÄ alltid med mig, lyssnar pÄ poddar, och den Àr till skillnad mot smartklockan, alltid laddad.

Men... Va fan... Jag skulle ju inte. Jaha. Jaja, denna vet jag dock kommer bli en fulltrÀff.
Screenshot_20210126-221439.png

Har en sunto som funkar kanon dÄ den Àr laddad, vilket den aldrig Àr. Moment 22... Det Àr den absolut största fördelen med gbx-100. Mobiltelefon har jag ÀndÄ alltid med mig, lyssnar pÄ poddar, och den Àr till skillnad mot smartklockan, alltid laddad.
Det var exakt samma för mig, har en applewatch, som jag aldrig laddade lĂ€ngre efter jag slutade anvĂ€nda den till vardags... casion Ă€r ju snyggare ocksĂ„ och man blir inte sĂ„ distraherad 😄

Köpte du den som lÄg ute pÄ tradera? Var lite sugen men har annat pÄ radarn just nu. Hade nÄgon sagt att jag skulle spana pÄ frogman för 6 mÄnader sedan hade jag idiotförklarat hen, men ju fler bilder jag ser desto intressantare blir den asymmetriska formen.
Jag Ă€r inte bara usel pĂ„ att fota, det hĂ€nder rĂ€tt ofta att mina citat hamnar fel 😄

BÄde ja och nej. Risken Àr stor om den legat lÀnge ja. Men samtidigt kan du prova att ge den ett par dagars rejÀlt med ljus sÄ kan den hoppa igÄng.
Det som Àr nÄgorlunda angenÀmt Àr att det inte Àr speciellt dyrt att byta till ett nytt uppladdningsbart batteri :)
Tackar, ska testa ”flera-dagars-metoden” sĂ„ fĂ„r vi se dĂ„. 👍😊

Hej, Shockers. Ni, som har bĂ€ttre erfarenhet med squares, snĂ€lla, hjĂ€lp mig. Är ganska ny med squares.. Har GW-5000, GW-M5610 och DW-5600 samma bezel och band? Passar dom varandra? Tack

Hej, Shockers. Ni, som har bĂ€ttre erfarenhet med squares, snĂ€lla, hjĂ€lp mig. Är ganska ny med squares.. Har GW-5000, GW-M5610 och DW-5600 samma bezel och band? Passar dom varandra? Tack
Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NÄgon hÀr i trÄden har delat den innan.. @Fujoor ?
Vill minnas att dw-5600 inte passar ihop med 5610an. RĂ€tta mig gĂ€rna😊

Tillbaka
Topp