Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en sunto som funkar kanon dÄ den Àr laddad, vilket den aldrig Àr. Moment 22... Det Àr den absolut största fördelen med gbx-100. Mobiltelefon har jag ÀndÄ alltid med mig, lyssnar pÄ poddar, och den Àr till skillnad mot smartklockan, alltid laddad.Och dendÀr Àr ju svinsnygg, metallen + det svarta gifter sig riktigt snyggt. Har sjÀlv en A168 som trÀningsklocka, lillebror ?
Vad....?Men... Va fan... Jag skulle ju inte. Jaha. Jaja, denna vet jag dock kommer bli en fulltrÀff.
Det var exakt samma för mig, har en applewatch, som jag aldrig laddade lÀngre efter jag slutade anvÀnda den till vardags... casion Àr ju snyggare ocksÄ och man blir inte sÄ distraheradHar en sunto som funkar kanon dÄ den Àr laddad, vilket den aldrig Àr. Moment 22... Det Àr den absolut största fördelen med gbx-100. Mobiltelefon har jag ÀndÄ alltid med mig, lyssnar pÄ poddar, och den Àr till skillnad mot smartklockan, alltid laddad.
Ăsch dĂ„, det Ă€r bara att posta pĂ„Man fĂ„r ju Ă„ngest att lĂ€gga upp bilder efter att ha sett @Aros
Du klippte semi-stÄlisen? Skönt, dÄ slapp jag fundera pÄ denMen... Va fan... Jag skulle ju inte. Jaha. Jaja, denna vet jag dock kommer bli en fulltrÀff.
Haha du skulle ju hÄlla fingrarna i styr till nÀsta löning Men eftersom detta inte var frÄn Klockmagasinet sÄ antar jag att det Àr nÄt annat spÀnnande?Men... Va fan... Jag skulle ju inte. Jaha. Jaja, denna vet jag dock kommer bli en fulltrÀff.
Fingrade lite pÄ avtryckaren, men tvekade... Den blir grym! HÀrligt med positiv display@Nygren satte den! Svart semistÄlis.
Men... Va fan... Jag skulle ju inte. Jaha. Jaja, denna vet jag dock kommer bli en fulltrÀff.
Jag Àr inte bara usel pÄ att fota, det hÀnder rÀtt ofta att mina citat hamnar felKöpte du den som lÄg ute pÄ tradera? Var lite sugen men har annat pÄ radarn just nu. Hade nÄgon sagt att jag skulle spana pÄ frogman för 6 mÄnader sedan hade jag idiotförklarat hen, men ju fler bilder jag ser desto intressantare blir den asymmetriska formen.
Man kan ju försöka. Man man Àr inte starkare Àn man Àr
Eftersom den inte var frÄn Klockmagasinet gÄr denna pÄ annat konto. Visst funkar det sÄ? Som att efterrÀtt alltid kan intas trots att magen Àr full av varmrÀtt.Haha du skulle ju hÄlla fingrarna i styr till nÀsta löning Men eftersom detta inte var frÄn Klockmagasinet sÄ antar jag att det Àr nÄt annat spÀnnande?
Iâm not one to argue with that logicEftersom den inte var frĂ„n Klockmagasinet gĂ„r denna pĂ„ annat konto. Visst funkar det sĂ„? Som att efterrĂ€tt alltid kan intas trots att magen Ă€r full av varmrĂ€tt.
Tackar, ska testa âflera-dagars-metodenâ sĂ„ fĂ„r vi se dĂ„.BĂ„de ja och nej. Risken Ă€r stor om den legat lĂ€nge ja. Men samtidigt kan du prova att ge den ett par dagars rejĂ€lt med ljus sĂ„ kan den hoppa igĂ„ng.
Det som Àr nÄgorlunda angenÀmt Àr att det inte Àr speciellt dyrt att byta till ett nytt uppladdningsbart batteri
Grattis och vÀlkommen, hÀrifrÄn blir det bara mer beroendeframkallande!
Nu fÄr jag ocksÄ vara med och leka! Men vilken klocka hörrni! FörstÄr verkligen hypen
Eller mig sjÀlv...Skyll pÄ julen eller @Derix .
Jag fÄr Äterkomma nÀr Àrendet Àr avslutat, men det ska inte tillkomma nÄgra avgifter. Gratis frakt och gratis retur.Ni som bestÀllt frÄn Klockonline och returnerat, hur har det funkat? à ker man pÄ nÄgra avgifter?
Ja, jag antar det. Men priset Àr ju riktigt bra.SemistÄlisen hos KlockOnline Àr konstig, den har pendlat mellan 0 och 1 i lagersaldo under en tid nu. Bait
Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NĂ„gon hĂ€r i trĂ„den har delat den innan.. @Fujoor ?Hej, Shockers. Ni, som har bĂ€ttre erfarenhet med squares, snĂ€lla, hjĂ€lp mig. Ăr ganska ny med squares.. Har GW-5000, GW-M5610 och DW-5600 samma bezel och band? Passar dom varandra? Tack
Helt klart. Jag har haft den i varukorgen mer Àn en gÄngJa, jag antar det. Men priset Àr ju riktigt bra.
Det Ă€r ju flera i trĂ„den som bestĂ€llt den. Ăr det nĂ„gon som fĂ„tt den?SemistĂ„lisen hos KlockOnline Ă€r konstig, den har pendlat mellan 0 och 1 i lagersaldo under en tid nu. Bait
HyresgÀsten har inte bara glömt att fylla pÄ pellets?? För dÄ funkar inte min iafGx56 Àr med idag igen o kollar pÄ pelletsbrÀnnaren som gÄr klockrent.
KÀnns lite hopplöst nÀr hyresgÀst sÀger att den inte funkar och nÀr jag Àr dÀr sÄ startar den och gÄr utan bekymmer.