Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KunskapsfrÄga, Vilken pratar ni om nÀr ni sÀger semistÄlis? Letade pÄ klockonline, trodde jag letade efter en square, men det kanske jag inte gör?
GMW-B5000G-1ERKunskapsfrÄga, Vilken pratar ni om nÀr ni sÀger semistÄlis? Letade pÄ klockonline, trodde jag letade efter en square, men det kanske jag inte gör?
KunskapsfrÄga, Vilken pratar ni om nÀr ni sÀger semistÄlis? Letade pÄ klockonline, trodde jag letade efter en square, men det kanske jag inte gör?
GMW-B5000G-1ER
Blir mer och mer sugen pÄ en froggi. Ni mÄste sluta posta bilder pÄ dem.Frogman, min bÀsta desktop-dykare.
Jo men alla moderna modeller passar. Alla Ă€r pĂ„ 16 mm. Undantag för den ovanliga GW-5600 (heter den sĂ„?) med gul skĂ€rm som kom för en 10-15 Ă„r sedan. Ăven gamla DW-5600C med screwback har annorlunda band pĂ„ 18 mm. 5610/5600 modeller passar alla varandra. Jag har t.ex sjĂ€lv gw-5000 band pĂ„ alla mina gw-m5610 och dw-5600 modeller. Ăven pĂ„ 6900 modellerna har jag gw band.Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NĂ„gon hĂ€r i trĂ„den har delat den innan.. @Fujoor ?
Vill minnas att dw-5600 inte passar ihop med 5610an. RÀtta mig gÀrna
MÄste byta till min grÄis Blev sjukt sugen nu. En av fördelarna med hemmajobb Àr ju oÀndligt antal bytesmöjligheter per dag.Hemmajobb idag
FÄr Àven hjÀlp av "kollegan"
Jo men alla moderna modeller passar. Alla Ă€r pĂ„ 16 mm. Undantag för den ovanliga GW-5600 (heter den sĂ„?) med gul skĂ€rm som kom för en 10-15 Ă„r sedan. Ăven gamla DW-5600C med screwback har annorlunda band pĂ„ 18 mm. 5610/5600 modeller passar alla varandra. Jag har t.ex sjĂ€lv gw-5000 band pĂ„ alla mina gw-m5610 och dw-5600 modeller. Ăven pĂ„ 6900 modellerna har jag gw band.
Hej, Shockers. Ni, som har bĂ€ttre erfarenhet med squares, snĂ€lla, hjĂ€lp mig. Ăr ganska ny med squares.. Har GW-5000, GW-M5610 och DW-5600 samma bezel och band? Passar dom varandra? Tack
Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NÄgon hÀr i trÄden har delat den innan.. @Fujoor ?
Vill minnas att dw-5600 inte passar ihop med 5610an. RÀtta mig gÀrna
My bad.Jag tror att han ville Àven veta om vilka bezel som passar.
MÄste byta till min grÄis Blev sjukt sugen nu. En av fördelarna med hemmajobb Àr ju oÀndligt antal bytesmöjligheter per dag.
Mycket fin! Nu börjar det likna nÄtt, Froggarna börjar dyka upp igen, sÄ man kan gÄ omkring och drömma om dem!Frogman
Kommer dom passa pÄ GW-5000?My bad.
HĂ€r kommer schemat.
Tror att banden passar pÄ alla, men bezel Àr annorlunda.Kommer dom passa pÄ GW-5000?
57,200 JPY för hela setet om jag tolkat det rÀtt.
Jag sÀger nja, utan att satt mig in i vad man erbjuder . Har svÄrt att se att man ska kunna konkurrera med Garmin/Suunto pÄ trÀningsfronten. Jag vill helst ha mina GŽs utan trÀningsfunktionerna.
Vad Àr dosan till för? Snygg fÀrgform