• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det enda negativa med denna trÄd Àr att den Àr sÄ jÀkla bra att man typ bara vill hÀnga hÀr. Det börjar ta ut som rÀtt pÄ övriga icke G-shock i samlingen. #Dagensilandsproblem
F45142A0-8692-47E0-88A5-CA3FE95BB995.jpeg

Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NÄgon hÀr i trÄden har delat den innan.. @Fujoor ?
Vill minnas att dw-5600 inte passar ihop med 5610an. RĂ€tta mig gĂ€rna😊
Jo men alla moderna modeller passar. Alla Ă€r pĂ„ 16 mm. Undantag för den ovanliga GW-5600 (heter den sĂ„?) med gul skĂ€rm som kom för en 10-15 Ă„r sedan. Även gamla DW-5600C med screwback har annorlunda band pĂ„ 18 mm. 5610/5600 modeller passar alla varandra. Jag har t.ex sjĂ€lv gw-5000 band pĂ„ alla mina gw-m5610 och dw-5600 modeller. Även pĂ„ 6900 modellerna har jag gw band.

PĂ„ dom modellerna som har bluetooth, vad Ă€r det för funktioner man har via appen? Hittar bara info om "anvĂ€ndbara funktioner" pĂ„ deras hemsida... đŸ€”

Jo men alla moderna modeller passar. Alla Ă€r pĂ„ 16 mm. Undantag för den ovanliga GW-5600 (heter den sĂ„?) med gul skĂ€rm som kom för en 10-15 Ă„r sedan. Även gamla DW-5600C med screwback har annorlunda band pĂ„ 18 mm. 5610/5600 modeller passar alla varandra. Jag har t.ex sjĂ€lv gw-5000 band pĂ„ alla mina gw-m5610 och dw-5600 modeller. Även pĂ„ 6900 modellerna har jag gw band.

Jag tror att han ville Àven veta om vilka bezel som passar.

Hej, Shockers. Ni, som har bĂ€ttre erfarenhet med squares, snĂ€lla, hjĂ€lp mig. Är ganska ny med squares.. Har GW-5000, GW-M5610 och DW-5600 samma bezel och band? Passar dom varandra? Tack

Det finns en bra lista över vilka som passar vilka. NÄgon hÀr i trÄden har delat den innan.. @Fujoor ?
Vill minnas att dw-5600 inte passar ihop med 5610an. RĂ€tta mig gĂ€rna😊

Jag tror att han ville Àven veta om vilka bezel som passar.
My bad.

HĂ€r kommer schemat.
5600_series-jpg.709094

Tillbaka
Topp