• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-M5610 Àr fÀrgkompatibel som fÄ. :)
20210127_124945.jpg

Första intrycket:
  • helvete vad bekvĂ€m, det Ă€r ju helt löjligt skönt. Är alla g-shocks sĂ„ hĂ€r bra pĂ„ handleden?
  • ganska bulkig, men Ă€ndĂ„ sĂ„ lĂ€tt, vad Ă€r det hĂ€r för svartmagi??
  • Jag förstĂ„r verkligen allas missbruk nu nĂ€r jag tagit första silen, jag vill ta en till!

36BA8CEC-7912-48B6-B546-77FDD057555D.jpeg

FA721F1A-6F6B-4F1A-BB93-800C2C874ADB.jpeg

Första intrycket:
  • helvete vad bekvĂ€m, det Ă€r ju helt löjligt skönt. Är alla g-shocks sĂ„ hĂ€r bra pĂ„ handleden?
  • Jag förstĂ„r verkligen allas missbruk nu nĂ€r jag tagit första silen, jag vill ta en till!

VÀlkommen. Japp jÀttemÄnga G-shocks vÀger ingenting och sitter jÀttebra.
Speciellt dem som har kurvade armband.

Var rörelsensorn sitter spelar rÀtt stor roll för hur bra de kan rÀkna t.ex. steg och steglÀngd. SÄ det Àr möjligt att de tycker att de kan slÄ konkurrensen i prestanda genom att mÀta frÄn höften och inte handleden. Eller sÄ behöver de lÄdan för att kunna konkurrera. Beroende pÄ om man vill vara positiv eller negativ. :)

Kan ocksÄ vara sÄ att de har en sensor i klockan, som samverkar med dosan för att fÄ en Ànnu bÀttre skattning. Vore ju ett bra första steg mot att Asics börjar sÀlja skor med rörelsesensorer i. Med en sensor pÄ varje fot plus höft och handled sÄ borde skattningen kunna bli rÀtt mycket bÀttre Àn vad konkurrensen klarar med bara handleden.

Flera sensorer ger ocksÄ möjlighet att försöka rÀkna armhÀvningar, push-ups och andra övningar tÀnker jag.
Ja sĂ„ kan det vara. HĂ€r om dagen hackade jag grönsaker och mitt Xiaomi Miband5 trodde att jag har gĂ„tt flera hundra steg. 😆

Första intrycket:

Grattis till första fixen! Nu börjar jakten pÄ nÀsta, Ä nÀsta, Ä nÀsta.... ;)

OK, vad Àr detta? BestÀllde en semi-stÄlis till priset av 2500:- och jag fÄr en helstÄl (GMW-B5000GD) till samma pris skickad till mig :oops: Kan det vara sÄ att dom gjorde en miss och att semi-stÄl var slut och detta blev kompensationen? Cert Àr ifyllt som att det skulle vara en semi-stÄl. Fattar noll. Jag klagar inte :D
20210127_150049.jpg

Sen kom det en Rangeman!
20210127_151048.jpg

Senast Àndrad:
OK, vad Àr detta? BestÀllde en semi-stÄlis till priset av 2500:- och jag fÄr en helstÄl (GMW-B5000GD) till samma pris skickad till mig :oops: Kan det vara sÄ att dom gjorde en miss och att semi-stÄl var slut och detta blev kompensationen? Jag klagar inte :D
20210127_150049.jpg

Sen kom det en Rangeman!
20210127_151048.jpg
Ring och klaga! đŸ€Ł

Tillbaka
Topp