GW-M5610 Àr fÀrgkompatibel som fÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ljusgula ser riktigt lÀcker ut. VarifrÄn handlar du?GW-M5610 Àr fÀrgkompatibel som fÄ.
Olika stÀllen, just detta kommer frÄn tyskland/ebayDen ljusgula ser riktigt lÀcker ut. VarifrÄn handlar du?
VÀlkommen. Japp jÀttemÄnga G-shocks vÀger ingenting och sitter jÀttebra.Första intrycket:
- helvete vad bekvĂ€m, det Ă€r ju helt löjligt skönt. Ăr alla g-shocks sĂ„ hĂ€r bra pĂ„ handleden?
- ganska bulkig, men ÀndÄ sÄ lÀtt, vad Àr det hÀr för svartmagi??
- Jag förstÄr verkligen allas missbruk nu nÀr jag tagit första silen, jag vill ta en till!
Ja sÄ kan det vara. HÀr om dagen hackade jag grönsaker och mitt Xiaomi Miband5 trodde att jag har gÄtt flera hundra steg.Var rörelsensorn sitter spelar rÀtt stor roll för hur bra de kan rÀkna t.ex. steg och steglÀngd. SÄ det Àr möjligt att de tycker att de kan slÄ konkurrensen i prestanda genom att mÀta frÄn höften och inte handleden. Eller sÄ behöver de lÄdan för att kunna konkurrera. Beroende pÄ om man vill vara positiv eller negativ.
Kan ocksÄ vara sÄ att de har en sensor i klockan, som samverkar med dosan för att fÄ en Ànnu bÀttre skattning. Vore ju ett bra första steg mot att Asics börjar sÀlja skor med rörelsesensorer i. Med en sensor pÄ varje fot plus höft och handled sÄ borde skattningen kunna bli rÀtt mycket bÀttre Àn vad konkurrensen klarar med bara handleden.
Flera sensorer ger ocksÄ möjlighet att försöka rÀkna armhÀvningar, push-ups och andra övningar tÀnker jag.
Grattis till första fixen! Nu börjar jakten pÄ nÀsta, Ä nÀsta, Ä nÀsta....Första intrycket:
- helvete vad bekvĂ€m, det Ă€r ju helt löjligt skönt. Ăr alla g-shocks sĂ„ hĂ€r bra pĂ„ handleden?
- ganska bulkig, men ÀndÄ sÄ lÀtt, vad Àr det hÀr för svartmagi??
- Jag förstÄr verkligen allas missbruk nu nÀr jag tagit första silen, jag vill ta en till!
HÀr sitter jag och surfar Klocksnack pÄ kontoret..
(Kunde inte lÄta bli .)
HÀr sitter jag och surfar Klocksnack pÄ kontoret..
NÄgot som inte föll dig i smaken?Till salu tyvÀrr!
Du kan lÀgga upp den efter kl 17 i trÄdenJag har en supersexig G-shock bild nÄnstans som Àr NSFW. Tur att jag inte postade den.
Kostar vÀl sÀkert skjortan pÄ watchtech!Vill man ha röd bezel till en dw5600/blÄtandarna sÄ leta reda pÄ jubileumsmodellen dw-5635c.
Schysst att dom skickar klockan i tvÄ paket
Jag har vant mig vid min F-84W tror jag som Àr jÀkligt smidig....NÄgot som inte föll dig i smaken?
Beror pÄ vilka skjortor du har.Kostar vÀl sÀkert skjortan pÄ watchtech!
Inte illa! Riktigt trevlig överraskningOK, vad Àr detta? BestÀllde en semi-stÄlis till priset av 2500:- och jag fÄr en helstÄl till samma pris skickad till mig Kan det vara sÄ att dom gjorde en miss och att semi-stÄl var slut och detta blev kompensationen? Jag klagar inte
Verkligen! Visst, föredrar positiv framför negativ display men det gÄr inte att klaga pÄ dettaInte illa! Riktigt trevlig överraskning
Ring och klaga!OK, vad Àr detta? BestÀllde en semi-stÄlis till priset av 2500:- och jag fÄr en helstÄl (GMW-B5000GD) till samma pris skickad till mig Kan det vara sÄ att dom gjorde en miss och att semi-stÄl var slut och detta blev kompensationen? Jag klagar inte
Sen kom det en Rangeman!
Det fÄr bli sÄ, behandla mig pÄ detta sÀtt Àr inte OK!Ring och klaga!
Men du vet vems fel det Àr??..........Det fÄr bli sÄ, behandla mig pÄ detta sÀtt Àr inte OK!
Du kan lÀgga upp den efter kl 17 i trÄden
Inga sÄdana skjortor iafBeror pÄ vilka skjortor du har.
Silver@roosterman har lill-bling (GW-B5600) guld eller silver-pushers?