Vad Àr dosan till för? Snygg fÀrgform
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstÀmmer till fullo. Jag tÀnker inte ge mig pÄ att övertyga digJag sÀger nja, utan att satt mig in i vad man erbjuder . Har svÄrt att se att man ska kunna konkurrera med Garmin/Suunto pÄ trÀningsfronten. Jag vill helst ha mina GŽs utan trÀningsfunktionerna.
Edit: Men övertyga mig gÀrna
Nej. Som du ser i schemat sÄ passar dw-5600 , dw-5000 och gwx-5600 bezels med gw-5000.Kommer dom passa pÄ GW-5000?
Mja. Det hÀr var ett lÄgvattenmÀrke frÄn Casio
Borde vara inbyggd i klockan tycker man...
Verkligen. Nu fÄr dem vÀga upp detta med att slÀppa GG-B100 i en GWG-modellMja. Det hÀr var ett lÄgvattenmÀrke frÄn Casio
Kommer man hem och sÀger till Frugis att man köpt en sÄn G för att den ser fin ut o visar den bilden kan det börja bli lite kÀrvt misstÀnker jagDen verkar mÀta mÀngden av svett och omkretsen pÄ arslet sÄ man kan fÄ exakta vÀrden i mobilen och direkt publicera de pÄ Instagram sÄ alla följare ser i realtid hur mycket har man bantat i jÀmförelse till förra veckan
Man ser dem vÀldigt ofta till salu. Jag har Àgt en men den konkurrerades snabbt ut av en Square.Mycket pÄ en gÄng nu.. Men AppropÄ G-shocks i 100-serien, typ GA-100, och liknande ser man inte ofta i trÄden..
Personligen Àr det inte nÄgon favorit, men Àr det en "trÄkig" G eller har ni andra i trÄden sÄna i era gömmor bara att dom anvÀnds sÀllan?
Eller vÀldigt förpassas till pannrummet för alltidAntar att jag inte skulle bli speciellt lÄnglivad om jag köpte en sÄn dÀr till frugan nu efter graviditeten
Lite sÄ jag tÀnkte ocksÄ.Man ser dem vÀldigt ofta till salu. Jag har Àgt en men den konkurrerades snabbt ut av en Square.
Jag vill minnas att GA-110 Àr Casios bÀstsÀljare inom G-Shocks.Lite sÄ jag tÀnkte ocksÄ.
Dom Àr ju mer eller mindre gratis nÀr dom sÀlgs..
PruttDiffuser, som kopplat till G-Shock via appen
Jag vill minnas att GA-110 Àr Casios bÀstsÀljare inom G-Shocks.
Prova, ingen minns en fegisAntar att jag inte skulle bli speciellt lÄnglivad om jag köpte en sÄn dÀr till frugan nu efter graviditeten
Min ligger hos ombud, kan posta nÄgra bilder under dagen nÀr den Àr uthÀmtad.
Det var frÄn Amazon du handlade den vÀl?SÄ dÄ MR CoolFire. Upp till bevis. Hur lÄng tid tar det att gÄ frÄn M till H.
Yes. Gick hyfsat snabbt ocksÄ. Skulle kommit i förrgÄr men blev försenat. Troligen pga vÀder.Det var frÄn Amazon du handlade den vÀl?
Var rörelsensorn sitter spelar rÀtt stor roll för hur bra de kan rÀkna t.ex. steg och steglÀngd. SÄ det Àr möjligt att de tycker att de kan slÄ konkurrensen i prestanda genom att mÀta frÄn höften och inte handleden. Eller sÄ behöver de lÄdan för att kunna konkurrera. Beroende pÄ om man vill vara positiv eller negativ.Borde vara inbyggd i klockan tycker man...
Eller vÀldigt förpassas till pannrummet för alltid
Prova, ingen minns en fegis
Det skulle vara drömmen att bli förvisad till entréplan. Kan hÀnga i pannrummet eller min Man Cave dÄ
Hon Àr jurist ocksÄ sÄ vÄgar inte reta henne för mycket
StÀmmer, fort har det dessutom gÄtt. KÀnner personer som har GA-100 som inte har en aning om att det Àr en g-shock dom köpt. Det Àr en Casio klocka, punkt! Tror det Àr en klocka som finns lite var stans och inte bara i butiker som fokuserat sig pÄ G-shock.Jag vill minnas att GA-110 Àr Casios bÀstsÀljare inom G-Shocks.
StÀmmer, fort har det dessutom gÄtt. KÀnner personer som har GA-100 som inte har en aning om att det Àr en g-shock dom köpt. Det Àr en Casio klocka, punkt! Tror det Àr en klocka som finns lite var stans och inte bara i butiker som fokuserat sig pÄ G-shock.
Vet inte varför men kommer tÀnka pÄ "doftspray" som anvÀnds vid toalett besök