• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Okej. Den kanske hoppar i 3 klassiska intervaller och stÄr och vÀntar pÄ att flyttas det sista steget. Jag tÀnkte att den kanske flyttade sig nÄgra pixlar i taget istÀllet. Jaja. Mer tÄlamod ordinerar doktorn. Tack tack.
SÄg faktiskt följande nÀr jag kollade i manualen till Mudman:
Om en tÀndning kostar 50 min rumsbelysning :eek: , sÄ kan jag köpa att det tar ett att att ladda fullt.

light.png

SÄg faktiskt följande nÀr jag kollade i manualen till Mudman:
Om en tÀndning kostar 50 min rumsbelysning :eek: , sÄ kan jag köpa att det tar ett att att ladda fullt.

light.png

NÀstan sÄ man hellre byter batteri vartannat Är isf för att tjorva med att ladda upp klockorna. Men det kanske Àr att "svÀra i kyrkan"?

NÀstan sÄ man hellre byter batteri vartannat Är isf för att tjorva med att ladda upp klockorna. Men det kanske Àr att "svÀra i kyrkan"?
Ja, jag vet inte. Jag har mina solar liggandes pÄ en tavellist i fönstret nÀr de inte anvÀnds och efter initiala uppladdningen med MTB-lampan har de alla hÄllit sig pÄ full sedan dess. SÄ det som stÄr i manualen kanske ska tas med en nypa salt? Jag har dock bÄde solar och utan. Gillar tanken med solar, men avsaknad av det Àr ingen deal breaker för mig om jag gillar klockan i övrigt :)

Hehe. Ja det kanske Ă€r lite trams det hĂ€r. Men det har varit sĂ„ jĂ€kla mörkt den hĂ€r vintern och att mina solar i vanliga fall ligger i lĂ„da med lock har inte heller hjĂ€lpt sĂ„ fönsterbrĂ€dan fĂ„r det bli framöver, fram till mars ivf. Nu vill jag bra upp till max sĂ„ att jag kan andas ut 😊

Generellt ska man nog inte ha sÄ mycket problem med solar. Lite inledande handhavandefel frÄn min sida skulle jag sÀga.

Hehe. Ja det kanske Ă€r lite trams det hĂ€r. Men det har varit sĂ„ jĂ€kla mörkt den hĂ€r vintern och att mina solar i vanliga fall ligger i lĂ„da med lock har inte heller hjĂ€lpt sĂ„ fönsterbrĂ€dan fĂ„r det bli framöver, fram till mars ivf. Nu vill jag bra upp till max sĂ„ att jag kan andas ut 😊

Generellt ska man nog inte ha sÄ mycket problem med solar. Lite inledande handhavandefel frÄn min sida skulle jag sÀga.
En sÄn hÀr tavellist frÄn IKEA pÄ fönsterbrÀdan ger dem en bra vinkel för att fÄnga ljuset tycker jag.
2021-01-23 10.16.47.jpg

Tillbaka
Topp