• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick denna för nÄgot Är sedan och kan nog rÀkna pÄ en hand de tillfÀllen jag anvÀnt den. Gillar utseendet, men tycker den Àr nÄgot för stor och klumpig. Blir det nÄgot grovjobb framöver sÄ Äker den nog pÄ!
gshock.jpg

Vad finns det för modeller som Àr rektangulÀra och har inverterad display?:) Har försökt googla utan större framgÄng.

(Jo jag har hittat att man kan konvertera sjÀlv)

Fin! Behöver bara lite sol & synk nu sÄ Àr den redo för det mesta.
Har en exakt likadan sjÀlv, perfekt jobbklocka.

Tack! Jag har sjÀlv funderat pÄ att köpa en g-shock för, precis som du sÀger, grovjobb. Hade tÀnkt köra pÄ en helsvart men gillar det subtila camomönstret pÄ tavlan, som jag i och för sig sÄg först nÀr jag bildgooglade klockan. Blir lite roligare dÄ :)

Tack! Jag har sjÀlv funderat pÄ att köpa en g-shock för, precis som du sÀger, grovjobb. Hade tÀnkt köra pÄ en helsvart men gillar det subtila camomönstret pÄ tavlan, som jag i och för sig sÄg först nÀr jag bildgooglade klockan. Blir lite roligare dÄ :)
Kalasbra klocka för det ÀndamÄlet! Nu nÀr du skrev camo, sÄ sÄg jag att jag skrivit fel ref. Min Àr helsvart med vita visare:)
2016-04-19 10.37.37 1.jpg

Micke A, fÄr lÀgga ett sÄnt dÀr svenskt lagom inlÀgg. Den Àr fulsnygg! Kan inte sÀga att den Àr ful, för den Àr endÄ snygg pÄ nÄtt mysteriskt vis! ;), vad heter modellen av den? Jag vill ha en i stÄl!

Edit: Hittade, G011D :)

Köpte mig en DW5600 för en dryg mÄnad sedan och var jÀttenöjd... Tills jag upptÀckte den sneda datumrutan i displayen. Fick lÀmna in och skicka ivÀg pÄ garanti i veckan, fÄr se om det fixas till eller om klockan byts ut. Har kvaliteten blivit sÀmre pÄ G-Shocks eller kan man inte förvÀnta sig bÀttre för knappt 800 riksdaler?
IMG_20160322_130813444.jpg

Kalasbra klocka för det ÀndamÄlet! Nu nÀr du skrev camo, sÄ sÄg jag att jag skrivit fel ref. Min Àr helsvart med vita visare:)
2016-04-19 10.37.37 1.jpg

Har en likadan det Àr GA100-1A1 Àven kallad Dark Knight!

Tillbaka
Topp