Dw5600tga wannabe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KatastrofVad hÀnde hÀr? Fyra dagar kvar och nÀstan uppe i nypris
GBD-800?Citerar mig sjÀlv. Det blev ett köp för att fira
BerÀtta mer!
Inget mĂ€rkvĂ€rdigt alls i denna trĂ„d. Men en ABC-shock man mĂ„ste ha provat iaf har jag förstĂ„tt. Ăven om jag tror den Ă€r pĂ„ grĂ€nsen för mig och min handled (men jag hoppas den funkar). Man kan ju inte gĂ„ runt och undraGBD-800?
Edit: gul?
Rangeman?Inget mĂ€rkvĂ€rdigt alls i denna trĂ„d. Men en ABC-shock man mĂ„ste ha provat iaf har jag förstĂ„tt. Ăven om jag tror den Ă€r pĂ„ grĂ€nsen för mig och min handled (men jag hoppas den funkar). Man kan ju inte gĂ„ runt och undra
PĂ„ detta tar ni det!
Vi har samma smak kan jag konstateraPaketöppnade lite idag, bland annat klÀder till en DW-5200 och en DW-5035
Nu har jag en vÀldigt mÄngsidig och ganska heltÀckande samling:
Beater (gw-m5610), vardag (portermod gmw-b5000g), guldig dress (dw-5035) och vintage (dw-5200).
Grattis! Det tror jag inte ska vara nĂ„gra problem och du kommer alldeles sĂ€kert bli nöjd. En suverĂ€n klocka.Inget mĂ€rkvĂ€rdigt alls i denna trĂ„d. Men en ABC-shock man mĂ„ste ha provat iaf har jag förstĂ„tt. Ăven om jag tror den Ă€r pĂ„ grĂ€nsen för mig och min handled (men jag hoppas den funkar). Man kan ju inte gĂ„ runt och undra
PĂ„ detta tar ni det!
Om jag minns rÀtt var det nÄgon som skrev om denna tidigare, att det fanns typ till samma pris ny frÄn butik men rent spontant bra pris för en estetiskt fin klocka.KÀnns som ett helt ok pris vÀl...
Det var jag som skrev tidigare, men dÄ var det 998kr pÄ tratten eller 990kr frÄn Klockmagasinet. SÄ detta Àr ett bra prisKÀnns som ett helt ok pris vÀl...
KöööööpJag mÄste ha en shock snart!
Tack för modell nummer för oss som inte har full G-kollPaketöppnade lite idag, bland annat klÀder till en DW-5200 och en DW-5035
Nu har jag en vÀldigt mÄngsidig och ganska heltÀckande samling:
Beater (gw-m5610), vardag (portermod gmw-b5000g), guldig dress (dw-5035) och vintage (dw-5200).
Hehe jag sÄg inte att det stod 798:- hehe, jag lÀste 998:-Det var jag som skrev tidigare, men dÄ var det 998kr pÄ tratten eller 990kr frÄn Klockmagasinet. SÄ detta Àr ett bra pris
Inte din kvallisort pÄ bild men.....GreyOak
Funkar det?Inte din kvallisort pÄ bild men.....
Det bÀsta med den till höger Àr den gula skÀrmen. Det ger sÄ fina vintage-digitalar-vibbar!
Vi kan inte vÄra saker tillrÀckligt, för jag undrade precis samma sak för nÄn dag sen och svaret Àr nog att vi inte vetNi som kan era saker, varför har mudmastern gwg-1000-1a3er blivit sÄ klurig att fÄ tag pÄ? ny modell pÄvÀg in?
Jepp, förutom lite pixelbortfall som gÄr att ÄrgÀrda med lite vÀrmeFunkar det?
Det sÀmsta (men ÀndÄ inte dÄligt) Àr att nÀr jag köpte min sÄn mini-Bling, rÄkade jag hamna hÀr pÄ KS, sÄ den har blivit DYR!!Det bÀsta med den till höger Àr den gula skÀrmen. Det ger sÄ fina vintage-digitalar-vibbar!
HÀftigt, fick aldrig Game Boy som barn fick kliva pÄ Supernintendo som första konsol.Jepp, förutom lite pixelbortfall som gÄr att ÄrgÀrda med lite vÀrme
Var tvungen att visa en bild dÀr man ser tiden oxÄ.Skit cool, visade den vad klockan var?
Jag har handlat dĂ€r en gĂ„ng, en klocka som det stod att det fanns pĂ„ lager, efter mĂ„nga meddelande fram och tillbaka kom det efter nĂ„gra mĂ„nader.Ăr det nĂ„gon som handlat frĂ„n https://www.relojesdemoda.com/en/ ?
Relativt okej priser verkar det som och bla GWG-1000 finns i lager.
Priserna verkar vara utan moms...Ăr det nĂ„gon som handlat frĂ„n https://www.relojesdemoda.com/en/ ?
Relativt okej priser verkar det som och bla GWG-1000 finns i lager.