• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mycket OT nu, men jag mÄste veta vad 40-80% Àr. Jag laddar min varje dag och jag antar att jag gör fel :)

Man förlÀnger batteriets livstid avsevÀrt genom att lÄta den gÄ ner till till 40% och laddas till 80%. Man fÄr helt enkelt ut mÄnga fler laddningscykler Àn om man t ex skulle börja ladda nÀr batteriet stÄr pÄ 10% och sedan ladda den till 100%.
 
Kastar in en G lite sĂ„ dĂ€r 😁
Ett Sneakigt Freak đŸ•·ïž
SneakerFreaker.jpg

Edit: Redbacks Àr skitfarliga!!! :nailbiting:
Rödryggad spindel – Wikipedia
 
Senast Àndrad:
Visst Àr detta Porter?

Edit: Hittade ett gammalt inlĂ€gg med all info đŸ€—
ÄndĂ„ mĂ€rkligt billigt om det faktiskt Ă€r full DLC belĂ€ggning pĂ„ bezel och band. StĂ€mmer det ni som har köpt detta? Om sĂ„ Ă€r fallet Ă€r det ju en rejĂ€l uppgradering till vilket metalsquare som helst!
 
KÀnner att jag har försummat andra klockor i min samling. Idag bestÀmde jag mig att det Àr batteribyta dag.
DÄ har man pÄ sig en G-shock för att klara jobbet. ;)
Vilken skillnad pÄ storlek fast G-7710C-2 Àr av G-shocks mindre modell. (Fast Jean Lassale Thalassa Àr en vintage kostymklocka som har storlek
som en damklocka, standard storlek var ju mindre den tiden. Man ville ha en klocka som inte kÀndes pÄ handleden)

IMG_5736.JPG
 
Visst Àr detta Porter?

Edit: Hittade ett gammalt inlĂ€gg med all info đŸ€—
Är detta samma bezel som sitter pĂ„ den gmw-b5000 jag köpte frĂ„n Klockonline AKA Bait-GMWn? Eller den Ă€r inte DLC-behandlad? Undrar helt enkelt om jag kan köpa denna eller borde jag (om jag ska köpa lĂ€nk) köpa en V-lĂ€nk? Och varför Ă€r det Ă€n sĂ„n galen prisskillnad?

Screenshot_20210130-195254.png
 
Är detta samma bezel som sitter pĂ„ den gmw-b5000 jag köpte frĂ„n Klockonline AKA Bait-GMWn? Eller den Ă€r inte DLC-behandlad? Undrar helt enkelt om jag kan köpa denna eller borde jag (om jag ska köpa lĂ€nk) köpa en V-lĂ€nk? Och varför Ă€r det Ă€n sĂ„n galen prisskillnad?

Screenshot_20210130-195254.png
Det ska vara annan nyans pÄ den vad jag vet, men det Àr fler i trÄden som har bÀttre koll pÄ det.
 
Jag försökte ocksÄ förtrÀnga bilÄngest och löste det med ett impulsköp. Dubbel Ängest nu :bag:

Vi har brĂ€nt 50 tkr den hĂ€r veckan pĂ„ möbler samt badrumsprylar och under februari sĂ„ flyger 140 tkr till pĂ„ sjĂ€lva renoveringen. Kanske borde bĂ€nda upp plĂ„nboken och köpa nĂ„got för att trösta mig 💾😂
 
Tillbaka
Topp