• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fast nu finns den pÄ lager igen!

Oj, nu finns den överallt. Vad hĂ€nder 😁

Och vilka svĂ„ra beslut att fatta sĂ„hĂ€r innan mello đŸ•ș

Imponerande tempo i trÄden nu och lika god stÀmning som alltid! LÄg trettio sidor back idag, har blÀddrat igenom lite halvsnabbt och slarvigt. SÄg nÄgot om en digital gtg, skulle vara vÀldigt kul om det blev av!

Och; Àr det nÄgon som vill slÀppa en g-9100?

Fast nu finns den pÄ lager igen!
Hur Àr klockor.com, har inga erfarenheter alls dÀrifrÄn? Returen ska till Danmark om jag förstÄtt rÀtt och kunden betalar returfrakten.

Imponerande tempo i trÄden nu och lika god stÀmning som alltid! LÄg trettio sidor back idag, har blÀddrat igenom lite halvsnabbt och slarvigt. SÄg nÄgot om en digital gtg, skulle vara vÀldigt kul om det blev av!

Och; Àr det nÄgon som vill slÀppa en g-9100?
En pĂ„ forumet och en pĂ„ Tratten đŸ€·â€â™‚ïž

Funderar pÄ om man skulle sÀlja av nÄgra G's och köpa en Titanium Square :bag:
Jag tycker att den ska upplevas! Det bÀsta sÀttet att bli av med en frestelse Àr att falla för den, ha ha! SkÀmt Äsido, titansquare Àr rÀtt hÀftig sÄ nu nÀr den verkar finnas tillgÀnglig igen sÄ ska man passa pÄ. De lÀr inte finnas hur lÀnge som helst!

Edit; det dĂ€r var bara ett lĂ„ngt och krĂ„ngligt sĂ€tt att sĂ€ga: KÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Jag tycker att den ska upplevas! Det bÀsta sÀttet att bli av med en frestelse Àr att falla för den, ha ha! SkÀmt Äsido, titansquare Àr rÀtt hÀftig sÄ nu nÀr den verkar finnas tillgÀnglig igen sÄ ska man passa pÄ. De lÀr inte finnas hur lÀnge som helst!

Edit; det dĂ€r var bara ett lĂ„ngt och krĂ„ngligt sĂ€tt att sĂ€ga: KÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
Det inköpet kan ha obehagliga bieffekter ocksÄ, jag har inte köpt en enda G sen jag köpte TB1 för FJORTON mÄnader sen.

Kikar in lite snabbt nĂ€r frun sitter vid datorn och skriver (det vill sĂ€ga, nĂ€r hon inte kan snappa Ă„t sig prylar som i ilfart flyger ut pĂ„ tradera). 😬😊
Detta Ă€r som en mardröm och jag försöker skydda samlingarna sĂ„ gott jag kan men hon har alla tre katterna och hunden med sig oxĂ„. Alla mot mig sĂ„ det Ă€r tur jag har en G pĂ„ mig idag som tĂ„l tuffa tag. 😉😅

Vill bara inflika att om nĂ„gon hĂ€r skulle rĂ„ka ha en sĂ„n dĂ€r ovanlig Frogman (GWF-D1000ARR-1) som @L&W och @Sorubim rekommenderade mig nĂ€r jag efterfrĂ„gade en ovanlig och trevlig variant som förstagĂ„ngs-froggare fĂ„r ni gĂ€rna höra av er till mig om ni vill sĂ€lja eller ev. byta nĂ„got. 😊
Bra val, den snyggaste

Tillbaka
Topp