• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ska man köpa den grĂ„a casiooak? Är den roligare Ă€n standard som jag Ă€gt och flippat mĂ„n tro. Vill ha en G-shock igen men efter att ha provat lite i butik inser jag att de större jag kollat pĂ„ inte lockar (pga storleken) sĂ„ kvar Ă€r square och oak đŸ€“

Jag tycker den Àr riktigt nice och den positiva displayen Àr ett plus :).

Börjar hypas upp nu dÄ Casio la ner produktionen ganska snabbt.

Ska man köpa den grĂ„a casiooak? Är den roligare Ă€n standard som jag Ă€gt och flippat mĂ„n tro. Vill ha en G-shock igen men efter att ha provat lite i butik inser jag att de större jag kollat pĂ„ inte lockar (pga storleken) sĂ„ kvar Ă€r square och oak đŸ€“
Köp en grĂ„, sĂ„ grymma! Har en metallmod pĂ„ ingĂ„ng 😀

Mycket snack och lite bilder. Den Àr kanon faktiskt :) Den bÀsta oaken skulle jag sÀga.
2021-01-27 21.28.12.jpg

Jag tycker att den ska upplevas! Det bÀsta sÀttet att bli av med en frestelse Àr att falla för den, ha ha! SkÀmt Äsido, titansquare Àr rÀtt hÀftig sÄ nu nÀr den verkar finnas tillgÀnglig igen sÄ ska man passa pÄ. De lÀr inte finnas hur lÀnge som helst!

Edit; det dĂ€r var bara ett lĂ„ngt och krĂ„ngligt sĂ€tt att sĂ€ga: KÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
- Titansquaren Àr den bÀsta, positiv display och snyggaste belÀggningen. Skönast pÄ handleden dessutom!

Lite jĂ€mförelse 😊
Med bra och dĂ„ligt ljus... Och frĂ„ga mig INTE varför jag alltid lyckas ta bild pĂ„ oakarna nĂ€r visare tĂ€cker digidisplayen😳
IMG_20210206_202359.jpg
IMG_20210206_202420.jpg

Har du klÀmt pÄ G-9100/GW-9110 Gulfman som vi snackar om just nu? VÀldigt behÀndig storlek, och gjorda i titan sÄ de Àr lÀtta dessutom.

UngefÀr som blacked out modellen som sÄldes för dubbla priset ett tag... nu kan den hittas pÄ rea

Mjo, fĂ„r se om Casio Ă„terupptar produktionen av Gameboyoaken. Eller sĂ„ hann dom producera nĂ„gra miljoner exemplar innan dom skiftade fokus đŸ€Ł

Kan tipsa om walter😎 Den kan inte vara mkt större Ă€n oak. Kan man bĂ€ra upp inox sĂ„ borde det vara lugnt😀
IMG_20210206_200024.jpg

Tillbaka
Topp