Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr man frÄga varför polisen har din MRG?Med allt detta drag i trÄden sÄ kommer jag att tÀnka pÄ klockor jag saknar. Först och frÀmst saknar jag sÄklart min MRG som jag hoppas polisen slÀpper snart, men Àven silversquaren som lÀmnade för fort pÄ grund av MRG köpet. Jag saknar ocksÄ min gamla GWG-1000.
Nej enligt mig.VÀrt att köpa?
Finns nĂ„gra tillĂr det bara G-9000 som har dubbla tidtagarfunktioner?
Det visade sig att den tyvÀrr var inblandad i en hÀlerihÀrva och nÀr jag lÀmnade in den pÄ service sÄ knep klockaffÀren klockan som bevismaterial.FÄr man frÄga varför polisen har din MRG?
Gwg-1000 kan jag oxÄ sakna ibland. Silvrig stÄlis Àr pÄ g
Varför ska du köpa den nÀr det finns en annons hÀr i bÀttre skick 750kr. Eller ny som nÄgon postade en lÀnk nyss, typ 200kr mer.VÀrt att köpa?
Men den hÀr Àr i titanVarför ska du köpa den nÀr det finns en annons hÀr i bÀttre skick 750kr. Eller ny som nÄgon postade en lÀnk nyss, typ 200kr mer.
Nej, den har titandelar:Men den hÀr Àr i titan
Det dÀr har jag missat, snabbskummade igenom, vilken grej! Hoppas det löser sig för dig och du fÄr tillbaka klockan.Det visade sig att den tyvÀrr var inblandad i en hÀlerihÀrva och nÀr jag lÀmnade in den pÄ service sÄ knep klockaffÀren klockan som bevismaterial.
https://klocksnack.se/threads/tudor-frÄn-rob-e-oli-sÀljer-klockor-han-inte-kan-leverera.101477/post-3618300
Det Àr Àven den nya pÄ CyberPhoto för under 1000-lappen Det Àr G-9100s grejMen den hÀr Àr i titan
Nej, det Àr vÀl den som Àr helt i silver. NÄgon sÄdan tror jag inte jag har.Hade du nÄn Citizen Promaster AL0000-04E?
Fina pjĂ€ser!Lite ljusterapi för nĂ„gra av dem som inte fĂ„tt följa med ut i solen idag. En som behövde extra mycket ljus ligger pĂ„ en âCoolFireâ och solar sig
Ja, nu Àr det tufft. Hade jag vetat hur man startar en trÄd hade det varit gjort redan och sedan hoppas jag att det kommer dit folk med kunskap om Àmnet och dela med sig om tillvÀgagÄngssÀtt, metoder, fÀllor, fördelar, nackdelar, ja, en massa saker.Det lÄter som om du gÄr igenom en svÄr tid just nu. Kanske ska du börja pÄ den dÀr minimalisttrÄden nu som terapi?
Hmm... vad Àr detta för nÄgot? Ska ni ut och marschera med G-Shocks i högsta hugg?Vad ska du köra pÄ OWGmarchen?
Tack, jag fastnaste för den direkt nĂ€r den presenterades för mig. Ăven den dĂ€r blĂ„vita gillar jag, Love the sea and earth.Bra val, den snyggaste
Den dÀr Burton Àr riktigt fin.Först en bild dedikerad till @roosterman
NÀstan lite sÄn hÀrDen gröna med positiv display och "M90"-camo strap Àr grym ocksÄ.
Ja det dÀr Àr en snygg mod, Jag vet en till likadan pÄ forumet.NÀstan lite sÄn hÀr
Med allt detta drag i trÄden sÄ kommer jag att tÀnka pÄ klockor jag saknar. Först och frÀmst saknar jag sÄklart min MRG som jag hoppas polisen slÀpper snart, men Àven silversquaren som lÀmnade för fort pÄ grund av MRG köpet. Jag saknar ocksÄ min gamla GWG-1000.
Först en bild dedikerad till @roosterman
Har funderat pÄ att jaga camobandet, men hÄll den helgrön Àn sÄ lÀngeJa det dÀr Àr en snygg mod, Jag vet en till likadan pÄ forumet.
Hade du kvitto pÄ den?!Jag saknar ocksÄ min Mudmaster, förstÄr inte nu varför jag sÄlde den
Hade du kvitto pÄ den?!
(Har följd dagens konversation i mikrotrÄden )
Kan man fÄ en kortkort version?Jo jag har sett den diskussionen, om jag ska uttrycka mig vÀldigt diplomatiskt sÄ finner jag hela diskussionen ytterst besynnerlig
à h nej, mÄste jag ge mig utanför Kobra Kai för att se vad ni pratar om?Jo jag har sett den diskussionen, om jag ska uttrycka mig vÀldigt diplomatiskt sÄ finner jag hela diskussionen ytterst besynnerlig