Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad mÀrklig returhantering!Om ni ska göra en retur hos Klockonline bör ni ha i Ätanke att det tar minst 21 dagar innan dom fÄr paketet enligt mailkontakten jag har. Hur Àr det möjligt?
Nu ska jag hÀmta paket! PÄ tal om nÄgot roligare.
Najs!Weekend warrior:
Kan det vara Assault pack MOLLE 35 liter Laser Cut Urban Grey frÄn Röda StjÀrnan?Najs!
Vad Àr det för vÀska?? PÄminner lite om maxpedition Falcon, men den har ju inte lasercut Molle!
Kortzoom HÀr Àr det möten heeeeela tiden.Suck, dÄ var Àntligen förmiddagens zoomande slut
Den blir finare och finare för varje gÄng jag ser den faktiskt. Tyckte den var sÄdÀr i början, men nu börjar den kÀnnas förbaskat bra Farligt med alla intryck pÄ sociala medier.DÀr kom den, nÀstan vÀrt att betala priset enbart för presentationen!
DÀr fick jag Àntligen min trÄksub
Kan det vara Assault pack MOLLE 35 liter Laser Cut Urban Grey frÄn Röda StjÀrnan?
Okej!
Tror den kan bli riktig ball som blÀstrad @roosterman fÄr ta blÀstringen.
- VÀldigt fin bild!Den hÀr Àr sÄ jÀkla bra ÀndÄ.
Tack- VĂ€ldigt fin bild!
- Cool, helt ny?DÀr kom den, nÀstan vÀrt att betala priset enbart för presentationen!
Tack Hasse! Knep den som lÄg pÄ köp&sÀlj nyligen. Dock ser den oanvÀnd ut.- Cool, helt ny?
- Opolerad alltsÄTack Hasse! Knep den som lÄg pÄ köp&sÀlj nyligen. Dock ser den oanvÀnd ut.
Givetvis! https://www.instagram.com/p/ByTdK-0nylb/?igshid=1uqvctely6a4m- Opolerad alltsÄ
HÄller med satt precis och smÄdreglade över denDen ser ju lite retrocool ut!
SĂ€ljes/Bytes - Plastklockor letar nytt hem! #prisbump
Tjenare tjenare allesammans, SÀljer av hÀr lite som bara ligger o samlar damm. Vissa aldrig anvÀnda, andra har lite skavanker men inget som stör! 1) Vintage Swatch Automatic 1993 Tycker verkligen om den hÀr klockan, men efter att tjejen man dejtar kommenterade att den var lite för cray-cray...klocksnack.se
Bara att slÄ till!!!HÄller med satt precis och smÄdreglade över den
Mycket fin!DÀr kom den, nÀstan vÀrt att betala priset enbart för presentationen!
Det kardborrebandet skulle nog sitta som en smĂ€ck pĂ„ min GW-B5600BL.... HmmmmâŠ.Bara att slĂ„ till!!!
Grattis till en vÀldigt fin klocka!DÀr kom den, nÀstan vÀrt att betala priset enbart för presentationen!