Bring it onTror den kan bli riktig ball som blÀstrad @roosterman fÄr ta blÀstringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bring it onTror den kan bli riktig ball som blÀstrad @roosterman fÄr ta blÀstringen.
Jag har köpt dÀrifrÄn tvÄ eller tre gÄnger och de har glömt att deklarera korrekt bÄda gÄngerna sÄ det har lÀmnats till mig att korrigera...NÄgon som vet?
Creationwatches.com..
Brukar det tillkomma nÄgot pÄ priserna dÀr.. TÀnker tull eller sÄna avgifter??
- Brukar köpa Seiko SKX dÀrifrÄn. Det tillkommer moms o tull, men de har börjat skriva ner vÀrdet (har aldrig frÄgat om det) sÄ det brukar bli ett par hundralappar pÄ en tretusenkronorsklocka.NÄgon som vet?
Creationwatches.com..
Jag köpte en klocka frÄn de för 2 veckor sedan med dhl express. Runt 1200 kostar sjÀlva klockan avgift och tull gick nÀstan pÄ 500kr. Dhl tar mycket i avgifter vid sidan om momsen.NÄgon som vet?
Creationwatches.com..
Bara klocknördar tycker det lÄter helt normalt. "Brukar köpa Seiko SKX" ungefÀr som "Brukar köpa batterier" eller T-Shirts eller nÄt.- Brukar köpa Seiko SKX dÀrifrÄn.
Bra bildSitter pÄ kontoret och har alldeles för mycket att göra
Ăr lite sugen pĂ„ att köpa nĂ„gra snygga remmar, har ni nĂ„gra förslag?
Köpte en Casio F-91W dÀrifrÄn nyligen. Levererades pÄ tre dagar och inga konstigheter!NÄgon som vet?
Creationwatches.com..
Samma för mig.- Brukar köpa Seiko SKX dÀrifrÄn. Det tillkommer moms o tull, men de har börjat skriva ner vÀrdet (har aldrig frÄgat om det) sÄ det brukar bli ett par hundralappar pÄ en tretusenkronorsklocka.
Frakten tar dock numera nÄgra veckor pga Corona.
DÄ behöver man ju sÀlja av lite saker förstBara att slÄ till!!!
Snygg bild! Kan inte du komma med lite tips hur man fotar snyggare bilder pÄ sina klockor?Den hÀr Àr sÄ jÀkla bra ÀndÄ.
Vad har du att sÀlja? NÄgon Frogman?DÄ behöver man ju sÀlja av lite saker först
Det Àr aldrig för sent att börja hoarda...DÄ behöver man ju sÀlja av lite saker först
Njae bara en GW-M5610-1BER som fÄtt nya klÀder i form av ett mörkt stÄlkitt.Snygg bild! Kan inte du komma med lite tips hur man fotar snyggare bilder pÄ sina klockor?
Vad har du att sÀlja? NÄgon Frogman?
Trevligt! Vilken blev det?Jag tackar Dennis och Klockmaster Hansson pÄ Frölunda Torg för mycket trevligt bemötande.
Nu vÀntar en tur pÄ Ikea för att hÄlla sambon nöjd.
Hmm... synd. Annars hade jag kunnat hjÀlpa till att lÀtta lite pÄ nÄgon klocka.Njae bara en GW-M5610-1BER som fÄtt nya klÀder i form av ett mörkt stÄlkitt.
- Ăr SKX-missbrukare ocksĂ„ ..... inte bara GShockBara klocknördar tycker det lĂ„ter helt normalt. "Brukar köpa Seiko SKX" ungefĂ€r som "Brukar köpa batterier" eller T-Shirts eller nĂ„t.
- Jösses vilken bild
Hade du tÀnkt plocka alla frogman pÄ forumet??Hmm... synd. Annars hade jag kunnat hjÀlpa till att lÀtta lite pÄ nÄgon klocka.
En guldstÄlis! Dessutom hÀmtade jag ut GG-B100 pÄ posten i samma veva.Trevligt! Vilken blev det?
NejdÄ, bara hitta vilken modell jag gillar bÀst och sen blir det Frogman-bonaza hÀr pÄ forumet.Hade du tÀnkt plocka alla frogman pÄ forumet??
Tror den kan bli riktig ball som blÀstrad @roosterman fÄr ta blÀstringen.
- Opolerad alltsÄ
NejdÄ, bara hitta vilken jag gillar bÀst och sen blir det Frogman-bonaza hÀr pÄ forumet.
NejdÄ, bara hitta vilken modell jag gillar bÀst och sen blir det Frogman-bonaza hÀr pÄ forumet.
ApropÄ Frogman, var kan man leta efter de. Kollar pÄ chrono24 och ebay. Men finns det inte nÄgon annan bra sida. Skulle vilja hitta de dÀr Antarctic (D1000ARR-1JR) och Sea and Earth (GWF-D1000K-7JR) modellerna. Eller nÄgon annan fin ovanlig/limiterad modell.
Fullset, opolerad, kvitto frÄn handlare, allt i sin ordning!Gillar faktiskt utseendet pÄ den, ser (oftast) inte sliten ut men i visst ljus ser man misshandeln
Den stora frÄgan Àr snarare om @-RI- fick nÄgot kvitto ?
FĂ„r kolla dĂ€r. NĂ€r det gĂ€ller G-Shocks mĂ„ste man se upp med fake klockor dĂ€r oxĂ„. TĂ€nkte om man köper frĂ„n bukten eller sĂ„. Och hur vet man att man kan lita pĂ„ sĂ€ljare pĂ„ chrono24?Ăr vĂ€l Ebay om du skall ha antartica modellen ser det ut som!?! Eller möjligtvis nĂ„n specialsida Fr Japan eller USA.