NÀr du har ett kvitto frÄn Finland sÄ mÄste du sÀga: " Ska tu haa vittu?" (sagt med finsk prytning...)LÄter rimligt. Den Àr opolerad, fullset samt kvitto frÄn Finsk AD.
Taget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr du har ett kvitto frÄn Finland sÄ mÄste du sÀga: " Ska tu haa vittu?" (sagt med finsk prytning...)LÄter rimligt. Den Àr opolerad, fullset samt kvitto frÄn Finsk AD.
Taget!
Den var inte sÄ populÀr tidigare. De gick billigare Àn andra stÄlisar.- 2500 kr för en original Metalsquare pÄ lÀnk? Du Àr snÀllare Àn mig tom
GrÄter inte om den betingar ett högre vÀrde Àn 2500. Knappt anvÀnd. SnÀllare Àn dig kan ingen vara Hasse, dÀr Àr du ohotad- 2500 kr för en original Metalsquare pÄ lÀnk? Du Àr snÀllare Àn mig tom Listar nÀrmare 7000 kr.
25-30kr, tror den som köper den kommer uppskatta detta och inte kommer tycka du Àr girig för fem öre!HjÀlp mig lite, vad Àr rimligt att ta betalt för denna utan att vara girig? Hade tur nÀr jag köpte den och fick den billigt men samtidigt Àr det kanske dumt att ge bort den.
De Àr alltid trevliga dÀrJag tackar Dennis och Klockmaster Hansson pÄ Frölunda Torg för mycket trevligt bemötande.
Nu vÀntar en tur pÄ Ikea för att hÄlla sambon nöjd.
Den var nog grön. Annan grön dock. Men framförallt en GG1000 och inte GGB100Aha, Àr nog fÀrgblind. Trodde den pÄ blocket var olivgrön FÄr skylla pÄ felkalibrerad skÀrm.
Ha ha, jag blandade ihop dig med en annan lirare. SorryDen vad nog grön. Annan grön dock. Men framförallt en GG1000 och inte GGB100
Ordern var pÄ 336 kr och momspÄslaget 57 kr.Hur mycket moms fick du betala i procent? Som jag förstÄr det sÄ Àr priserna pÄ deras hemsida utan moms?
Happy wife happy life...Landat i soffan Àntligen. Jag fick mig en guldstÄlis och tjejen krimskrams pÄ Ikea. Alla nöjda!
Tack.Ordern var pÄ 336 kr och momspÄslaget 57 kr.
SĂ„ det blir ca 17%.
SÄ otroligt poppis guldstÄlisen blev. Bra köp!Landat i soffan Àntligen. Jag fick mig en guldstÄlis och tjejen krimskrams pÄ Ikea. Alla nöjda!
Vad handlade du? Fina priser han hade
Hur gick nu detta till
à h fan. Ja dÄ kan det inte vara nÄgra problem!Grymt
Precis, den har redan fÄtt en del stryk sÄ lite till gör ju inget
Sitter riktigt bra pÄ min handled, har runt 19cm (handledsstorlek pratar vi endast om !). Gillar tyngden ocksÄ pÄ klockan
Ja den blev en hit bÄde hos mig och sambon.SÄ otroligt poppis guldstÄlisen blev. Bra köp!
Det var klockmaster Hansson i Göteborg.Vad handlade du? Fina priser han hade
Köpte en guldstÄlis och en aged IP. Den senare har jag varit sugen pÄ lÀnge. FÄr se om jag kommer överens med tyngden. Hoppas att posten Àr snabba.Vad handlade du? Fina priser han hade
DÄ hoppas vi att jag inte fÄr den med hairlinesJa den blev en hit bÄde hos mig och sambon.
Det var klockmaster Hansson i Göteborg.
Tydligen hade de köpt pÄ sig lite mÄnga stÄlisar. För att citera Dennis som hjÀlpte mig sÄ var det en jÀvla hype pÄ den limiterade guldstÄlisen med positiv display varpÄ de köpte in ett stort antal vanliga ocksÄ. TyvÀrr sÄ dog intresset lite tydligen. Nu reade de ut dem för att göra plats.
Var lite hairlines pÄ den första han plockade fram varpÄ jag bad om en annan.
"assÄ ska du bÄde ha halva priset och en fin klocka" slÀngde han ur sig skÀmtsamt.
10/10 bemötande till skillnad mot min lokala klockmaster.
Alla passar inte, lite av en djungel. HÀr har du lite hjÀlp:Funderar pÄ en annan Bezel samt band till denna! Vart köper man det smidigast? Helst inom EU om det finns. Samt passar alla, eller Àr det olika modeller? Min heter:
GW-M5610-1BER
Ălskar att CyberPhoto skickar med en chockladkaka! Fick ocksĂ„ det nĂ€r jag köpte Rangeman. Det dĂ€r lilla extra Ă€r jag svag för.Paketöppning idag. G-9100, sitter grymt skönt och modulen imponerar. Hade inte lĂ€st pĂ„ innan sĂ„ det blev en positiv överraskning att den har repeat timer och snoozelarm. Enda negativa hittills Ă€r att den visar en "animering" nĂ€r man vĂ€xlar mode vilket ger en fördröjning innan det man vill se visas.
Paketöppning idag. G-9100, sitter grymt skönt och modulen imponerar. Hade inte lÀst pÄ innan sÄ det blev en positiv överraskning att den har repeat timer och snoozelarm. Enda negativa hittills Àr att den visar en "animering" nÀr man vÀxlar mode vilket ger en fördröjning innan det man vill se visas.
Jag brukar hĂ€mta ut grejerna pĂ„ plats i deras butik/utlĂ€mningsstĂ€lle eftersom jag bor i UmeĂ„ och dĂ„ skickar de ocksĂ„ med en chokladbit varje gĂ„ng. Skapar nog mycket goodwill tĂ€nker jag.Ălskar att CyberPhoto skickar med en chockladkaka! Fick ocksĂ„ det nĂ€r jag köpte Rangeman. Det dĂ€r lilla extra Ă€r jag svag för.
Jag brukar hÀmta ut grejerna pÄ plats i deras butik/utlÀmningsstÀlle eftersom jag bor i UmeÄ och dÄ skickar de ocksÄ med en chokladbit varje gÄng. Skapar nog mycket goodwill tÀnker jag.
Ebay, har köpt frÄn polen och tysklandFunderar pÄ en annan Bezel samt band till denna! Vart köper man det smidigast? Helst inom EU om det finns. Samt passar alla, eller Àr det olika modeller? Min heter:
GW-M5610-1BER