• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HjÀlp mig lite, vad Àr rimligt att ta betalt för denna utan att vara girig? Hade tur nÀr jag köpte den och fick den billigt men samtidigt Àr det kanske dumt att ge bort den.
IMG_20210208_150151_210.jpg
25-30kr, tror den som köper den kommer uppskatta detta och inte kommer tycka du Ă€r girig för fem öre! đŸ€—

SÄ otroligt poppis guldstÄlisen blev. Bra köp!
Ja den blev en hit bÄde hos mig och sambon.
Vad handlade du? Fina priser han hade :)
Det var klockmaster Hansson i Göteborg.

Tydligen hade de köpt pÄ sig lite mÄnga stÄlisar. För att citera Dennis som hjÀlpte mig sÄ var det en jÀvla hype pÄ den limiterade guldstÄlisen med positiv display varpÄ de köpte in ett stort antal vanliga ocksÄ. TyvÀrr sÄ dog intresset lite tydligen. Nu reade de ut dem för att göra plats.

Var lite hairlines pÄ den första han plockade fram varpÄ jag bad om en annan.

"assÄ ska du bÄde ha halva priset och en fin klocka" slÀngde han ur sig skÀmtsamt. :hilarious:

10/10 bemötande till skillnad mot min lokala klockmaster.

Ja den blev en hit bÄde hos mig och sambon.

Det var klockmaster Hansson i Göteborg.

Tydligen hade de köpt pÄ sig lite mÄnga stÄlisar. För att citera Dennis som hjÀlpte mig sÄ var det en jÀvla hype pÄ den limiterade guldstÄlisen med positiv display varpÄ de köpte in ett stort antal vanliga ocksÄ. TyvÀrr sÄ dog intresset lite tydligen. Nu reade de ut dem för att göra plats.

Var lite hairlines pÄ den första han plockade fram varpÄ jag bad om en annan.

"assÄ ska du bÄde ha halva priset och en fin klocka" slÀngde han ur sig skÀmtsamt. :hilarious:

10/10 bemötande till skillnad mot min lokala klockmaster.
DĂ„ hoppas vi att jag inte fĂ„r den med hairlines 😁

Paketöppning idag. G-9100, sitter grymt skönt och modulen imponerar. Hade inte lÀst pÄ innan sÄ det blev en positiv överraskning att den har repeat timer och snoozelarm. Enda negativa hittills Àr att den visar en "animering" nÀr man vÀxlar mode vilket ger en fördröjning innan det man vill se visas.
IMG_20210210_122553.jpg
IMG_20210210_122700.jpg

Senast Àndrad:
Paketöppning idag. G-9100, sitter grymt skönt och modulen imponerar. Hade inte lÀst pÄ innan sÄ det blev en positiv överraskning att den har repeat timer och snoozelarm. Enda negativa hittills Àr att den visar en "animering" nÀr man vÀxlar mode vilket ger en fördröjning innan det man vill se visas.
IMG_20210210_122553.jpg
IMG_20210210_122700.jpg
Älskar att CyberPhoto skickar med en chockladkaka! Fick ocksĂ„ det nĂ€r jag köpte Rangeman. Det dĂ€r lilla extra Ă€r jag svag för.

IMG_20210210_122553.jpg
IMG_20210210_122700.jpg

Fördröjningen* kan du trycka bort med valfri knapp. Bra köp!

* Fördröjningen som visar sig pÄ GA 2100 modellerna nÀr man skrollar till vÀrldstid kan man ocksÄ trycka bort. Annars fÄr man ju vackert vÀnta i 7 sekunder.

Älskar att CyberPhoto skickar med en chockladkaka! Fick ocksĂ„ det nĂ€r jag köpte Rangeman. Det dĂ€r lilla extra Ă€r jag svag för.
Jag brukar hĂ€mta ut grejerna pĂ„ plats i deras butik/utlĂ€mningsstĂ€lle eftersom jag bor i UmeĂ„ och dĂ„ skickar de ocksĂ„ med en chokladbit varje gĂ„ng. Skapar nog mycket goodwill tĂ€nker jag. 👍

Tillbaka
Topp