Ăr den inte lite knivig att komma över nu?GW-5035A-1JR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr den inte lite knivig att komma över nu?GW-5035A-1JR
Jojo, det Ă€r den! kanske lite taskigt att tipsa om den..Ăr den inte lite knivig att komma över nu?
vilken grovlek pÄ kulor anvÀnde du?Blev nÀstan lite pearl/glittrig finish, tror det blir bra!
Ăr inte jag som har blĂ€strat men det Ă€r 0,10-0,25 mm.vilken grovlek pĂ„ kulor anvĂ€nde du?
Snyggt. Vad gick kalaset pÄ?Blev nÀstan lite pearl/glittrig finish, tror det blir bra!
Jag har kollat lite och det verkar inte finnas finare att tillgĂ„ i glas. Tycker pĂ„ bild ytan Ă€ndĂ„ ser lite grövre ut Ă€n "sidenmatt". Men coolt blev detĂr inte jag som har blĂ€strat men det Ă€r 0,10-0,25 mm.
Rent av elaktJojo, det Àr den! kanske lite taskigt att tipsa om den..
FörlÄt dÄ...Rent av elakt
Finns den utan den konstiga lÀnken?
Ja! Men jag har haft exakt den (bestÀllde t o m dÀrifrÄn!) och combilÀnken, som den heter, Àr riktigt skön faktiskt!Finns den utan den konstiga lÀnken?
Riktigt snyggt med blÄtonad display.Blivit med GW-M5610BA
Ja lyckad kombo, högg som en kobra nÀr den blev till saluRiktigt snyggt med blÄtonad display.
Finns den utan den konstiga lÀnken?
Ja! Men jag har haft exakt den (bestÀllde t o m dÀrifrÄn!) och combilÀnken, som den heter, Àr riktigt skön faktiskt!
Den var frÀck!Denna trÄd har jag missat helt! Kastar in en ett snabbt skott pÄ min Alife.
Jag fick svaret att inte förvÀnta mig nÄgon innan juni. Men vet inte om det gÀller alla, jag stÄr nÀmligen ganska lÄngt ner pÄ listan.NÄgon som har koll pÄ nÀr KM globen fÄr in nÀsta gÀng med stÄlisar?
Man gÄr runt lite sÄdÀr otÄligt som en unge innan julafton bara skillnaden att man inte vet nÀr julafton kommer
Ja, det verkar tufft. Ăr pĂ„ listan nu (sen förra veckan lol), och KlockmĂ€ster lĂ€t mig veta att det kan dröja till hösten (för mig), men att de inte ens kan sĂ€ga det med nĂ„gon sĂ€kerhet.Jag fick svaret att inte förvĂ€nta mig nĂ„gon innan juni. Men vet inte om det gĂ€ller alla, jag stĂ„r nĂ€mligen ganska lĂ„ngt ner pĂ„ listan.
Hur lyder omdömet? VÀrd sitt pris?Gick in pÄ Emporiaförra veckan. Köpte en.
Har inte kvar rangeman men menar du storleksmÀssigt? Klart mkt mindre och behagligare att bÀra. Jag tyckte dock inte rangemans största problem var storleken utan hur obekvÀmt den satt. Mudman mÀrks knappt av pÄ armen.@Fujoor Hur skulle du sÀga att din grÄ camo GW-9300CM stÄr sig mot Rangeman GW-9400?
Funkar inte sÄ bra med radiosynk pÄ dessa breddgrader - ligger för lÄngt ifrÄn alla sÀndare - likvÀl en given reseklocka
VÀl hemma Àr vi +-0s/d igen vilket kÀnns bra
Lite luddig frÄga, men ja, dels det. TÀnkte Àven pÄ funktioner och sÄ. Knapparna? Saknar man one-push-stopwatch?Har inte kvar rangeman men menar du storleksmÀssigt? Klart mkt mindre och behagligare att bÀra. Jag tyckte dock inte rangemans största problem var storleken utan hur obekvÀmt den satt. Mudman mÀrks knappt av pÄ armen.