• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-5035A-1JR
2E5CDE6D-8FDE-4571-9986-F50A886F2466.jpeg
Är den inte lite knivig att komma över nu?

NÄgon som har koll pÄ nÀr KM globen fÄr in nÀsta gÀng med stÄlisar?
Man gÄr runt lite sÄdÀr otÄligt som en unge innan julafton bara skillnaden att man inte vet nÀr julafton kommer :p

NÄgon som har koll pÄ nÀr KM globen fÄr in nÀsta gÀng med stÄlisar?
Man gÄr runt lite sÄdÀr otÄligt som en unge innan julafton bara skillnaden att man inte vet nÀr julafton kommer :p
Jag fick svaret att inte förvÀnta mig nÄgon innan juni. Men vet inte om det gÀller alla, jag stÄr nÀmligen ganska lÄngt ner pÄ listan. :cool:

Jag fick svaret att inte förvÀnta mig nÄgon innan juni. Men vet inte om det gÀller alla, jag stÄr nÀmligen ganska lÄngt ner pÄ listan. :cool:
Ja, det verkar tufft. Är pĂ„ listan nu (sen förra veckan lol), och KlockmĂ€ster lĂ€t mig veta att det kan dröja till hösten (för mig), men att de inte ens kan sĂ€ga det med nĂ„gon sĂ€kerhet.

@Fujoor Hur skulle du sÀga att din grÄ camo GW-9300CM stÄr sig mot Rangeman GW-9400?
Har inte kvar rangeman men menar du storleksmÀssigt? Klart mkt mindre och behagligare att bÀra. Jag tyckte dock inte rangemans största problem var storleken utan hur obekvÀmt den satt. Mudman mÀrks knappt av pÄ armen.

Har inte kvar rangeman men menar du storleksmÀssigt? Klart mkt mindre och behagligare att bÀra. Jag tyckte dock inte rangemans största problem var storleken utan hur obekvÀmt den satt. Mudman mÀrks knappt av pÄ armen.
Lite luddig frÄga, men ja, dels det. TÀnkte Àven pÄ funktioner och sÄ. Knapparna? Saknar man one-push-stopwatch?

Hade en 9300CM pÄ g igÄr, men blev tyvÀrr inget. Eller ja, det var pÄ eBay och jag förlorade auktionen. Gick för 2 papp (skulle blivit 3 med frakt, tull och moms).

Tillbaka
Topp