Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte lÀst hela trÄden sjÀlv, men man tycker att dom borde ta upp alla vÀsentliga skillnader mellan modellerna i den hÀr trÄden:Jag vill köpa en sÄdan men blev lite osÀker pÄ om jag kommer tycka den sitter för stort eller om det Àr en marginell skillnad i kÀnsla nÀr den vÀl sitter pÄ handleden. Tycker nÀmligen att min nuvarande Frogman GWF-1000NV-2JF Navy sitter alldeles utmÀrkt och den Àr aningen mindre. Vore ju synd att inse efter ett köp av Antarctica att jag inte trivs med den lite större storleken.
Man gör annat en kvÀll och satan sÄ mÄnga stÄlisar som köps eller sÀljs
Uppsving för stĂ„lisarna. Ăr det för att alla fĂ„tt sin Rangemanfix och dĂ„ gĂ„r man vidare till tyngre grejer?
Tack! Ska dyka in dÀr och lÀsa igenom.Jag har inte lÀst hela trÄden sjÀlv, men man tycker att dom borde ta upp alla vÀsentliga skillnader mellan modellerna i den hÀr trÄden:
https://www.watchuseek.com/threads/gwf-1000-old-frogman-vs-new-frogman-gwf-d1000.4271378/
Jag skummade snabbt igenom trÄden nyss och det var inte jÀttemycket bra info vad jag kunde se. Det borde ju finnas bra videos som jÀmför modellerna. Tycker man.Tack! Ska dyka in dÀr och lÀsa igenom.
LÀste igenom jag med men som du sÀger, inte sÄ mkt. Tackar! Film nÀsta!Jag skummade snabbt igenom trÄden nyss och det var inte jÀttemycket bra info vad jag kunde se. Det borde ju finnas bra videos som jÀmför modellerna. Tycker man.
EDIT:
HĂ€r kanske?
LĂ„ng dag! Nu Ă€r du vĂ€rd vila!ĂNTLIGEN!!! Först jobba till 22 o sen hem o skotta snö en halvtimme.. Men nu ska jag njuta av vĂ€rmen under tĂ€cket
Hur lÄng tid kan det ta? Om den varit sovande lÀnge. Var det inte nÄgon som sa att det kunde ta upp till nÄgot dygn innan den ens vaknade?Snart har klockan varit pÄ laddning i 8 timmar och fortfarande pÄ Medium.
Vet ej, men till frÄn 0 till Medium tog det endast 2 timmar.Hur lÄng tid kan det ta? Om den varit sovande lÀnge. Var det inte nÄgon som sa att det kunde ta upp till nÄgot dygn innan den ens vaknade?
Vet ej, men till frÄn 0 till Medium tog det endast 2 timmar.
Jag laddade upp min gwg-1000 frÄn M till H pÄ 7 timmar igÄr.Snart har klockan varit pÄ laddning i 8 timmar och fortfarande pÄ Medium.
Jag vill köpa en sÄdan men blev lite osÀker pÄ om jag kommer tycka den sitter för stort eller om det Àr en marginell skillnad i kÀnsla nÀr den vÀl sitter pÄ handleden. Tycker nÀmligen att min nuvarande Frogman GWF-1000NV-2JF Navy sitter alldeles utmÀrkt och den Àr aningen mindre. Vore ju synd att inse efter ett köp av Antarctica att jag inte trivs med den lite större storleken.
Jag har Àgt bÄda och kan sÀga att nya grodmannen sitter mycket bÀttre Àn den gamla - trots storleken.
Bra val, snyggare g finns nog inte. Sanslöst fina fÀrger!Har bestÀmt mig för att köpa en sÄn hÀr sÄ fort jag fÄtt sÄlt bort fem klockor till sÄ hjÀlp mig nu G-Shockers och gillar jag inte storleken Äker den ut hÀr sen sÄ nÄgon annan kanske kan testa en ifall de gillar modellen.
Jag kan eventuellt hjÀlpa dig att bli av med en klocka, har du nÄgon screwback i samlingen som du vill bli av med sÄ kan du PM:a förslag. Hel-, halv stÄlis eller en med resin bezel spelar mindre roll.Har bestÀmt mig för att köpa en sÄn hÀr sÄ fort jag fÄtt sÄlt bort fem klockor till sÄ hjÀlp mig nu G-Shockers och gillar jag inte storleken Äker den ut hÀr sen sÄ nÄgon annan kanske kan testa en ifall de gillar modellen.
Jag mÄste ju ha en G-shock nu... helveteGodmorgon !
Jag mÄste ju ha en G-shock nu... helvete