• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Man gör annat en kvĂ€ll och satan sĂ„ mĂ„nga stĂ„lisar som köps eller sĂ€ljs 😀
Uppsving för stĂ„lisarna. Är det för att alla fĂ„tt sin Rangemanfix och dĂ„ gĂ„r man vidare till tyngre grejer?

Jag vill köpa en sĂ„dan men blev lite osĂ€ker pĂ„ om jag kommer tycka den sitter för stort eller om det Ă€r en marginell skillnad i kĂ€nsla nĂ€r den vĂ€l sitter pĂ„ handleden. Tycker nĂ€mligen att min nuvarande Frogman GWF-1000NV-2JF Navy sitter alldeles utmĂ€rkt och den Ă€r aningen mindre. Vore ju synd att inse efter ett köp av Antarctica att jag inte trivs med den lite större storleken. 😊
Jag har inte lÀst hela trÄden sjÀlv, men man tycker att dom borde ta upp alla vÀsentliga skillnader mellan modellerna i den hÀr trÄden:
https://www.watchuseek.com/threads/gwf-1000-old-frogman-vs-new-frogman-gwf-d1000.4271378/

ÄNTLIGEN!!! Först jobba till 22 o sen hem o skotta snö en halvtimme.. 😳 Men nu ska jag njuta av vĂ€rmen under tĂ€cket 😁
IMG_20210210_223257.jpg
IMG_20210210_223343.jpg

Jag skummade snabbt igenom trÄden nyss och det var inte jÀttemycket bra info vad jag kunde se. Det borde ju finnas bra videos som jÀmför modellerna. Tycker man.

EDIT:
HĂ€r kanske?
LĂ€ste igenom jag med men som du sĂ€ger, inte sĂ„ mkt. Tackar! 😊 Film nĂ€sta! đŸ€—
ÄNTLIGEN!!! Först jobba till 22 o sen hem o skotta snö en halvtimme.. 😳 Men nu ska jag njuta av vĂ€rmen under tĂ€cket 😁
IMG_20210210_223257.jpg
IMG_20210210_223343.jpg
LĂ„ng dag! Nu Ă€r du vĂ€rd vila! 😊

En OT frĂ„ga. Vad Ă€r rimligt att sĂ€lja denna för? 😊
Köpte den men insĂ„g senare att jag Ă€ndĂ„ inte vĂ„gade byta band pĂ„ mina klockor pga rĂ€dsla att skada dem. 😊

8655E82A-0721-467E-87B3-077691CD5D75.jpeg

Har bestĂ€mt mig för att köpa en sĂ„n hĂ€r sĂ„ fort jag fĂ„tt sĂ„lt bort fem klockor till sĂ„ hjĂ€lp mig nu G-Shockers och gillar jag inte storleken Ă„ker den ut hĂ€r sen sĂ„ nĂ„gon annan kanske kan testa en ifall de gillar modellen. 😊
F0460F43-65AC-4004-A900-61571A780EC7.png
87FDC883-231D-4B05-8A47-555E8CB6F798.png

Jag vill köpa en sĂ„dan men blev lite osĂ€ker pĂ„ om jag kommer tycka den sitter för stort eller om det Ă€r en marginell skillnad i kĂ€nsla nĂ€r den vĂ€l sitter pĂ„ handleden. Tycker nĂ€mligen att min nuvarande Frogman GWF-1000NV-2JF Navy sitter alldeles utmĂ€rkt och den Ă€r aningen mindre. Vore ju synd att inse efter ett köp av Antarctica att jag inte trivs med den lite större storleken. 😊
Jag har Àgt bÄda och kan sÀga att nya grodmannen sitter mycket bÀttre Àn den gamla - trots storleken.

Har bestĂ€mt mig för att köpa en sĂ„n hĂ€r sĂ„ fort jag fĂ„tt sĂ„lt bort fem klockor till sĂ„ hjĂ€lp mig nu G-Shockers och gillar jag inte storleken Ă„ker den ut hĂ€r sen sĂ„ nĂ„gon annan kanske kan testa en ifall de gillar modellen. 😊
F0460F43-65AC-4004-A900-61571A780EC7.png
87FDC883-231D-4B05-8A47-555E8CB6F798.png
Jag kan eventuellt hjÀlpa dig att bli av med en klocka, har du nÄgon screwback i samlingen som du vill bli av med sÄ kan du PM:a förslag. Hel-, halv stÄlis eller en med resin bezel spelar mindre roll.

Tillbaka
Topp