SÄg i appen att trÄksuben hade dÄligt med batteri, gött att solen kommer fram dÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som vi sĂ„ fint brukar sĂ€ga i trĂ„den âŠâŠ Kööööööööööööp!!!Jag mĂ„ste ju ha en G-shock nu... helvete
Min började blinka LOW imorse sÄ den ligger hemma i en kruka i fönstret och solar sig oxÄSÄg i appen att trÄksuben hade dÄligt med batteri, gött att solen kommer fram dÄ
Har jag drömt eller sÄg jag en Borneo Frogman i trÄden för ett tag sen?
DÀr var den ju! Fasen den Àr riktigt tuff alltsÄ Gillar du den?
Satan vad bra den Àr.
Den Àr riktigt fin, till och med mer extrovert Àn min GWG-1000
Yes gillar den! Den Àr rÀtt freaky men pÄ ett bra sÀtt.DÀr var den ju! Fasen den Àr riktigt tuff alltsÄ Gillar du den?
Du fÄr hojta om du tröttnar!Yes gillar den! Den Àr rÀtt freaky men pÄ ett bra sÀtt.
Den kÀnns större Àn GWF-D1000 pÄ handleden men mycket lÀttare.
Haha gĂ„tt +9 klockor senaste 12 mĂ„naderna. ĂndĂ„ gett bort 2. Behöver inte flerSom vi sĂ„ fint brukar sĂ€ga i trĂ„den âŠâŠ Kööööööööööööp!!!
- Du menar vĂ€l âMRGâ och inte âOWGâ hoppas jag?Funderar pĂ„ att bli OWG
Ingen av dem Àr limiterade. Den röda Àr pÄ gÄng och rosén skulle komma till sommaren om jag inte minns fel.Har inte lÀst trÄden pÄ lÀnge sÄ detta kanske redan har avhandlats. Undrar om dessa har slÀppts, Àr de limiterade, kommer de till Sverige?
Neeeeeej!Funderar pÄ att bli OWG
Vi har vÀl tom tvÄ i trÄden, eller har jag fel i att @Meraborsten ocksÄ har en sÄn goding?
Funderar pÄ att bli OWG
Bara 9??Haha gĂ„tt +9 klockor senaste 12 mĂ„naderna. ĂndĂ„ gett bort 2. Behöver inte fler
StÀmmer bra.Vi har vÀl tom tvÄ i trÄden, eller har jag fel i att @Meraborsten ocksÄ har en sÄn goding?
BÀst du hÄller dig pÄ fötterna nÀr du jobbar annars finns det risk för att du sitter pÄ kÄken...G-Shock lÀmpar ju sig nÀr man har jobb pÄ ett fÀngelse en tid framöver