à rets första sommarklocka inhandlad! Klassikern Mudman (G-9000)
Gillar den dÀr, mÄnga steg snyggare Àn tidigare versionen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool!!G-011AD. Vacker eller inte? Trivs bra med den efter ett dygn. Radio controlled.
Tackar noterade detta pÄ creationwatches nyligen och sÄg att Àven euron lÄg vÀl bÀttre till men inte superbra.@Chuck
Haha KUNGLIGT inlÀgg !!! D gillar vi )
BÀsta köpstÀlle för dessa pjÀser ? Creationwatches ?
Riktigt cool. Finns med negativ display ocksÄ...I mitt tycke den snyggaste g-shocken av dom alla, GW-5600 Carbon ediotion! (Bild stulen frÄn internet)
Jag hÄller med om att den sÄg riktigt fin ut. FörhÄllandevis enkel till skillnad frÄn mÄnga andraI mitt tycke den snyggaste g-shocken av dom alla, GW-5600 Carbon ediotion! (Bild stulen frÄn internet)
Grattis! En av de bÀsta versionerna, min gamla och nÄgra dykarkompisar hÀlsar.1av 2nya idag G-shock Frogman
Hehe hÀlsa sÄ mycket tillbaka till twin brollan =)Grattis! En av de bÀsta versionerna, min gamla och nÄgra dykarkompisar hÀlsar.
Vill se mer av Mudmastern! Vilken av dem alla Àr det?Mina G-shocks
GWG-1000-1A3ER riktigt nöjd =)Vill se mer av Mudmastern! Vilken av dem alla Àr det?
Gött! Ska bli kul att se. Tufft med "Bull bars" pĂ„ GD-400!Slog faktiskt till pĂ„ 3 av 4 ur military black serien som jag lĂ€nkade till för nĂ„gra dagar sen. Var en sĂ€ljare frĂ„n UK som hade GA100, GD120 och GD400 inne till riktigt bra priser, blev totalt cirka 750kr/st. Idag kom dem! Ăr mest överraskad av GD400 modellen. Den sitter otroligt skönt pĂ„ handleden trots storleken samt att den ser riktigt bra ut, har ett ganska unikt band. Tar och fotar dem lite senare.
Gött! Ska bli kul att se. Tufft med "Bull bars" pÄ GD-400!
Finns pÄ shoppinginjapan för USD$160Jag hÄller med om att den sÄg riktigt fin ut. FörhÄllandevis enkel till skillnad frÄn mÄnga andra