• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Årets första sommarklocka inhandlad! Klassikern Mudman (G-9000)

image.jpeg

Gillar den dÀr, mÄnga steg snyggare Àn tidigare versionen :)

• Like
Reactions: m_s
Har fÄtt lite sug pÄ 5600bb som har visat hÀr i trÄden men tvekar en del för att den ser sÄ mörk ut i "standardljuset" hos displayen. Vad tycker ni som Àger den? :)@Ssl @antonCq
Brukar anvÀnda min Garmin pulsklocka och mÀrker dÀr att dÄligt ljus pÄ displayen Àr lite av störningsmoment nÀr man befinner sig i lite sÀmre belysta rum osv.

Edit: haha komma in hÀr mitt i sida 13 var ju inte tanken.. ingen kronologisk ordning hÀr inte..
Edit 2: nÀ nu kom man rÀtt!:)

@Chuck
Haha KUNGLIGT inlÀgg !!! D gillar vi :))

BÀsta köpstÀlle för dessa pjÀser ? Creationwatches ?
Tackar noterade detta pÄ creationwatches nyligen och sÄg att Àven euron lÄg vÀl bÀttre till men inte superbra.

Jag har varit nöjd med cw hittills tyvÀrr Àr det andra som haft strul gÀllande skx modellerna.
Skywatches och watchhubs har massor av casio modeller du inte hittar hemma. Hittar du en modell hemma kan du alltid prata med dem gÀllande pris sÀttning.

Lycka till!

Tycker military black serien som slÀpptes för över 1 Är sen Àr riktiga coola, nÄgon som Àger nÄgon av dessa?

Casio-G-Shock-Military-Black-Series.jpg

Jag gillar dom skarpt! Synd jag precis bestÀllt en klocka men vem vet, kanske nÀsta mÄnad? :angel:

Slog faktiskt till pĂ„ 3 av 4 ur military black serien som jag lĂ€nkade till för nĂ„gra dagar sen. Var en sĂ€ljare frĂ„n UK som hade GA100, GD120 och GD400 inne till riktigt bra priser, blev totalt cirka 750kr/st. Idag kom dem! Är mest överraskad av GD400 modellen. Den sitter otroligt skönt pĂ„ handleden trots storleken samt att den ser riktigt bra ut, har ett ganska unikt band. Tar och fotar dem lite senare.

Slog faktiskt till pĂ„ 3 av 4 ur military black serien som jag lĂ€nkade till för nĂ„gra dagar sen. Var en sĂ€ljare frĂ„n UK som hade GA100, GD120 och GD400 inne till riktigt bra priser, blev totalt cirka 750kr/st. Idag kom dem! Är mest överraskad av GD400 modellen. Den sitter otroligt skönt pĂ„ handleden trots storleken samt att den ser riktigt bra ut, har ett ganska unikt band. Tar och fotar dem lite senare.
Gött! Ska bli kul att se. Tufft med "Bull bars" pÄ GD-400! :blackalien:

Ok, fÄtt sug pÄ en g-shock igen (lyckades förtrÀnga det senast). En g-Steel som den nedan lockar mest (sedan nog rangeman/mudman)
image.jpeg

Vad tycker ni som Ă€ger en G-steel? BĂ€rs den hysterisk stort? Är lĂ€ngden 58mm eller Ă€r det mĂ€tt tokigt. Tung för dagligt bĂ€rande? TĂ„l den allt? Och bilder Ă€r alltid trevligt :)

Tillbaka
Topp