• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ni som vÀrmt upp och format era bandflÀrpar: Hur lÀnge bör man ha bandet i vattnet och finns det nÄn smidig teknik för sjÀlva böjandet?

Ni som vÀrmt upp och format era bandflÀrpar: Hur lÀnge bör man ha bandet i vattnet och finns det nÄn smidig teknik för sjÀlva böjandet?
NÄgra sidor bak sÄ var dÀr nÄgon som la upp ett tips pÄ hur man kan ha klockan nÀr man inte har den pÄ sÄ att flÀrpen som blir över hÄller sig tight nÀr man vÀl har den pÄ sig!

Yippieeee... 😳 Mello... Men vad genomlider man inte för Frugis skull😁
IMG_20210213_201857.jpg
Det blir fan bara sÀmre för varje Är

Det Àr inte möjligtvis nÄgon som vill bli av med en GW-B5600BC (svart eller guld pÄ kombilÀnk) innan jag klickar hem en frÄn klockmagasinet?

SĂ„ lĂ€nge du har klockor du gillar och vill ha, sĂ„ Ă€r det inte för mĂ„nga ;) Fin hike-combo dĂ€r med Muddien och en EKA. 😁
Jo men sĂ„ Ă€r det ju, jag anvĂ€nder ju alla. Sen Ă€r nĂ„gra av dem sĂ„na som jag hoppas kunna ge till barnen för att introducera dem till denna vĂ€rld 🙂

Tillbaka
Topp