• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Helt kaput 😬
IMG_20210213_225343.jpg
Dom hÀr kan bli dina med en liten BCF-donation och ett PM med adress till mig ;)
IMG_20210214_074240_resized_20210214_074451788.jpg

All you Rangemanlovers out here.
@HSK har kommit pÄ andra tankar ;)

TvĂ„ G-Shock men tre klockhĂ„llare hmm đŸ€”. InnebĂ€r ju att jag helt enkelt fĂ„r köpa mig en till G-Shock đŸ™ŒđŸ˜‰đŸ„ł
B8C9DC1F-2A2E-468F-90DE-C46573F15C0F.jpeg
Bra pris pĂ„ "trillingen" just nu. Funderar pĂ„ att nypa en sjĂ€lv. 😅 Den borde vĂ€l levereras med det fĂ€rgmatchade bandet ocksĂ„? đŸ€”

Bra pris pĂ„ "trillingen" just nu. Funderar pĂ„ att nypa en sjĂ€lv. 😅 Den borde vĂ€l levereras med det fĂ€rgmatchade bandet ocksĂ„? đŸ€”
Det kanske vore nĂ„got 😎 samtidigt vore det kul med nĂ„gon annan hehe.

@Ulanchik eller @roosterman det har razzlat pÄ som en enarmad bandit hÀr inne pÄ sistone men jag tyckte mig snappa upp ett söndrigt RM band hos nÄgon. Jag har ett hemma jag kan skicka i veckan som ersÀttning. Det Àr nÄgot anvÀnt men i bra skick och gratis sÄklart. PM:a mig vid intresse.
Det Ă€r pĂ„ gĂ„ng👍 Skickar ett idag till @Ulanchik

Tillbaka
Topp