Dom hÀr kan bli dina med en liten BCF-donation och ett PM med adress till migHelt kaput
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom hÀr kan bli dina med en liten BCF-donation och ett PM med adress till migHelt kaput
Helt rÀtt instÀllningJo men sÄ Àr det ju, jag anvÀnder ju alla. Sen Àr nÄgra av dem sÄna som jag hoppas kunna ge till barnen för att introducera dem till denna vÀrld
BehÄll!Heads up, GWG-1000 hamnar pÄ K&S idag. 3000 kr skickat för er i trÄden.
Det resonemanget lÄter ju helt rÀttTvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
Haha eller hur . FÄr se bara vad det blir för nÄgot.Det resonemanget lÄter ju helt rÀtt
En GWG skulle passa bra dÀrTvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
Den Àr GRYM som fan men för stor/klumpigEn GWG skulle passa bra dÀr
Kolla inlÀgg #42.242 nÄgra snÀpp uppÄtDen Àr GRYM som fan men för stor/klumpig
Ser ut som att en stÄlis hade kompletterat det gÀnget braTvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
Ja jag var en stund sugen pÄ den @-RI- hade ute innan den blev tillbakadragenSer ut som att en stÄlis hade kompletterat det gÀnget bra
AR?TvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
Ne , redan haft den typ fyra gÄnger
Fifth time is a charmNe , redan haft den typ fyra gÄnger
Hahaha âkanskeâ femte gĂ„ngen gilltFifth time is a charm
Du vet ju att du vill ha den
Bra pris pÄ "trillingen" just nu. Funderar pÄ att nypa en sjÀlv. Den borde vÀl levereras med det fÀrgmatchade bandet ocksÄ?TvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
I know... femte gÄngen gillt?!Ne , redan haft den typ fyra gÄnger
Bra idé, en komplett samlingBra pris pÄ "trillingen" just nu. Funderar pÄ att nypa en sjÀlv. Den borde vÀl levereras med det fÀrgmatchade bandet ocksÄ?
Casio G-Shock DW-5610SUS-5ER Layered Bezel
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Det kanske vore nÄgot samtidigt vore det kul med nÄgon annan hehe.Bra pris pÄ "trillingen" just nu. Funderar pÄ att nypa en sjÀlv. Den borde vÀl levereras med det fÀrgmatchade bandet ocksÄ?
Casio G-Shock DW-5610SUS-5ER Layered Bezel
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
AR har redan föreslagits, men vad tror du om Gw-b5600hr?TvÄ G-Shock men tre klockhÄllare hmm . InnebÀr ju att jag helt enkelt fÄr köpa mig en till G-Shock
Kolla just pÄ den pÄ eBay igÄr .AR har redan föreslagits, men vad tror du om Gw-b5600hr?
Det Àr pÄ gÄng Skickar ett idag till @Ulanchik@Ulanchik eller @roosterman det har razzlat pÄ som en enarmad bandit hÀr inne pÄ sistone men jag tyckte mig snappa upp ett söndrigt RM band hos nÄgon. Jag har ett hemma jag kan skicka i veckan som ersÀttning. Det Àr nÄgot anvÀnt men i bra skick och gratis sÄklart. PM:a mig vid intresse.
Klockmaster Frölunda har den (eller hade Ätminstone i mitten av veckan) till halva priset, 3390 med fri fraktJa jag var en stund sugen pÄ den @-RI- hade ute innan den blev tillbakadragen
Absolut ett vettigt pris dock har jag lÄngt som fan till Frölunda .Klockmaster Frölunda har den (eller hade Ätminstone i mitten av veckan) till halva priset, 3390 med fri frakt