Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tillfrisknar@Derix, sÀljer du av för att köpa nÄgot annat eller hÄller du pÄ att tillfriskna frÄn med maniska klocksamlandet ?
Ping @DrSbaitso1466kr skickat om nÄgon Àr sugen.
Verkar gÄ att fÄ skickatAbsolut ett vettigt pris dock har jag lÄngt som fan till Frölunda .
Samma hÀr, men de skickar gratis. Mailade dem och de lade det pÄ lÄdan samma dag. Supersmidigt. KööööpAbsolut ett vettigt pris dock har jag lÄngt som fan till Frölunda .
Ofan tack för info . Ska fundera ifall det blir en sÄdan eller nÄgot annat lite roligareSamma hÀr, men de skickar gratis. Mailade dem och de lade det pÄ lÄdan samma dag. Supersmidigt. Kööööp
Kommer Àven lÀgga ut denna pÄ K&S. 1566kr
1466kr skickat om nÄgon Àr sugen. Sà LD!
Gah!
Coolt, visste inte att vi hade en sÄdan pÄ forumet. Suuuuper finSöndag med MTG
Försökte iaf
Bra smakIbland Àr man ju löjligt stolt nÀr grabben pÄ eget initiativ vill lÄna en klocka
Tillfrisknar
Ăr den i mitten officielt slĂ€ppt?Hoppas att den ser bĂ€ttre ut i verkligheten... SjĂ€lv tycker jag att den röda Ă€r den snyggaste nya frogman, förutom rainbow toad.
- Royal Navy Frogman skall komma under mars enligt Casio.Ăr den i mitten officielt slĂ€ppt?
UnderbarSöndag med MTG