Solig Bling-bling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det uppskattas!Försökte iaf
Ga-2000 heter modellenKan nÄgon hjÀlpa mig hÀr.
Var i en klockbutik utanför sthlm för nÄgon vecka sedan och testade nÄgra klockor. Men missade att skriva ner modellen (jÀvligt klantigt). Kan nÄgon hjÀlpa mig vad denna modellen heter? Casio har ju satt nÄgon form av prestige i att ha sÄ mÄnga modellnamn som möjligt
Underbar
Tackar!Ga-2000 heter modellen
Som med mycket annat sÄ Àr det lÀtt att dras med och plötsligt tycka att det Àr rimligt att Àga flera dyra klockor. NÀr verkligheten kommer ifatt sÄ börjar man att jÀmföra sin Speedmaster med en mindre badrumsrenovering och i diskussion med sin bÀttre hÀlft sÄ inser man hur galen man ÀrKÀnner sjÀlv att det har blivit lite för mycket av det goda pÄ sistone. Börsen har gÄtt sÄ otroligt bra nu att jag skulle kunna köpa mig en X-33a men med tanke pÄ att jag köpte min SMP för drygt tvÄ mÄnader sedan kÀnner jag att det blir lite vÀl mycket.
Det Àr ju dÀrför det alltid finns ett officiellt och ett inofficiellt pris pÄ klockorna man köper.Som med mycket annat sÄ Àr det lÀtt att dras med och plötsligt tycka att det Àr rimligt att Àga flera dyra klockor. NÀr verkligheten kommer ifatt sÄ börjar man att jÀmföra sin Speedmaster med en mindre badrumsrenovering och i diskussion med sin bÀttre hÀlft sÄ inser man hur galen man Àr
Som med mycket annat sÄ Àr det lÀtt att dras med och plötsligt tycka att det Àr rimligt att Àga flera dyra klockor. NÀr verkligheten kommer ifatt sÄ börjar man att jÀmföra sin Speedmaster med en mindre badrumsrenovering och i diskussion med sin bÀttre hÀlft sÄ inser man hur galen man Àr
Det Àr ju delvis dÀrför jag hÄller mig till affordables, för att mitt intresse inte ska pÄverka övriga ekonomiska insatser som kan behövas kring hus och familjen i övrigtJa verkligen, tyvÀrr sÄ gÄr jag sjÀlv igenom en badrumsrenovering och kan sÀga att en Daytona Àr billigare
Ăr i samma trĂ€sk. Sinnessjukt hur dyrt allt Ă€r.Ja verkligen, tyvĂ€rr sĂ„ gĂ„r jag sjĂ€lv igenom en badrumsrenovering och kan sĂ€ga att en Daytona Ă€r billigare
Det Àr ju delvis dÀrför jag hÄller mig till affordables, för att mitt intresse inte ska pÄverka övriga ekonomiska insatser som kan behövas kring hus och familjen i övrigt
Den frÀmsta anledningen Àr dock att jag vill anvÀnda mina klockor i alla förhÄllanden, alltid, och det vet jag med mig att jag inte skulle vÄga göra med "premiumklockor" och det skulle jag uppleva begrÀnsande.
Ăr i samma trĂ€sk. Sinnessjukt hur dyrt allt Ă€r.
TvÄ led lister för bastu kostar ca 5000 med drivdon, samtidigt köper frun ledslingor pÄ rusta som pallar utomhusbruk med hÀllregn och -30 för 149:-
Drivdonet jag köpte för ca 500sek var av sÀmsta skitkvallitet jag nÄgonsin sett. CE mÀrkningen verkar iaf inte vara sÀrskilt svÄr att fÄ genom.
Lite samma anledning till varför jag fastnat för G. En kombination av klumpighet och slarv gör att jag aldrig skulle kunna Àga en dyr och ömtÄlig klockaSÄ sant, smÀllde den misshandlade trÄksuben i köksön och det var ju ingen big deal. Hade det varit en klocka för 150 tkr sÄ hade jag börjat grÄta
Jag tÀnker att jag ska sammanstÀlla nÀr jag Àr klar, men drar mig för jag tror att kostnaden Àr betydligt större Àn vad jag tror....Har en excelfil dÀr jag sammanstÀller alla kostnader. Uppe i 175 tkr och dÄ Àr inte kaklet inrÀknat
DÄ ingÄr, arbete, möbler, dusch, besiktning, blandare, toalett och handdukstork.
Jag tÀnker att jag ska sammanstÀlla nÀr jag Àr klar, men drar mig för jag tror att kostnaden Àr betydligt större Àn vad jag tror....
Mitt Àr pÄ 15 inkl bastu med vÀrmebehandlad asp och ett terazzogolv som var allt annat Àn gratisDet vÀrsta Àr ocksÄ att det dÀr jÀdra badrummet bara Àr 3kvm. KÀnns som kom kostnaden för Nya Karolinska
Det vÀrsta Àr ocksÄ att det dÀr jÀdra badrummet bara Àr 3kvm. KÀnns som kom kostnaden för Nya Karolinska
Vet du vad som skulle passa utmÀrkt till den klockan? Ett par stentvÀttade jeans a'la 80-tal!AlltsÄ. Man Àr borta frÄn trÄden nÄgra fÄ timmar och redan har det bÄde annonserats och sÄlt flera hÀrliga klockor, som jag missat.
NÄja. Tröstar mig med denna.
LĂ€ste nĂ„gonstans att den kanske slĂ€pps i maj.Ăr den i mitten officielt slĂ€ppt?
Visst Àr det roligt. Min son har redan tagit över min 5600BB och nu Àr han sugen pÄ min Rangeman. Tur att han Àr bara intresserad av mina g-shocks Àn sÄ lÀnge.Ibland Àr man ju löjligt stolt nÀr grabben pÄ eget initiativ vill lÄna en klocka
.
3kvm? 175 tkr? NÀ, jag ska för alltid bo i lgh. Eller om fonderna gÄr som smort nÀr jag gÄr i pension kanske en liten villa
RIP alla andra intressenVankas Àven fönsterbyte till sensommaren hÀr pÄ övervÄningen och sedan bergvÀrme sedan kök och sedan
Det lÀt ruggigt saftigt....Har en excelfil dÀr jag sammanstÀller alla kostnader. Uppe i 175 tkr och dÄ Àr inte kaklet inrÀknat
DÄ ingÄr, arbete, möbler, dusch, besiktning, blandare, toalett och handdukstork.
Jag undrar om inte OWGM spelar mÄnga ett spratt just nuDet Àr ju delvis dÀrför jag hÄller mig till affordables, för att mitt intresse inte ska pÄverka övriga ekonomiska insatser som kan behövas kring hus och familjen i övrigt
Den frÀmsta anledningen Àr dock att jag vill anvÀnda mina klockor i alla förhÄllanden, alltid, och det vet jag med mig att jag inte skulle vÄga göra med "premiumklockor" och det skulle jag uppleva begrÀnsande.