Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VarsÄgod![]()
![]()
![]()
Ja den bĂ€rs inte mycket större Ă€n en GW-B5600, lite sĂ„klart, men inte mycketTackar! Ălskar att den Ă€r sĂ„ slimmad. Trodde jag kunde slappna av pĂ„ köp-fronten, haha
Den ser ju nÀtt ut@10 över 10 @lulemarcus
Allt prat om GST-B200 gjorde mig sugen pÄ att anvÀnda den idag. KnÀppte denna bild sÄ ni ser storlek och hur fint den följer handleden pÄ 15,2cm.
![]()
![]()
Brorsan hÀlsar!
Ja den bÀrs inte mycket större Àn en GW-B5600, lite sÄklart, men inte mycketSlappna inte av, det Àr ju fredag. Unna dig nÄt
![]()
Köpte min frÄn Klockmagasinet, för strax under 2500 till dörrenHur mycket gÄr de pÄ?![]()
Den Àr fin den.
Sneglade pĂ„ den ett tag och velade mellan den och non-solar varianten. Den dĂ€r snygga titaniumringen lockade! Men till slut landade jag i lillbrorsan. Ăr Ă€ndĂ„ vĂ€ldigt nöjd!
Sjukt bra prisKanske nÄgon Àr sugen pÄ att köra OWG med denna i mars? 3000 ink rek. LÀgger upp den senare idag plus att jag bytar ut skumgummit i klockburken som luktar skunk. Funderar Àven pÄ att slÀppa min GWF-D1000
![]()
Bra ide Jag ska kolla med chefen om vi kan ta klockor som arbetsklÀder.God morgon trÄden
Idag blev det mer gult Àn vanligt pÄ mig.
Varselklocka skulle fasen ingÄ som standardutrustning med resten av varselklÀderna![]()
![]()
Borde ju funka...Bra ide Jag ska kolla med chefen om vi kan ta klockor som arbetsklÀder.
![]()
Bra vÀn!Otroligt lyckad fredag nÀr ens vÀn kommer in och skÀnker sin ena g-shock mot bjudlunch! Min allra första, gissar att hela helgen kommer gÄ ut till att förstÄ hur den funkar![]()
StÀmmer det, det Àr den vanliga svarta!Sjukt bra prisVilken GWF-D1000 Àr det du har? Den vanliga svarta?
Det tycker jag att du ska göra! TyvĂ€rr sĂ„lde jag din senaste trĂ„ksub eftersom det var en MRG pĂ„ vĂ€g. Jag saknar den! Jag börjar luta mer Ă„t fyrkanter nu verkar det somIgĂ„r skickade frun mig att köpa en spinningcykel (hamsterhjul för mĂ€nniskor) eftersom hon inte vill gĂ„ till gymmet nu (riskgrupp). NĂ€r jag kom hem igen och börjat montera den plingade det i telefonen, det var postnordappen som talade om att jag hade ett paket att hĂ€mta. Jag hade kallat paketet för âtrĂ„ksubâ
. Det Àr min tredje, men den hÀr Àr det sÀljförbud pÄ, just nu i alla fall
.
Stort tack till Klockmaster Globen som vanligt! De skickade med nÄgra giveaways ocksÄ.
![]()
![]()
HĂ„ller med, min rangeman, som jag förövrigt gillar starkt, Ă€r lite vĂ€l hög och kantig vilket gör att det Ă€r svĂ„rt att dra över en jackĂ€rm. Den hĂ€r ser ju riktigt smidigt ut.Tackar! Ălskar att den Ă€r sĂ„ slimmad. Trodde jag kunde slappna av pĂ„ köp-fronten, haha
Den bÀsta!Bra vÀn!![]()
Ăr köp nu nĂ€ra för dig?
Nja, jag vet inte ens om den gĂ„r att fĂ„ tag i nĂ„nstans. Jag ville mest fresta er andraĂr köp nu nĂ€ra för dig?![]()
En uppviglare alltsÄNja, jag vet inte ens om den gÄr att fÄ tag i nÄnstans. Jag ville mest fresta er andra![]()