• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gulfman fredag.

IMG_20210219_092229.jpg

11B0F055-1B8D-4EAC-9D6E-198810E88F36.jpeg

Brorsan hÀlsar!

IgĂ„r skickade frun mig att köpa en spinningcykel (hamsterhjul för mĂ€nniskor😀) eftersom hon inte vill gĂ„ till gymmet nu (riskgrupp). NĂ€r jag kom hem igen och börjat montera den plingade det i telefonen, det var postnordappen som talade om att jag hade ett paket att hĂ€mta. Jag hade kallat paketet för ”trĂ„ksub” 😀. Det Ă€r min tredje, men den hĂ€r Ă€r det sĂ€ljförbud pĂ„, just nu i alla fall 🙄.
Stort tack till Klockmaster Globen som vanligt! De skickade med nĂ„gra giveaways ocksĂ„ 🙂.
Har kortat lÀnken och synkat den med appen nu. Inser att om man varit offline ett tag har det blivit en massa nya sidor i den hÀr trÄden under tiden - kul!
F9E9BC8B-A009-4AF4-93CC-CE6D1F8C24DE.jpeg
A583AAD3-5EE4-4539-AB90-D99ECA61CDEB.jpeg

IgĂ„r skickade frun mig att köpa en spinningcykel (hamsterhjul för mĂ€nniskor😀) eftersom hon inte vill gĂ„ till gymmet nu (riskgrupp). NĂ€r jag kom hem igen och börjat montera den plingade det i telefonen, det var postnordappen som talade om att jag hade ett paket att hĂ€mta. Jag hade kallat paketet för ”trĂ„ksub” 😀. Det Ă€r min tredje, men den hĂ€r Ă€r det sĂ€ljförbud pĂ„, just nu i alla fall 🙄.
Stort tack till Klockmaster Globen som vanligt! De skickade med nĂ„gra giveaways ocksĂ„ 🙂.
F9E9BC8B-A009-4AF4-93CC-CE6D1F8C24DE.jpeg
A583AAD3-5EE4-4539-AB90-D99ECA61CDEB.jpeg
Det tycker jag att du ska göra! TyvÀrr sÄlde jag din senaste trÄksub eftersom det var en MRG pÄ vÀg. Jag saknar den! Jag börjar luta mer Ät fyrkanter nu verkar det som :)

Tillbaka
Topp