• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nytt in och Ă€nnu mera fĂ€rg 🙌😍.
33B81E45-09DD-4D43-983D-66E12A87F4B5.jpeg

Hej trÄden! TÀnkte stödja den lokala urhandlaren med ett köp. De rÄkade ha tvÄ Casioak inne, en modell jag varit sugen att testa. Vilken hade ni valt? Jag Àr nog mest inne pÄ den svarta, men den gröna Àr ocksÄ rolig.
IMG_20210219_125958.jpg
IMG_20210219_125922.jpg
Hade valt grön, den svarta Àr ju jÀkligt stealth, men svÄravlÀst i lite dunkelt ljus. :)

Hej trÄden! TÀnkte stödja den lokala urhandlaren med ett köp. De rÄkade ha tvÄ Casioak inne, en modell jag varit sugen att testa. Vilken hade ni valt? Jag Àr nog mest inne pÄ den svarta, men den gröna Àr ocksÄ rolig.
IMG_20210219_125958.jpg
IMG_20210219_125922.jpg
Helt klart den gröna! :cool: Nu Àr bÄda modellerna vÀldigt schyssta, sÄ dÀr kan det inte gÄ fel.

IMG_20210219_125958.jpg
IMG_20210219_125922.jpg
Har haft bÀgge, den gröna Àr helt klart mer praktisk. Den svarta Àr riktigt stealth (sÄpass att den Àr svÄr att lÀsa av). SÄ du fÄr vÀga praktisk mot coolhet :D

GBX-100:n Àr riktigt bra. Har helt ersatt min Suunto. Den enda gÄngen Suunton kommer fram Àr nÀr jag gÄr i fjÀllen. Har aldrig brytt mig om pulsmÀtning men vill ha tid, strÀcka och snitthastighet, nÄgot som G-shocken klarar med bravur
Konstigt att GBX’en inte blivit mer populĂ€r. Ska bli spĂ€nnande att testa alla funktioner, den verkar vara perfekt som trĂ€ningsklocka.

Tillbaka
Topp