Har 19cm (handled) och det funkar perfekt med spÀnnen i mitten. PÄ sommaren vÀxer det upp en storlek dock.- Nej, hÄlen sitter perfekt (20cm+ handled) .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har 19cm (handled) och det funkar perfekt med spÀnnen i mitten. PÄ sommaren vÀxer det upp en storlek dock.- Nej, hÄlen sitter perfekt (20cm+ handled) .
Kanske blir det bÀttre pÄ sommar dÄ handleden brukar blir lite större dÄ.Ja trevlig box Fan jag hamnade mellan 2 hÄl i bandet. FÄr se hur jag löser detta
Tack sjÀlv
Fooooxxxxxxaaaaa fiiiiiiiiiirrrrrreBlev denna idag DW-5600EG-9.
Skönt att du har kommit igÄng igen
Sakta framÄtSkönt att du har kommit igÄng igen
Ja, tvÄ-tre stycken i mÄnaden Àr en lagom taktSakta framÄt
Den backlighten Àr nice, grattis.
Det kÀnns prisvÀrtKöpte min frÄn Klockmagasinet, för strax under 2500 till dörren
Jag hÄller givetvis med ocksÄ . Absolut kul med lite fÀrg .
Man vet aldrig med mig sÄ absolut det gör jag .FÄr hojta till om du tröttnar
Edit: sÄg den finns hos blue Tomato? NÄgon som har koll pÄ den sidan. Vart de skickar ifrÄn?
Tack . Backlighten Àr absolut ball . Har bestÀllt GW-5000 klÀder till den sÄ kan bli nice med svart band och bezel.Den backlighten Àr nice, grattis.
Hej trÄden! TÀnkte stödja den lokala urhandlaren med ett köp. De rÄkade ha tvÄ Casioak inne, en modell jag varit sugen att testa. Vilken hade ni valt? Jag Àr nog mest inne pÄ den svarta, men den gröna Àr ocksÄ rolig.
Under kilot sÄ Àr beroendet under kontroll va?
Vi pratar nog femsiffrigtHaha! @Derix frÄgade du Mekonomen hur mÄnga gram G-Shock dom skulle ha för att fixa Volvon ?
Vi pratar nog femsiffrigt
Du kanske t.om hugger regnbĂ„gsgrodan om jag frestar med den?Ăl, Klocksnack och dĂ„lig impulskontroll Ă€r ingen bra kombo
FörmodligenDu kanske t.om hugger regnbÄgsgrodan om jag frestar med den?
Ooh. det hade varit nÄgot! Den negativa skÀrmen Àr vÀl egentligen det enda negativa som jag upplever efter en kort tids Àgande nu...UngefÀr sÄhÀr:
KööööööööööpFörmodligen