• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Öl, Klocksnack och dĂ„lig impulskontroll Ă€r ingen bra kombo :bag:

giphy.gif

SÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?
Den klockan jag anvÀnder mest. Jag har ca18.5cm handled och inga problem med "stora" klockor.
Ångrar att jag sĂ„lde min gxw med positiv display.
GÄr att hitta den svarta till skapligt pris sÄ bara att handla.

SÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?
Min Ă„sikt var att ”denna lĂ€mnar aldrig huset med mig”, sĂ„ hysteriskt stor ut. Men jag hade nog velat haft den Agnellistyle i sport och fritidsaktiviteter en vinter đŸ€“ designen Ă€r sĂ„ grym, extra allt men pĂ„ ett bra sĂ€tt 😎

Den Àr rÀtt bekvÀmt att bÀra. Stor men jÀtte lÀtt. Den vÀger mindre Àn en Rangeman. Men har man handled mindre 18-19cm sÄ ser den konstigt ut.
Är lite sugen pĂ„ denna faktiskt hmm...🙂

Screenshot_20210219-194920.jpg

Tillbaka
Topp