Boba Fett
Basic
Klippte du Grodan fr golle?Förmodligen
Kollade trÄden nÀr Golles inlÀgg om försÀljn. Var 5 min gammal och dÄ va den redan sÄld! Kul juh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klippte du Grodan fr golle?Förmodligen
SorryKlippte du Grodan fr golle?
Kollade trÄden nÀr Golles inlÀgg om försÀljn. Var 5 min gammal och dÄ va den redan sÄld! Kul juh
Inte nu lÀngre. IgÄr fick halvstÄlisen en prisbump och idag befinner den sig i ett paket pÄ vÀg hit.
Ăl, Klocksnack och dĂ„lig impulskontroll Ă€r ingen bra kombo
Lugnt! Vad skall man göra?!?
Ett bra tecken att det inte gÄtt överstyr Àr ju att dom fÄr plats pÄ vÄgen oxÄUnder kilot sÄ Àr beroendet under kontroll va?
Du befinner dig förhoppningsvis pÄ plats 1 i @Derix grodflipparkö senLugnt! Vad skall man göra?!?
PersonvÄg nÀstaEtt bra tecken att det inte gÄtt överstyr Àr ju att dom fÄr plats pÄ vÄgen oxÄ
Kingen Àr kung.AlltsÄ jag tycker kingen Àr sÄ fulsnygg. Jag mÄste prova en nÄn gÄng.
SÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?Kingen Àr kung.
Tror denna vÄgen tar upp till 5kg sÄ nÄgra till ska den klara NÀr jag tog den bilden vÀgde dom in pÄ 2.1kg.... Och det har ramlat in minst 250g Rangeman sen dessPersonvÄg nÀsta
Klart du mÄste testa en. Den Àr förvÄnansvÀrt bekvÀm trots sin storlekSÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?
Den klockan jag anvÀnder mest. Jag har ca18.5cm handled och inga problem med "stora" klockor.SÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?
Min Ă„sikt var att âdenna lĂ€mnar aldrig huset med migâ, sĂ„ hysteriskt stor ut. Men jag hade nog velat haft den Agnellistyle i sport och fritidsaktiviteter en vinter designen Ă€r sĂ„ grym, extra allt men pĂ„ ett bra sĂ€ttSĂ„ jĂ€vla bra pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mĂ„ste nĂ€stan ha en. Hur Ă€r den pĂ„ armen?
Hur gick det med den svarta?TrÄÄÄÄksub
Ett steg nÀrmare titanarenSà LD!!!
NÄgon som vill ta över min GWF-D1000?
Förtur och special price i trÄden innan den hamnar pÄ k&s! Helt nytt band och bezel, toppskick, 4k skickat
Det gÄr undan! à ker rainbow toad snart ocksÄ?Sà LD!!!
NÄgon som vill ta över min GWF-D1000?
Förtur och special price i trÄden innan den hamnar pÄ k&s! Helt nytt band och bezel, toppskick, 4k skickat
GÄr det byta plats pÄ mÄnad och dag?
Sett att det stÄr 19 , 2 istÀllet för 2 , 19.
JodÄ. De kan du Àndra i appen.GÄr det byta plats pÄ mÄnad och dag?
Va heter appen?JodÄ. De kan du Àndra i appen.
GÄr det byta plats pÄ mÄnad och dag?
Jo, men pÄ stÄlisen ska det gÄ. Jag har bytt visningen i appen.Antar det Àr amerikansk standard! Dom kör ju mÄnad dag Är el nÄtt liknande, dom Àr ju lite bakvÀnda ibland! Tror inte det gÄr......
Den Àr rÀtt bekvÀmt att bÀra. Stor men jÀtte lÀtt. Den vÀger mindre Àn en Rangeman. Men har man handled mindre 18-19cm sÄ ser den konstigt ut.SÄ jÀvla bra pÄ mÄnga sÀtt. Skitstor utan fler funktioner. Enorm utan att ha större siffror. Jag mÄste nÀstan ha en. Hur Àr den pÄ armen?