hur lÄng tid för att kolla klockan behöver du?Ooookej, men den funktionen har klockan. Trodde den skulle lysa mycket lÀngre i mörker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
hur lÄng tid för att kolla klockan behöver du?Ooookej, men den funktionen har klockan. Trodde den skulle lysa mycket lÀngre i mörker.
Jag Àr en sjÀlvutnÀmnd seikoholist och Àlskar dem men mÄste nog tycka att bakgrundsbelysningen pÄ g-shock gör livet Ànnu lÀttare. Du kan ju se hela skÀrmen nÀr du vill. De negativa skÀrmarna syns vÀldigt bra i mörker tack vare belysningen men i dagsljus kommer de till korta, vilket gör att jag föredrar en positiv display.Ooookej, men den funktionen har klockan. Trodde den skulle lysa mycket lÀngre i mörker.
Men va fasen, du kan ju lÀsa massor av gÄnger utan att batteriet dör iafJÀklar va snÄlt.
Inte lÀnge, men coolt med ljuset.hur lÄng tid för att kolla klockan behöver du?
à sÄ ska du notera att ljuset fejdar ut litet snyggt sÄ dÀr...Inte lÀnge, men coolt med ljuset.
En av dom bÀsta!
Helt enig. Men min hairline-OCD gjorde att jag inte riktigt kunde uppskatta den till fullo, sÄ den fick vandra vidare. Men om en i nyskick skulle dyka upp sÄ slÄr jag nog till igen.En av dom bÀsta!
Men Mikko... Vad snabbt du Äldradesà sÄ ska du notera att ljuset fejdar ut litet snyggt sÄ dÀr...
Du har redan det bÀsta bandet pÄSÄ fixade datumet och ljuset kunde vÀljas pÄ antingen 2 sek eller 4 sek. Valde 4.
Vad för band-alternativ finns det?
Ogillar att det inringande inte böjs.Du har redan det bÀsta bandet pÄ
MetallÀnk, kompositlÀnk, gummiband( gw5000 hÄlls som det bÀsta)SÄ fixade datumet och ljuset kunde vÀljas pÄ antingen 2 sek eller 4 sek. Valde 4.
Ahhh, du tÀnker sÄOgillar att det inringande inte böjs.
TÀnker jag fel?Ahhh, du tÀnker sÄ
Det sÀger jag inte, bara konstateradeTÀnker jag fel?
Mm, du har rÀtt. Den skulle passa nÀttare handleder bÀttre om den första lÀnkbiten inte stack ut sÄ lÄngt. Jag har 18 cm i omkrets (pÄ handleden, inget annat...) och det Àr ett grÀnsfall tycker jag. Har man klenare armar Àn sÄ fÄr man hitta andra lösningar eller börja lyfta skrot, ha ha!Ogillar att det inringande inte böjs.
En sÄdan lÀnk pÄ stÄlisen hade nog suttit fint. Vad gÄr en sÄdan kompositlÀnk pÄ?
Haha, lyfta skrot hjÀlper inte att fÄ större handleder. Man fÄ sikta pÄ fetma och 35+ i BMI istÀllet.Mm, du har rÀtt. Den skulle passa nÀttare handleder bÀttre om den första lÀnkbiten inte stack ut sÄ lÄngt. Jag har 18 cm i omkrets (pÄ handleden, inget annat...) och det Àr ett grÀnsfall tycker jag. Har man klenare armar Àn sÄ fÄr man hitta andra lösningar eller börja lyfta skrot, ha ha!
TĂ€nkte precis samma sak.Men Mikko... Vad snabbt du Ă„ldrades
- Trevlig helg pÄ dig ocksÄJag kryper tillbaka under min sten och önskar en trevlig helg..
Till stÄlisen finns bara lÀnk eller gummi. Kombi passar inte pÄ den, men det kanske finns 3e part?SÄ fixade datumet och ljuset kunde vÀljas pÄ antingen 2 sek eller 4 sek. Valde 4.
HÄller med, positiva displays Àr mycket bÀttre, men en negativ Àr i vissa fall snyggare. Beror lite pÄ hur klockan I övrigt Àr fÀrgsatt. En G mÄste alla ha i sin samlingJag Àr en sjÀlvutnÀmnd seikoholist och Àlskar dem men mÄste nog tycka att bakgrundsbelysningen pÄ g-shock gör livet Ànnu lÀttare. Du kan ju se hela skÀrmen nÀr du vill. De negativa skÀrmarna syns vÀldigt bra i mörker tack vare belysningen men i dagsljus kommer de till korta, vilket gör att jag föredrar en positiv display.
Edit; sen Àr det ju vÀrt att ha minst en g för att ha legitimitet att hÀnga i den hÀr sköna trÄden.
Ăr man nog cool sĂ„ kan man bĂ€ra Gshock till kostym. Kanske sĂ„ man ska tĂ€nka inför mars?Del Toro gillar G-shocks.
Gw5000?Denna fÄr lite handledstid idag. Varje gÄng jag anvÀnder den sÄ blir jag positivt överraskad över du bra den Àr.
Samma hÀr, Àr anledningen till att jag inte har en stÄlis i samlingen. Min handled lirar inte med de ÀndlÀnkarna tyvÀrr.Ogillar att det inringande inte böjs.
Har faktiskt aldrig sett en halvstÄlis med negativ display. Borde bli en fin kombo.Samma hÀr, Àr anledningen till att jag inte har en stÄlis i samlingen. Min handled lirar inte med de ÀndlÀnkarna tyvÀrr.
Ska hugga en med gummiband nÄn gÄng
Jajjemen! PÄ kombilÀnkGw5000?