• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu lÀgger jag ut den igen pÄ K&S...
C9DBD0B8-A876-42D1-A465-BFCB57F39E98.jpeg

Sitter och plÄgar mig sjÀlv med bilder och reviews, Àr sÄ sugen nu.
Casio-G-SHOCK-GMW-B5000TB-101-1024x679.jpg
Jag kan ge dig en liten reality check - den Ă€r inte perfekt. Nu ska jag rĂ€kna upp det jag stör mig pĂ„ med den. SpĂ€nnet lĂ€mnar en glipa mot lĂ€nken precis som de vanliga stĂ„lisarna, den Ă€r nĂ€stan FÖR lĂ€tt pĂ„ armen, safirglaset orsakar mer reflektioner Ă€n mineralglaset pĂ„ stĂ„lisarna vilket kan pĂ„verka lĂ€sbarheten i vissa lĂ€gen, den kostar pĂ„ tok för mycket, folk tror att det Ă€r en femhundrakronorsklocka nĂ€r de ser den. Botad Ă€n? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł Om inte sĂ„ sĂ€ger jag bara en sak: KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€Ș

Jag kan ge dig en liten reality check - den Ă€r inte perfekt. Nu ska jag rĂ€kna upp det jag stör mig pĂ„ med den. SpĂ€nnet lĂ€mnar en glipa mot lĂ€nken precis som de vanliga stĂ„lisarna, den Ă€r nĂ€stan FÖR lĂ€tt pĂ„ armen, safirglaset orsakar mer reflektioner Ă€n mineralglaset pĂ„ stĂ„lisarna vilket kan pĂ„verka lĂ€sbarheten i vissa lĂ€gen, den kostar pĂ„ tok för mycket, folk tror att det Ă€r en femhundrakronorsklocka nĂ€r de ser den. Botad Ă€n? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł Om inte sĂ„ sĂ€ger jag bara en sak: KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€Ș
LÄter som att du borde sÀlja den ;)

Det lĂ€t inget vidare, bĂ€st att jag köper den av dig😉 Men att folk tror att den kostar en femhundring gillar jag, det Ă€r inte meningen att alla ska förstĂ„.

UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Om jag jÀmför med min Huawei smartwatch: Man kan lÀsa av en G Shock utomhus Àven om solen skiner. Batteriet varar lÀngre Àn 24 timmar, sÄ man kan resa med den utan att packa med sig laddare. Den tÄl stryk. Man kan starta stoppur och timer med handskar pÄ sig eller med blöta hÀnder.

Ibland Àr det trevligt med en smartwatch men jag ser min Huawei som nÄgot annat Àn en klocka.

Tillbaka
Topp