Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra frĂ„ga. Den Ă€r vĂ€l slĂ€ppt i typ 2000 ex.Ăr den numrerad eftersom den Ă€r limiterad?
Har du inte fÄtt den sÄld i trÄden för 3kkr? OfattbartNu lÀgger jag ut den igen pÄ K&S...
Ăr den numrerad eftersom den Ă€r limiterad?
Inte numrerad vad jag vet, men det ska finnas 2000st ja.Bra frÄga. Den Àr vÀl slÀppt i typ 2000 ex.
Nope, men GWF:en Àr sÄld. Visst Àr det mÀrkligt?Har du inte fÄtt den sÄld i trÄden för 3kkr? Ofattbart
Frogman till OWG March, det borde locka!Nope, men GWF:en Àr sÄld. Visst Àr det mÀrkligt?
FÄr du sÄlt Exp2an sÄ Àr det ju en nobrainerSitter och plÄgar mig sjÀlv med bilder och reviews, Àr sÄ sugen nu.
Det Àr tyvÀrr bara byten pÄ Explorern. Jag fÄr helt enkelt grÀva lite i madrassen om det dyker upp en titanareFÄr du sÄlt Exp2an sÄ Àr det ju en nobrainer
Samma hÀr du! Men vart köper man billigast? Klockor.se /.com som körde 18 och 20% rabatt verkar ha slutSitter och plÄgar mig sjÀlv med bilder och reviews, Àr sÄ sugen nu.
Jag kan ge dig en liten reality check - den Ă€r inte perfekt. Nu ska jag rĂ€kna upp det jag stör mig pĂ„ med den. SpĂ€nnet lĂ€mnar en glipa mot lĂ€nken precis som de vanliga stĂ„lisarna, den Ă€r nĂ€stan FĂR lĂ€tt pĂ„ armen, safirglaset orsakar mer reflektioner Ă€n mineralglaset pĂ„ stĂ„lisarna vilket kan pĂ„verka lĂ€sbarheten i vissa lĂ€gen, den kostar pĂ„ tok för mycket, folk tror att det Ă€r en femhundrakronorsklocka nĂ€r de ser den. Botad Ă€n? Om inte sĂ„ sĂ€ger jag bara en sak: KĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!Sitter och plĂ„gar mig sjĂ€lv med bilder och reviews, Ă€r sĂ„ sugen nu.
Ja, jag sökte runt ikvÀll utan resultat. Man skulle slagit till nÀr den fanns för bra pris nyligen..Samma hÀr du! Men vart köper man billigast? Klockor.se /.com som körde 18 och 20% rabatt verkar ha slut
LĂ„ter som att du borde sĂ€lja denJag kan ge dig en liten reality check - den Ă€r inte perfekt. Nu ska jag rĂ€kna upp det jag stör mig pĂ„ med den. SpĂ€nnet lĂ€mnar en glipa mot lĂ€nken precis som de vanliga stĂ„lisarna, den Ă€r nĂ€stan FĂR lĂ€tt pĂ„ armen, safirglaset orsakar mer reflektioner Ă€n mineralglaset pĂ„ stĂ„lisarna vilket kan pĂ„verka lĂ€sbarheten i vissa lĂ€gen, den kostar pĂ„ tok för mycket, folk tror att det Ă€r en femhundrakronorsklocka nĂ€r de ser den. Botad Ă€n? Om inte sĂ„ sĂ€ger jag bara en sak: KĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Skulle du vilja bjuda pÄ en GBX-100 vs GX-56?Titta, ingen större skillnad.
Det lĂ€t inget vidare, bĂ€st att jag köper den av dig Men att folk tror att den kostar en femhundring gillar jag, det Ă€r inte meningen att alla ska förstĂ„.Jag kan ge dig en liten reality check - den Ă€r inte perfekt. Nu ska jag rĂ€kna upp det jag stör mig pĂ„ med den. SpĂ€nnet lĂ€mnar en glipa mot lĂ€nken precis som de vanliga stĂ„lisarna, den Ă€r nĂ€stan FĂR lĂ€tt pĂ„ armen, safirglaset orsakar mer reflektioner Ă€n mineralglaset pĂ„ stĂ„lisarna vilket kan pĂ„verka lĂ€sbarheten i vissa lĂ€gen, den kostar pĂ„ tok för mycket, folk tror att det Ă€r en femhundrakronorsklocka nĂ€r de ser den. Botad Ă€n? Om inte sĂ„ sĂ€ger jag bara en sak: KĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Det Àr halva grejen, dom som vet dom vet. Det Àr den uppmÀrksamheten som Àr kul att fÄ.Det lÀt inget vidare, bÀst att jag köper den av dig Men att folk tror att den kostar en femhundring gillar jag, det Àr inte meningen att alla ska förstÄ.
Taskigt, kan jag tycka..Men den Àr ganska fin i rÀtt ljus...
Bra pris Àr vÀl kanske att ta i, men helt klart bÀttre Àn ordinarie. Kvittar hur som helst nÀr den inte finns kvarJa, jag sökte runt ikvÀll utan resultat. Man skulle slagit till nÀr den fanns för bra pris nyligen..
Helt klart mitt bÀsta köp! Detta Àr definitivt en keeper för migDet Àr tyvÀrr bara byten pÄ Explorer. Jag fÄr helt enkelt krÀva lite i madrassen om det dyker upp en titanare
I förhÄllande till nypris var det ett bra pris, men du har rÀtt, visst Àr det mycket pengar.Bra pris Àr vÀl kanske att ta i, men helt klart bÀttre Àn ordinarie. Kvittar hur som helst nÀr den inte finns kvar
Ha ha, skÀmt Äsido sÄ Àr min inte till salu sÄ HELT vÀrdelös Àr den vÀl inte.Det lÀt inget vidare, bÀst att jag köper den av dig Men att folk tror att den kostar en femhundring gillar jag, det Àr inte meningen att alla ska förstÄ.
Vad Àr det hÀr, nu jÀdrar har varenda kotte en titanare helt plötsligt!Helt klart mitt bÀsta köp! Detta Àr definitivt en keeper för mig
Helt klart mitt bÀsta köp! Detta Àr definitivt en keeper för mig
finns tillgÀnglig för byte om ni Ängrar er!Ha ha, skÀmt Äsido sÄ Àr min inte till salu sÄ HELT vÀrdelös Àr den vÀl inte.
MÄste fÄ retas litet...Taskigt, kan jag tycka..
Jag kryper tillbaka under min sten och önskar en trevlig helg..MÄste fÄ retas litet...
Om jag jÀmför med min Huawei smartwatch: Man kan lÀsa av en G Shock utomhus Àven om solen skiner. Batteriet varar lÀngre Àn 24 timmar, sÄ man kan resa med den utan att packa med sig laddare. Den tÄl stryk. Man kan starta stoppur och timer med handskar pÄ sig eller med blöta hÀnder.UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Skulle du vilja bjuda pÄ en GBX-100 vs GX-56?