Snacka om illusionHÀr Àr ett exempel hur foto kan lura en ibland.
Se dem enskilda fotona, sÄ verka inte klockorna ha sÄ stor skillnad pÄ storlek.
Men titta sen pÄ jÀmförelsefotot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om illusionHÀr Àr ett exempel hur foto kan lura en ibland.
Se dem enskilda fotona, sÄ verka inte klockorna ha sÄ stor skillnad pÄ storlek.
Men titta sen pÄ jÀmförelsefotot.
à hfan, jag hade tippat runt 35 med smÄbarn i huset.Hur definierar du Äldern? Fysiskt eller mentalt? HÀr kommer ett exempel:
Jag Àr 50 om tvÄ veckor.... men varje gÄng jag binder en av mina G-Shocks runt handleden och tittar pÄ den sÄ kÀnner jag mig som en 18-Äring som har nyss fÄtt sin första G-Shock i födelsedagspresent
Ja föddes efter 5 Är, efter @Hans B 1955's första husköp.- Mitt nick avslöjar mitt födelseÄr. SÄg att ni avhandlar husköp ocksÄ, jag och frun köpte vÄrt första 1979
Samma hÀr.Ja föddes efter 5 Är, efter @Hans B 1955's första husköp.
Nu saknar jag min ranga oxÄ....har lovat mig sjÀlv att inte anvÀnda den innan OWGMEfter att ha haft annat pÄ armen hela dagen Àr ordningen ÄterstÀlld sÄhÀr pÄ kvÀllskvisten.
Den var snygg, sÄg nÄgon med positiv display oxÄ. Riktigt snyggt med vit squareSommarklocka?
Jag kör den pÄ owg med sÄ mÄste byta runt lite innan.Nu saknar jag min ranga oxÄ....har lovat mig sjÀlv att inte anvÀnda den innan OWGM
Gillar den mycket! LÄt den stanna orörd och köp en vanligare modell som fÄr agera mannekÀngSka man köpa en uppsÀttning orginalklÀder till denna och anvÀnda den mer tro?
Exakt sÄ! Har en 2,5 Äring, en till pÄ gÄng till sommaren och köpte hus för tvÄ Är sen. G-Shock Àr oslagbara i mina ögon. Fyller 34 i sommar.Efter husköp och smÄbarn konstaterar man snabbt att G-Shock is the shit
TÀnkte en uppsÀttning med lila klÀder att ha vid sidan om sÄ att jag vÄgar anvÀnda den mer i vardagenGillar den mycket! LÄt den stanna orörd och köp en vanligare modell som fÄr agera mannekÀng
Tredje Ă„ret med kĂ„k hĂ€r. Ăldsta blir 9 och yngsta Ă€r 5. Klarade mig helt utan G-shock fram till 5-Ă„ringen föddes. 2015 införskaffades G-9100 Gulfman som blöjbeater. Med första ungen gick det bra att köra Longines HC och Seikodykare, men nummer tvĂ„... Ăr en helt annan femma.... Herre gud vilken vildeExakt sĂ„! Har en 2,5 Ă„ring, en till pĂ„ gĂ„ng till sommaren och köpte hus för tvĂ„ Ă„r sen. G-Shock Ă€r oslagbara i mina ögon. Fyller 34 i sommar.
MÄste sÀga att jag blir lite förvÄnad att vÀldigt mÄnga hÀr inne kör mest med square? Jag köpte min DW5600E efter att jag kom över en artikel med en del historia och fastnade mycket av att den anvÀnts av bla NASA men det tog inte lÄng tid innan den mest lÄg i lÄdan. Kanske Àr det annat med de i metall, solceller, multiband osv men jag har svÄrt att klicka ordentligt med min. Kanske skulle testa en annan square typ 5600bb eller nÄtt o se om det uppstÄr mer kÀrlek
FortsÀtter roteringen, har en liten challenge för mig sjÀlv, försöker att inte ta pÄ mig samma klocka 2 dagar i rad.
Kör en Club G idag GXS-900.
Ser inte ut sÄ pÄ fotot men den Àr mycket mindre i verkligheten.
Backlighten Àr verkligen bra. (tror att det Àr sÄ för att dem Àldre modellerna har bÀttre batteritid, sÄ det spelar ingen roll om
backlighten tar lite mer ström)
Och fotot Àr tagen i ett jÀtteljust rum, tÀnk er i mörker. (har jÀtteljust hos oss, vissa tycker att vi har sjukhusbelysning hemma haha)
Ja den, har verkligen mycket, av allt@lulemarcus sÄg att det blir du och jag med semistÄlisar under mars, Àn sÄ lÀnge. Nu har jag lagt undan min fram till den 1:a för att bygga upp ett sug. Har burit den extremt mycket sen jag fick den sÄ jag tror inte att det ska bli allt för svÄrt. Vore dock trist om min 6900 dyker upp mitt i allt. DÄ kan det bli knepigt. Men verkar som den inte skickas förrÀn 20:e mars.
Den hÀr vill man ju bara dra pÄ sig sÄ fort den kommer
Fruns kommentar var: "OjdÄ. Ja, den dÀr var ju verkligen inte du". Och det har hon ju helt rÀtt i. Men det kanske kan bli
Det hÀr Àr lite du tycker jagTÀnkte en uppsÀttning med lila klÀder att ha vid sidan om sÄ att jag vÄgar anvÀnda den mer i vardagen
Blev nÀstan blÀndad av lumebilden.
Jag gillar lagom starka backlights, kalla mig gubbig men nattetid vill jag med nöd och nÀppe kunna se vad klockan Àr. Blir ju klarvaken av stark lume.
Jag gillar tvÀrtom, starka backlights. Men dÄ sover jag aldrig med en klocka.Blev nÀstan blÀndad av lumebilden.
Jag gillar lagom starka backlights, kalla mig gubbig men nattetid vill jag med nöd och nÀppe kunna se vad klockan Àr. Blir ju klarvaken av stark lume.
Jag har en rangeman ocksÄ samt en gd-350. Menar inte att det Àr fel att gilla square utan mer med tanke pÄ alla möjliga sorter det finns sÄ Àr den den mest Àlskade verkar det som. Men visst storleken Àr bra för every day use. SjÀlv gillar jag lite större.Som tur Àr finns det ju mÀngder av andra möjliga och omöjliga former och skapelser i Casios produktportfölj. Det Àr kanske inte ens en square du Àr ute efter? Jag gillar square men föredrar lite bulkigare modeller. Har du sneglat pÄ Gulfman, Mudman, Rangeman?