• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det kommer att blir pÄfrestande att hÀnga hÀr och se nÀr ni andra lÀgger upp dagens val av klocka under #OWGMARCH.

Vilka Àr det nu av oss som oftast hÀnger hÀr inne som kommer köra?
TÀnkte vi kanske behöver ha en egen variant. Jag menar Batman, come on, han biter ju inte pÄ en G-shockbÀrare. ;)

TÀnker att vi behöver bli tillrÀttavisade för vÄr eventuellt svaga karaktÀr genom nÄt lite mer rejÀlt, lite mer som en G-shock.
Typ en stenhÄrd ryss :eek:
slap 1.gif

Det blir som en utmaning i utmaningen :)
SÄ den hÀr listan med deltagare fyller vi pÄ tycker jag:
@Aros
@Crispie
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@livinl0ud
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj

KÀnner ni att ni saknas, sÄ lÀgger jag till er :)

Edit:
Precis som i huvudtrÄden för OWG sÄ finns det inget, snitches end up in ditches! Utan under mars har alla golare polare! ;)
Ingen kommer undan med att smyga med en annan klocka i nÄn annan trÄd, det finns alltid nÄgon som ser :pompus:

Hmm kanske skulle haka pĂ„ med en G-shock. Köpt tillbaka min 5610 mod... En mĂ„nad owg borde jag klara. Eller om man ska utmana sig med Casio f91 đŸ€“

0A4BFCA0-B13F-4F40-A223-BD856CD1681B.jpeg
AD5BD0B4-8F44-4B4E-8776-18B4ECA8D6C6.jpeg

Hade man inte vetat var alla pengar under OWGMarch gĂ„r till, kunde man fasen tro att du har provision pĂ„ att jaga in deltagare 😁
Men ”Min stora dag” Ă€r ju ett Ă€ndamĂ„l vĂ€rt att driva pĂ„ lite för.
Var ibland delaktig i liknande upplevelser för barn nĂ€r jag jobbade pĂ„ brandkĂ„ren. Det Ă€r ett vĂ€ldigt fint Ă€ndamĂ„l ♄

Sen Ă€r jag mycket för det kollektiva, att göra saker tillsammans. Vuxna mĂ€n gör saker tillsammans đŸ€Ł

Nu knep jag @HSK Rangeman sÄ om nÄgon funderat pÄ den Àr det försent. Saknaden blev för stor, priset var grymt och skicket ser ju ut att vara topp! Ska nog pÄ sikt skaffa olivgröna kostymen till. Tycker den ser riktigt lÀcker ut. Ska bli intressant att se hur "kuddprojektet" gÄr ocksÄ. Har du köpt delar @Danne.l ? För visst var det du som skulle testa?
Grymt bra pris! Började allvarligt fundera pĂ„ vad det Ă€r för fel pĂ„ folk som inte slĂ„r till đŸ˜Č😉😂. Bra att du tog ditt förnuft till fĂ„nga och slog till😊👍

Prova en screwback innan du ger upp pÄ squares. Jag behöver förresten en dw-5600e till ett projekt om du Àr helt less pÄ den...
Nja, Ă€n sĂ„ lĂ€nge behĂ„ller jag den. Kan vara bra att ha vid en ev bytesaffĂ€r nĂ„gon gĂ„ng. Om du inte har nĂ„got kul i prisklassen att byta mot vill sĂ€ga â˜ș

@lulemarcus sÄg att det blir du och jag med semistÄlisar under mars, Àn sÄ lÀnge. Nu har jag lagt undan min fram till den 1:a för att bygga upp ett sug. Har burit den extremt mycket sen jag fick den sÄ jag tror inte att det ska bli allt för svÄrt. Vore dock trist om min 6900 dyker upp mitt i allt. DÄ kan det bli knepigt. Men verkar som den inte skickas förrÀn 20:e mars.

Den hĂ€r vill man ju bara dra pĂ„ sig sĂ„ fort den kommer 😂
Fruns kommentar var: "OjdĂ„. Ja, den dĂ€r var ju verkligen inte du". Och det har hon ju helt rĂ€tt i. Men det kanske kan bli 😝
Screenshot_20210221-194354.png
Den Àr störtskön!

Min vision var att Rangemannen skulle se ut lite grann som en klassisk scout trooper frÄn frÄn skogsscenerna pÄ mÄnen Endor och jag tycker allt att det blev rÀtt bra, om jag fÄr sÀga det sjÀlv. Ja jag gjorde inga jÀtteingrepp men men.
DA55CC9F-D069-4D95-9B5F-86773A48B87A.jpeg

Snart dags för OWG Mars!
NÄgon hÀr inne som kan slÀnga upp en bild pÄ nÀr de har bytat band pÄ sin G-shock Oak, Vill se hur det ser ut.
Dessutom undrar jag lite om adaptrar.
Har sjÀlv varit inne pÄ att köpa nÄgot nato strap, men om jag fattar det rÀtt behöver jag nÄgon form av adapter, vart fÄr man tag i dessa?

Tillbaka
Topp