Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen in i vÀrmen!Första gÄngen inne pÄ kobra-Kai, postade i Casio trÄden men nu har jag hittat rÀtt
Schysst cert och schysst klocka.UthÀmtad och instÀlld.
Vad Àr skillnaden?Q:er framför 1000 Àr pÄ nyaste generationen gulfmaster. Dom utan q har bara trippelsensor .
Q1000 har quadsensor.Vad Àr skillnaden?
Jo men vad gör den som inte trippel sensor gör?Q1000 har quadsensor.
Ăr det bara den vita som funnits för 3k? Jag Ă€r nog ocksĂ„ mer sugen pĂ„ fĂ€rgkombinationen som @Vincentb vill ha.Fanns förut pĂ„ klockgiganten för ~3k, kĂ€ndes som ett bra pris!
+DjupmÀtare förutom ABC (Höjd Barometer Kompass).Jo men vad gör den som inte trippel sensor gör?
Word. DjupmÀtare har den. Sjukt mkt snyggare ocksÄ.+DjupmÀtare förutom ABC (Höjd Barometer Kompass).
Ja alla andra fĂ€rgkombinationer ligger mot 5-6k. Den svarta med grön ring Ă€r svinsnygg .Hade lĂ€tt velat ha den men tycker inte den Ă€r vĂ€rd dubbel sĂ„ mycket .Ăr det bara den vita som funnits för 3k? Jag Ă€r nog ocksĂ„ mer sugen pĂ„ fĂ€rgkombinationen som @Vincentb vill ha.
Japp, men jobbet har förhindrat mig att hÀmta upp Àn sÄ lÀnge. 4st totalt tror jag det var som gick för den lite mer ovanliga runda variantenHar vi nÄgra dw-5735or ocksÄ?
A: Altimeter+DjupmÀtare förutom ABC (Höjd Barometer Kompass).
Diverse trÀdgÄrdsarbete med GW-M5610, nu med arband modell GW-5000. Larvigt att det ska vara sÄn skillnad i komfort.
Jepp. Ville bara översÀtta liteA: Altimeter
B: Barometer
C: Compass
D: Depth
Det Ă€r ett "fenomen" I detta fall Ă€r det @yonsson och @Molle som under besöket pĂ„ mĂ€ssan i Basel, snackat ihop sig med forumsponsorn KlockmĂ€ster-Globen och Casio om att göra ett större inköp av en klockmodell, efter att först hört med medlemmar hĂ€r om intresse finns. Tidigare har det varit nĂ€r nĂ„gon ny modell som förvĂ€ntas bli efterfrĂ„gad eller bara Ă€r allmĂ€nt hypad ska slĂ€ppas. Förutom möjligheten att kunna köpa en klocka som kanske inte skulle vara sĂ„ enkel att komma över annars, sĂ„ har det ocksĂ„ förhandlats fram bra rabatter i samband med gruppköpen. Gemensam nĂ€mnare brukar vara ett inte allt för högt pris sĂ„ mĂ„nga kan vara med, och att det Ă€r Japanska mĂ€rken SĂ„ du kan absolut haka pĂ„ nĂ€r det blir ett nĂ€sta, det Ă€r bara att du hĂ„ller dig aktiv i trĂ„darna och hĂ„ller koll pĂ„ vad @yonsson har för sigSom ny hĂ€r pĂ„ forumet undrar jag om det finns en vĂ€nlig sjĂ€l som kan förklara det hĂ€r med âGruppköpâ för mig? Ăr det nĂ„got man kan haka pĂ„ eller Ă€r det slutna grupper?