• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Första gÄngen inne pÄ kobra-Kai, postade i Casio trÄden men nu har jag hittat rÀtt

EF492E87-D1F1-41CA-9CDE-ED5985C9EB78.jpeg
4EE456CA-2CBD-4C93-9B6F-48E6424AF662.jpeg

Som ny hĂ€r pĂ„ forumet undrar jag om det finns en vĂ€nlig sjĂ€l som kan förklara det hĂ€r med ”Gruppköp” för mig? Är det nĂ„got man kan haka pĂ„ eller Ă€r det slutna grupper?

Som ny hĂ€r pĂ„ forumet undrar jag om det finns en vĂ€nlig sjĂ€l som kan förklara det hĂ€r med ”Gruppköp” för mig? Är det nĂ„got man kan haka pĂ„ eller Ă€r det slutna grupper?
Det Àr ett "fenomen" :cigar: I detta fall Àr det @yonsson och @Molle som under besöket pÄ mÀssan i Basel, snackat ihop sig med forumsponsorn KlockmÀster-Globen och Casio om att göra ett större inköp av en klockmodell, efter att först hört med medlemmar hÀr om intresse finns. Tidigare har det varit nÀr nÄgon ny modell som förvÀntas bli efterfrÄgad eller bara Àr allmÀnt hypad ska slÀppas. Förutom möjligheten att kunna köpa en klocka som kanske inte skulle vara sÄ enkel att komma över annars, sÄ har det ocksÄ förhandlats fram bra rabatter i samband med gruppköpen. Gemensam nÀmnare brukar vara ett inte allt för högt pris sÄ mÄnga kan vara med, och att det Àr Japanska mÀrken :happyhappy: SÄ du kan absolut haka pÄ nÀr det blir ett nÀsta, det Àr bara att du hÄller dig aktiv i trÄdarna och hÄller koll pÄ vad @yonsson har för sig ;)

Tillbaka
Topp